MAKANAN TAMBAHAN TERBAIK UNTUK ANAK

by - May 08, 2014

ADAKAH ANAK ANDA mengalami masalah seperti di bawah ?

  1. Kurang selera makan
  2. Sembelit
  3. Eczema
  4. Kurus sangat sebab KURANG NUTRISI
  5. Lemah, kurang tenaga & kurang daya tumpuan
  6. Makan memilih, tak nak makan sayur, suka makan junk food
  7. Selalu demam, sakit, selsema



    Selepas ANAK ANDA mengambil MealShakes setiap hari :

  • SELERA MAKAN si manja kesayangan anda PASTI MENINGKAT !!!
  • anak anda pasti tersenyum sebab dah takde sembelit
  • Eczema semakin PULIH
  • Badan semakin berisi, tak de la kurus kerempeng sebab dah ada selera makan & mealshake penuh dgn khasiat
  • Anak anda semakin bertenaga, daya tumpuan tinggi, so nak belajar pun mudah.. DAH TENTU keputusan peperiksaan pun semakin meningkat. hee~ banggakan ?? kan ?? kan ??
  • Dah jarang DEMAM, SELSEMA, SAKIT !! caya--lah..


Saya tau anda IBUBAPA yang BIJAK, semestinya nak yang TERBAIK UNTUK SI MANJA ANDA

NAK TAU APA KHASIATNYA MEALSHAKES NI ??

    • Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.
    • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dgn protein (tdk mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
    • Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium & magnesium yang diperlulkan utk membina tulang & sel-sel utk membesar.
    • Antioksida - mengandungi Vitamin A, C, E, dan selenium yg merupakan agen antioksida yg bertindak melawan jangkitan dan menentang radikal bebas
    • Menaikkan seri wajah - Mengandungi Vitamin B yg lengkap, zat besi dan copper yg cukup utk membina sel darah merah dan membuatkan kulit lebih sihat dan cantik
    • Detoksifikasi/lawas - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
  • LAZAT !!! - mengandungi fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral & tenaga. Tidak mengandungi pewarna & gula tiruan.

  • MealShakes boleh diambil oleh semua golongan berumur dari 1 tahun dan ke atas !!


    BERMINAT MEMILIKI SETONG UNTUK ANAK SYURGA KORANG ?
    klik button BELI SEKARANG kat bawah ni dan korang boleh membeli.. yeay !! senang kan ? hee~



    LOVE ;

    You May Also Like

    0 comments