PROMOSI SHAKLEE BULAN MEI 2017

haa.. nah !! tak menarik mana pun tapi serius BEST.. hahahah~ walaupun ada beberapa stok Shaklee yang dinaikkan harga, tapi kakak tengok macam masih mampu jek kalau nak dibandingkan dengan brand pesaing di pasaran.. haa.. sampai begitu sekali kakak dok study..


APA PROMOSI SHAKLEE MEI 2017 ?


kalau sebelum ni kakak asyik la share resepi la hape bagai la.. tapi korang tak tau nak buat cemana sebab tak de blander !! kan ? hahahah~ nah !! eksklusif weyh..

1 : REKABENTUK YANG CANTIK
  • ada 2 botol dengan berlainan saiz ( 300 ml dan 600 ml ) menggunakan plastik tanpa bahan kima merbahaya.. ala.. Shaklee kan..
2 : MUDAH DI BAWA
  • ehem.. ni paling best sebab senang nak bawak ke hulu ke hilir gais.. ada beg kedap udara yang akan memlihara suhu dengan lebih lama.. kalau nak travel tapi nak minum smoothies suam suam kuku, ngam nih..
3 : BERKUASA !!
  • bukan super saiya.. hee~ tapi !! blander ni didatangkan dengan mata pisau yang sangat tajam dan sangat sesuai untuk blend ais kasik hancur..
kalau korang nak memiliki dan jadikan salah satu koleksi korang, buat pembelian dengan 250uv dan korang akan dapat harga special ni ! RM 149.99 jek !! kat luar tak jual ye dik non.. hee~




wah ! bestkan ? hee~ tapi.. cemana nak dapat semua tu ? em.. kalau korang nak tau, semua tu korang boleh dapat bila korang sign-up untuk jadi ahli.. kalau nak jadi ahli untuk produk lain sampai kena buat pinjaman bank, tapi dengan Shaklee, korang hanya melabur RM 68.90 JEK !! dan korang akan dapat segala keistimewaan sebagai ahli.. best ke syok ?


haa.. tapi, kalau korang nak mulakan bisnes dengan Shaklee ianya adalah tindakan yang bijak.. hee~ sebab permintaan vitamin semulajadi semakin hari semakin PANAS.. kalau korang taknak ketinggalan.. boleh sertai kakak !!


dan !!


tak brani nak kata tak best ni sebab memang SUPER BEST !! jom jadi ahli dengan kakak dan berbelanja dengan Shaklee untuk mengubah persepsi korang terhadap dunia perubatan natural.. kesihatan ? em.. kalau dah start konsisten dengan Shaklee, in shaa Allah.. kesihatan korang pun akan beransur sihat..

kalau korang cari kehidupan yang lebih sihat dan berpanjangan, Shalkee telah membuktikan yang produk ( kami ) boleh memberikan hidup yang lebih sihat - bertenaga - muda dan jauh lebih baik dari yang sebelumnya.. pilihan kat tangan korang.. hee~ kakak cuma tunjuk jalan jek..

kakak ?

em.. memang tetap la akan pilih Shaklee sebab kakak dah alami #shakleeeffect tu.. dan sebab itulah kakak #whyishaklee yaw.. jangan jeles eh..

2 comments:

Powered by Blogger.