16 September 2015

NAK BUAT APA KAT BANGKOK, THAILAND ?

Masih panas pasal Bangkok ni.. Masuk mana-mana group Shaklee Malaysia, semua cerita pasal Bangkok jek haa.. Dah naik bengkok dah kakak, menghala ke sana jek haa.. Hahaha~ Cane nih ? Adoi..


SHAKLEE BAWAK SAMPAI KE BANGKOK, THAILAND NAK BUAT APA ?



Sebelum ni Shaklee Malaysia HANYA buat trip ke US dengan Itali jek, itu belum masuk pakej Umrah secara PERCUMA.. Kasemua trip tajaan Shaklee ni paling koman pun bertaraf 5 bintang selebihnya lebih dari 5 bintang.. Hee~ Tak tau la Shaklee Malaysia ni ape tah baik sangat sampai sanggup membazir sebanyak itu untuk ahli dorang..

Percutian selama 4 hari 3 malam yang penuh dengan aktiviti dan kegembiraan adalah salah satu cara Shaklee Malaysia meraikan dan menghargai kesemua usaha menaikkan nama Shaklee Malaysia.. Nah !! Bukan aje kerja sendiri, dapat cash bonus setiap bulan.. Shaklee Malaysia menghargai setiap usaha pengedar yang gigih mengubah kehidupan.. 

Pffftttt-- Alasan apa lagi untuk kita tak menaikkan ekonomi kita sendiri ? Peluang semua terbentang depan mata, marketing plan semua dah ada tinggal nak jalankan jek dengan usaha dan kreativiti masing-masing.. Tak seronok lagi ke ? Hee~

NAK BUAT APA KAT BANGKOK NANTI YE ?


Damnoen Saduak Floating Market


The Giant Swing



Vimanmek Teak Mansion



Jim Thompson House


Lumphini Park



Wat Pho



Siam Ocean World



Wat Arun



Shopping Mall..
MBK !!




Hee~ Jom bersama kakak dan team jenjalan kat Bangkok nanti.. Boleh shopping sesama !!
Nak kan butiran lanjut tentang percutian FREE nih ?

LOVE ,

No comments:

Post a Comment