15 January 2018

MENANGI LEBIH RM 1 JUTA SEMPENA TAHUN BAHARU CINA BERSAMA FORTUNE ANG PAO SHOPEE

sekali lagi menggegarkan pasaran apabila platform e-Dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan telah mengumumkan  Wang Bersama Shopee sempena sambutan Taun Baharu Cina yang akan diraikan tidak lama lagi dengan tawaran hadiah lebih dari RM 1 juta untuk para pengguna yang akan berlansung selama 6 minggu bermula 15 Januari sehingga 25 Februari 2018..

Fortune-Ang-Pao_SS

bagi memeriahkan kempen tersebut, Shopee turut memperkenalkan permainan FORTUNE ANG PAO – pengguna boleh bermain permainan ini untuk memenangi Shopee Coins, baucar dan lebih 20,000 unit TIKET EMAS ( Golden Tickets ) setiap hari dan setiap tiket tersebut merupakan cabutan bertuah kepada pengguna untuk memenangi hadiah termasuk :

  • jongkong emas bernilai lebih RM 500.00 setiap satu
  • hadiah mingguan bernilai RM 1,500.00 tunai
  • hadiah utama – RM 8,888.00 tunai !!
  • dan pelbagai hadiah sampingan lain seperti powerbank, aksesori komputer, perkakas rumah dan banyak lagi !!
wah !! semakin meriahlah sambutan Tahun Baharu Cina tahun ni kan ? semua pun layak untuk menang tau..

Best-Of-China_PR2

yang paling dinanti-nanti para pengguna – Jualan Kilat Shopee yang dijadualkan 5 kali sehari dengan tambahan hadiah menerusi permainan secara lansung di Facebook rasmi Shopee – www.facebook.com/ShopeeMY yang memberi peluang pengguna memenangi Shopee Prosperity Boxes ; 88,888 unit Shopee Coins dan percutian untuk dua orang ke Disneyland Hong Kong..

tapi ada syaratnya tau.. hee~ pengguna kena mendaftarkan diri di acara Facebook ‘Wang Bersama Shopee Sempena Tahun Baharu Cina 2018’ ( Wang With Shopee This CNY 2018 ) dan semakin ramai pengguna mendaftarkan diri, semakin banyak hadiah boleh dimenangi termasuklah hadiah percutian ke destinasi misteri bernilai RM 10,000.00 apabila pendaftaran mencapai bilangan 18,888 orang..



“perayaan Tahun Baharu Cina merupakan antara sambutan terbesar 
di sebuah negara berbilang kaum seperti Malaysia.. sempena sambutan ini, 
Shopee menawarkan pelbagai pilihan produk dari kategori 
kesihatan & kecantikan, perhiasan & perkakas rumah, fesyen, barang runcit,
permainan, barangan kanak-kanak & bayi, telefon bimbit & gajet 
serta banyak lagi untuk memenuhi keperluan setiap isi rumah.. 
dengan tawaran hebat tersebut, kami melancarkan Kempen ‘Wang bersama Shopee’ 
yang akan menambahkan keriangan pada musim perayaan ini..”

Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee


dan sempena Tahun Baharu Cina 2018 ini, Shopee mengekalkan kerjasama dengan lebih 60 jenama terkemuka dari Shopee Mall termasuk PETRONAS, Reckitt Benckiser, L’Oreal, OPPO, Super, Watsons, Unilever, Tommee Tippee, Deerma, Photobook dan Xixili dengan pelancaran pelbagai promosi potongan harga sehingga 90% untuk pelbagai produk !!


sejajar dengan komitmen untuk membantu lebih ramai usahawan dan syarikat memperluaskan rangkaian perniagaan mereka menerusi e-Dagang, Shopee turut menjalinkan usahasama dengan perunding Feng Shui ; YBhg. Dato’ Joey Yap untuk melancarkan kedai rasmi beliau.. usahasama ini merupakan gabungan usahasama yang pertama seumpamanya antara seorang perunding Feng Shui dengan platform e-Dagang di rantau ini..

JYS_Official-Launch_SS


"kami berbangga dapat melancarkan Kedai Rasmi kami di Shopee pada 
Tahun Baharu Cina ini.. bagi meraikan usahasama ini, kami menawarkan 
tiket percuma ke acara ‘Feng Shui & Astrology 2018 Live in Kuala Lumpur’ untuk 
80 pelanggan pertama yang membuat pembelian minima RM 30.00
dari kedai dalam talian kami.."

YBhg. Dato’ Joey Yap 


acara yang akan diadakan pada 27 Januari 2018 ( sesi Bahasa Kantonis ) yang bertempat di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur memberi peluang kepada peminat bidang metafizik Cinal mengetahui dengan lebih jelas mengenai Feng Shui.. hanya dengan membuat pembelian buku terbitan terbaharu dan pelbagai barangan eksklusif YBhg. Dato’ Joey Yap dengan harga RM 23.00 dan RM 116.00 di --> https://shopee.com.my/joeyyapstore

ingat !!

2 minggu tau !! hee~ dan selama 2 minggu ni semua pengguna laman web Shope dan aplikasi Shopee berpeluang memenangi pelbagai hadiah yang telah disediakan, jadi !! jangan lepaskan peluang keemasan ini tau, lagi ramai menang, lagi meriah.. dan mulakan langkah pertama dengan memuatnaik aplikasi Shopee di Google Play Store atau App Stora sekarang !!

untuk maklumat lanjut tentang Wang Bersama Shopee, layari :
untuk pendaftaran ke acara Facebook Wang Bersama Shopee Sempena Tahun Baharu Cina 2018, layari :
untuk melawati Kedai Rasmi YBhg. Dato’ Joey Yap, layari :

1 comment:

  1. Di Pontianak, rame sangat perayaan Imlek nih. Apalagi pas Cap Go Meh nye.

    ReplyDelete