25 IDEA KITAR SEMULA BOTOL SHAKLEE

by - September 16, 2016

haa.. nih ha.. kakak nak kongsi hasil kreativiti mak mak Shaklee yang memang takkan sanggup buang botol vitamin yang dah kosong sekali pun.. hee~ ye.. kakak pon sama.. dah 3 tahun jugak la kakak dok simpan botol botol tu seme.. tak sampai hati btol nak buang haa.. 


nih salah satu permainan #duanur jugak nih..

IDEA #01 : PERMAINAN BOLING

bila dah sampai tahap berkotak kotak botol kosong ko simpan tak tau nak buat ape kan, tapi anak ko memang tahap super bijak.. hee~ ejak di'haram'kan segala jenis bola samada keras - lebut - besar - kecik, inilah hasilnya.. 

nasib baik la botol vitamin Shaklee nih seme selamat dan tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya.. jadik.. kalau anak anak main pun, kakak tak risau sangat..

nak tau ape lagi mak mak Shaklee buat dengan botol vitamin yang kosong ?


IDEA #02 : BEKAS REMPAH RATUS

IDEA #03 : BEKAS SERBAGUNA / HIASAN DI DAPUR


IDEA #04 : BEKAS KUIH


IDEA #05 : BEKAS TELUR DAN TEPUNG


IDEA #06 : TABUNG DAN BEKAS BISKUT


IDEA #07 : TABUNG DAN BEKAS BISKUT


IDEA #08 : BEKAS KUIH


IDEA #09 : BEKAS KUIH


IDEA #10 : BEKAS BARANG MENJAHIT


IDEA #11 : BEKAS SERBAGUNA


IDEA #12 : TABUNG


IDEA #13 : PENYAMBUNG PAIP MESIN BASUH


IDEA #14 : PASU BUNGA


IDEA #15 : PASU BUNGA


IDEA #16 : BEKAS DUIT SYILING


IDEA #17 : BEKAS PIN TUDUNG


IDEA #18 : BEKAS PERMAINAN ANAK-ANAK

'

IDEA #19 : TEMPAT LETAK ALAT TULIS


IDEA #20 : PASU BUNGA


IDEA #21 : PASU BUNGA


IDEA #22 : PASU BUNGA


IDEA #23 : TEMPAT LETAK ALAT TULIS


IDEA #24 : PASU HIDROPONIK


IDEA #25 : PELITA

hee~ himpunan idea kreatif mak mak Shaklee memang luar jangkaan kengkadang tu.. haa.. korang yang memang consume Shaklee tapi tak tau nak buat ape dengan botol botol kosong tu, jangan buang plak.. boleh aplikasikan botol kosong untuk tujuan lebih bermanfaat.. jimat pon jimat kan ?

You May Also Like

0 comments