TESTIMONI MERAWAT KANSER PAYUDARA DENGAN SHAKLEE

BAGAIMANA SEL KANSER MEMBIAK ?

  • hakikatnya, semua berpotensi untuk menghidap kanser.. bagaimana ? bila sel sel dalam badan dah tua tetapi tidak mati malahan sel sel itu semakin banyak dan ia akan menjadi KANSER yang akan mengganggu sel sel badan yang sihat..

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MERAWAT KANSER PAYUDARA ?

kandungan utama dalam VIVIX SHAKLEE adalah resveratrol yang merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut daripada penyakit dan kajian menunjukkan bahawa resveratrol bertindak sebagai antioksidan terbaik dan anti inflammatory..

beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah penyakit kanser :
  • menurut laporan Annals of the New York Academy of Sciences 2011, beberapa kajian awal menunjukkan bahawa rezveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser..
  • dalam satu kajian pada 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal dan diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resrevatrol membantu estrogen bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser..
  • menurut laporan yang diterbitkan pada 2007 oleah Biologi Kanser dan Terapi, penulis laporan mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis ( di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser )
  • diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian pada tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat ( mungkin disebabkan oleh kesan terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen )


PENAWAR KANSER PAYUDARA






kalaulah penawar nih dijumpai lebih awal, mungkin dapat selamatkan banyak nyawa wanita kat luar sana yang bergelut dengan masalah sel kanser nih.. dan sempena bulan OKTOBER / bulan imun, kakak memang rekomen VIVIX SHAKLEE nih sebagai ikhtiar..

KELEBIHAN VIVIX SHAKLEE

Vivix mampu membunuh virus jahat penyebab kanser dan baiki DNA dalam badan manusia dengan ramuan dari anggur ini merupakan antioksida terbaik.. VIVIX juga membantu mengaktifkan semua sistem pertahanan dan antibodi badan manusia agar bekerja bersama menghapuskan virus kanser..


nih ha PROMOSI BULAN OKTOBER 2016 gak nih.. hee~ 

BACA SINI JUGA --> MAKANAN PENGGALAK SEL KANSER
BACA SINI JUGAK HAA --> VIVIX MAMPU MERAWAT DIABETES JUGA

untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, boleh hubungi kakak kat whatsapp di nombor :
017 309 1865


4 comments:

  1. Replies
    1. hee~ jaga kesihatan ya !! jaga pemakanan jugak..

      Delete
  2. saya one of those patient yg ada cyst kat breast. but masih belum terbuka utk mana-mana produk.. tengoklah camne.. hurm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ tak pe kalau belum amik pape ubat.. tapi kena jaga pemakanan + positif.. sebab sel sel jahat nih suka kat benda2 NEGATIF.. jaga diri ya !!

      Delete

Powered by Blogger.