18 March 2017

CHEWIES MENCATAT SEJARAH THE MALAYSIA BOOK OF RECORDS

hujung minggu lepas kakak dapat jemputan sebagai salah seorang media untuk majlis kebalkan imuniti terbesar di Malaysia anjuran Chewies dan seklaigus mencipta rekod The Malaysia Book Of Records !! dia punya havoc memang tak payah cakap la, sebab penyertaan memang luar jangkaan..


dengan rekod penyertaan dari 30 buah sekolah dan seramai 1958 orang pelajar dan guru-guru pengiring yang mengambil pestil Chewies secara serentak dalam satu masa !! huu~ ramai tu dan ini membuatkan Chewies berjaya menempah nama ke dalam The Malaysia Book Of Records.. tahniah Chewies !!
Mr. Chang Hon Chung ( Sales & Marketing Manager ), Mr. Ayman Izzaz ( Asst. Manager Analyst, Research & Marketing MBOR ), Mr. Javed Ghulam Muhammad ( CEO of AJ Research & Pharma Sdn. Bhd. ), and Josephine Cheah ( Product Manager, Consumer Health AJ Research & Pharma )
CEO AJ Reserch & Pharma ( AJRP ) Sdn. Bhd., Mr. Javed Ghulam Muhammad berkata ; "kanak-kanak berusia lima hingga 12 tahun gembira untuk mengambil bahagian dalam cubaan mencipta rekod ini memandangkan patil Chewies Immunolicios sememangnya enak disamping meningkatkan sistem imun.."

tambahnya lagi ; "cubaan Malaysia Book Of Records ini merupakan satu cara untuk mendidik ibu bapa mengenai cara untuk melindungi anak-anak dan diri daripada kuman dengan membina sistem imun yang kuat kerana lebih baik mengukuhkan pertahanan pertama tubuh daripada merawatnya ketika sakit.. untuk mencapainya, kita perlu melengkapkan rutin harian mereka dengan penggalak sistem imun.."

setiap penyertaan dibekalkan sijil !! yeay !! bukan senang nak dapat sijil yang ade cop The Malaysia Book Of Records.. tahniah Chewies Malaysia !! terima kasih !!

Chewies Immunolicious ( pastil ) diperkaya dengan Wellmune® iaitu sejenis gluco polysaccharide yang diperolehi daripada penapisan yis baik.. ia bertindak sebagai penggalak sistem imun semulajadi untuk kanak-kanak dan dewasa yang boleh didapati dalam 3 perisa iaitu Mega-Mango, Super-Strawberry dan Ultra-Orange..



dah nama pun Chewies kan ? dah tentulah pastil tu chew chew gittew-- hee~ sedap sebab dia ada rasa manis - masam yang telah diuji secara klinikal untuk meningkatkan sistem imun dengan selamat dan mengurangkan virus akibat demam dan selesema..

muka muka tak sabar nak berkubang kat Sunway Lagoon.. hee~ terima kasih Chewies !! terima kasih Sunway Lagoon !!
kami yang berperangai tazzzaaaabbbbaaarrrr-- hahahaha~
lepas tu ape lagik.. dah dapat peluang kan.. memang #duanur berkubang sepuas hati ha.. sampai tak de perasaan nak balik rumah sedangkan dorang dah letih sangat sangat tu.. mana tak nya, happy betul sebab ditaja penuh oleh Chewies dan Sunway Lagoon.. "bukan selalu.. Chewies kan ade.." bangman cakap.. hee~ 

untuk maklumat lanjut :

LAMAN WEB RASMI : AJ RESERCH & PHARMA
FANPAGE : CHEWIES MALAYSIA


12 comments:

  1. Tahniah kepada semua yang terlibat

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ramai budak sekolah.. hee~ okay la tu sebab memang event untuk dorang dorang..

      Delete
  3. wahhh, meriahnyaaa 😄🎉

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ kan !! meriah sebab ramai kanak kanak comel tu.. best.. happening..

      Delete
  4. bestnye kak dapat jemputan macam nie.. kalau dah namanye chewies tu, bukan setakat kanak-kanak je yang suke, kite orang dewasa pun laju je makan.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha le.. sedap kot dorang punya gummies tu.. hee~ masam masam manis.. hee~

      Delete
  5. Replies
    1. hee~ kan !! bukan budak2 jek yang seronok, mak ayah budak pun ikut seronok sama haa..

      Delete