24 October 2017

TAMPIL BERSERI DAN MENAWAN DENGAN INNERSHINE® DAN BELLA AMMARA

Innershine® dengan misi menjadikan wanita di seluruh dunia berseri-seri dan anggun secara semulajadi melalui kerjasama terbarunya bersama Bella Ammara ; rangkaian fesyen Muslimah yang digemari ramai kerana rekaannya ringkas bergaya dengan menggunakan fabrik berkualiti..


korang, sebagai pengguna boleh memiliki hijab dari jenama Bella Ammara yang bernilai RM 65.00 dengan setiap pembelian pek minuman Innershine®.. wah !! memang sangat menarik ni.. mana tak nya.. beli Innershine® untuk kecantikan tapi dapat pula hijab yang cantik dan trendy ni.. bukan main main tau.. sebab setiap perincian dari jenama Bella Ammara memang jadi kegilaan ramai..

ada lima pilihan warna menarik iaitu :

  • lembayung ungu ( royal purple )
  • jingga kesumba ( salmon pink )
  • krim
  • merah manggis ( maroon )
  • hitam
korang boleh kumpulkan hijab ni bermua dari harini ** sekarang pegi start enjin kereta / motosikal.. hahahah~ ** sehingga bulan Disember nanti.. tapi biasa la.. dah kalau brand baik, kualiti terjamin memang laku keras.. jadi.. tawaran beli Innershine® FREE shawl Bella Ammara ni sah sementara stok masih ada.. tau !! kalau lambat memang putih mata la..


nota : 
merah manggis dan hitam tersedia secara eksklusif di Watson’s 
manakala jingga kesumba dan krim di Guardian..



CARA PENEBUSAN

haa.. mesti korang fikir tricky sangat kan.. beli Innershine® bleh plak dapat free tudung.. hee~ sebenarnya, korang boleh buat penebusan ni dengan setiap pembelian 24 botol atau dua pek 12 botol Innershine® Pati Prun atau Innershine® Pati Beri.. pilih la mana yang korang suka..

INNERSHINE®

rangkaian minuman kecantikan Innershine® yang diperbuat daripada buah-buahan permium dengan kebaikan semulajadi ini dapat membantu menyihatkan tubuh badan dari dalam.. kalau dalam kita bersih tanpa toksin, secara automatik luaran pun tampil berseri.. yang pasti.. tak de pantang larang sepanjang mengkonsumsi pati dari Innershine® ni..

INNERSHINE® PATI PRUN


merupakan ekstrak pati prun yang diperkaya dengan serat pemakanan larut yang berfungsi untuk menyahtoksin tubuh secara lembut dan menggalakkan sistem pencernaan yang sihat.. sekaligus membolehkan tubuh badan menyerap nutrien dengan lebih baik.. pengambilan minuman kecantikan yang kaya dengan anti-oksidan boleh memerangi radikal bebas dan membantu mengekalkan keremajaan kulit.. ni tips awet muda ni.. hee~

INNERSHINE® PATI BERI


diperbuat dari campuran eksklusif acai beri, beri biru, blackcurrant, chokeberry, elderberry dan strawberi ini bersifat anti-oksidan yang berfungsi memerangi kerosakan sel akibat radikal bebas disamping memulihkan mata yang letih, memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan kelesuan.. nah !! sesuai la mana hat rabun teruk dan selalu letih-letih tak kira masa tu..

jom singgah farmasi terdekat yang mengambil bahagian dalam kempen kerjasama Innershine® bersama Bella Ammara ni.. atau.. hubungi Talian Khidmat Pelanggan BRAND’S ditalian 1 – 300 – 228 – 300 ataupun korang boleh layari Innershine® Club kat Facebook untuk mendapatkan butiran lanjut tentang promosi..

pssstttt—beli Innsershine® FREE tudung Bella Ammara tau.. bukan tudung cap ABC.. hee~

4 comments:

  1. Alaaa..kita igt ada pic tudung nya wak..tudung camna yg free tu?huhu

    ReplyDelete
  2. Dulu suka beli innershine..pas tu biasa la suka tukar2..erm..rasanya elok beli lagi sekali ni...rindu plak nak berinner shine

    ReplyDelete
  3. Wah.. Bestnya.. Beli innershine dapat tudung..

    ReplyDelete