PROMOSI BELI 1 PERCUMA 1 DARI GINTELL UNTUK MAMA TERSAYANG

hari ibu dah lepas ? haip !! bilang shapa ? hee~ hari-hari pun hari ibu.. ingat tu.. jangan sesekali lupa dan anggap satu tarikh khas SAHAJA untuk raikan ibu korang.. tau.. tak salah pun nak raikan hari-hari apatah lagi bila Gintell Malaysia buat promosi meletop untuk korang hadiahkan kat ibu korang.. haa.. apetu ?


bermula dari serendah RM 4988.00 korang dapat beli satu barang dan percuma barang yang sama.. maksudnya, dengan satu harga yang disiarkan kat mana-mana kedai Gintell Malaysia dan website.. korang dapat bawak balik 2 unit !! wah !! jimat dah kan ?


haa.. itulah Simon Yap, duta Gentell Antarabangsa yang juga turun padang untuk sama-sama memeriahkan dan mempromosikan produk terbaru keluaran Gintell.. wah !! curlass kan ? nak lagi curlass, kakak pon ada kat sana tapi tak dapat la nak jumpa Simon Yap.. ramai btol umat yang minat kat Simon Yap nih ye.. hee~

meet & greet with Simon Yap..
pelopor Rangkaian Produk Penjagaan Kesihatan Terbesar yang telah tercatat dalam Malaysia Book of Records ini mempunyai lebih 100 cawangan di seluruh Malaysia !! bermaksud.. korang pusing mana-mana pun memang akan jumpa kedai / booth Gintell ni..

kehadiran Simon Yap yang disambut lebih 200 pengunjung bukan sahaja untuk mempromosi produk terbaru Gintel sebaliknya untuk memeriahkan sambutan Hari Ibu bersama peminatnya di Malaysia..

"IBU adalah guru pertama dan utama bagi anak-anak sejak awal kehidupan mereka.. tiada sebarang perkataan yang mampu menggambarkan betapa besarnya pengorbanan seorang ibu kepada keluarga dan masyarakat.. sebagai seorang anak, mengambil berat kesihatan ibu dan menjaga kehidupan seharian mereka adalah sangat penting.. bersempena Hari Ibu ini, kini saatnya untuk menghadiahkan ibu kerusi urut yang dapat melegakan keletihan dan tekanan ibu pada bila-bila masa.."
 - kata Simon Yap

inilah UFO tu !! pergh.. boleh baring duduk sesuka hati.. hee~ cam syok kan ? kan ?
masa majlis tu jugak, pengunjung berpeluang mencuba kesemua rangkaian produk Gintell.. best tau !! lagi lagi bila dapat try peroduk keluaran terbaru ni !! kira orang lain belum beli, korang dah rasa dah.. hee~

De' Wise.. cantik !! hee~ berharga RM 19, 988.00 tapi korang boleh beli 1 FREE 1 tau.. kan dah jimat banyak tu.. 

jururunding jual beli Gintell yang terlatih.. nak tau pape, tanya jek dorang..
macam kakak cakap la, dengan harga serendah RM 4988.00 korang boleh miliki dua unit ( satu untuk hadiahkan kat ibu ; satu untuk korang )..

comel !! kalau duduk atas kerusi ni, tetiba rasa macam Ayda Jebat.. hahahaha~
yang mana masih berkira kira tak tau nak beli apa untuk ibu, entri ni boleh membantu korang.. kan ? singgah mana mana store Gintell atau buat jek pembelian secara online.. dan surprise kan ibu korang.. wah !! mesti lebar senyuman ibu korang nanti.. kan ?

tak percaya ke dengan harga yang kakak bagitau tu ? alahai.. korang nih kan.. kan.. kan.. kan.. hee~


haa.. pilih aje mana yang berkenan di hati sebab korang boleh buat bayaran secara ansuran.. best kan bila ada pilihan bayaran macam ni.. yang dah lama mengidam tu, boleh la beli cepat cepat sementara stok promosi masih ada..

untuk rujukan korang dan maklumat lanjut mengenai produk-produk promosi Gintell Malaysia, boleh hubungi :

LAMAN WEB : GINTELL MALAYSIA
FACEBOOK : GINTELL MALAYSIA
INSTAGRAM : @gintellmalaysia

dari habiskan berringgit-ringgit kat Gintell On The Go tu kan sampai bertekak anak beranak.. baik beli sebiji letak kat rumah.. haa.. pakai la sampai puas.. hee~

12 comments:

  1. bestnye atie kalau ada sebijik dekat rumah. asal rasa letih dan penat je boleh lah duduk berurut. tak payah susah2 suruh org urutkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape lagik ana.. beli beli.. hee~ tengah buy 1 free 1 ni..

      Delete
  2. Saya dah pergi cuba haritu,, memang ralit..Sedap betul kena urut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ sama la ngan kakak.. kalau dapat dok urut kat Gintell on the go tu memang leka seleka leka nya..

      Delete
  3. Replies
    1. hee~ tu la tu.. tak dan betul kakak nak try satu persatu mesin dorang..

      Delete
  4. tawaran yang hebat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. g shopping bang.. untuk isteri.. hee~

      Delete
  5. waw jumpa retiss international tu.. klu share pun ok kan?? macam best je idea nih...hurmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. kongsi2 jimat dah.. tak terbeban nak bayau.. hee~

      Delete
  6. best ni kalau ada satu dekt rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape lagi nad.. beli la sebijik dua.. hee~ fariza mesti nak satu tu nanti..

      Delete

Powered by Blogger.