10 February 2018

MERAWAT MASALAH SINUS HANYA DENGAN SEMBURAN THYMOS® ANTI SINUS / NASAL ALLERGIES SPRAY

kerap bersin setiap kali ada sedikit ‘kesilapan’.. huh !! rimas dan kadang kala tak dapat nak perform, habis lari lintang pukang mood seharian.. kan ? alergik teruk pun boleh menjejaskan rutin harian.. haih..

petua_merawat_penyakit_resdung

keluarga kakak sendiri disahkan doktor menghidapi masalah resdung agak kronik, silap sikit ; habis gatal gatal hidung sampai merah mata menahan gatal.. seksa menengoknya tapi memang orang lain tak dapat nak bantu.. setiap hari kena makan ubat tahan gatal bagi mengelak bersin pada awal pagi dan alahan pada habuk..

ubat ?

sampai bila ?


PUNCA RESDUNG


resdung merupakan penyakit hidung yang terjadi akibat radang pada membran sinus – mengandungi udara dan permukaan yang diselaputi mukosa ( kulit yang mengeluarkan mucus atau hingus ) ; mukosa mengeluarkan hingus dalam keadaan biasa ( fisiologikal ) dan hingus tadi mengalir keluar dari sinus melalui lubang kecil yang dinamakan ‘ostium’ ke dalam rongga hidung..

apabila ‘ostium’ tersumbat, hingus terkumpul dalam sinus dan keadaan ini mengundang kehadiran kuman yang akhirnya boleh membawa kepada masalah resdung.. jelas ? hee~

nasib keluarga kakak agak baik.. hee~ sudah mampu tersenyum ceria bila bangun pagi sejak diperkenalkan dengan THYMOS®.. botol hitam kecil dan muat diletakkan didalam poket atau handbag, mudah dibawa dan tiada alasan untuk lupa..


THYMOS®


THYMOS® merupakan semburan yang berfungsi sebagai anti-sinus / anti-alahan yang tidak mengandungi alcohol, wangian atau bahan kimia merbahaya sebaliknya hanya menggunakan mineral aktif yang berzaiz lebih kecil daripada sel rambut manusia..

ubat_resdung_untuk_kanak_kanak


APA ITU THYMOS®


THYMOS® dihasilkan dari Teknologi Self-Sanitizing yang menghasilkan electron bakiostatik yang sangat kuat untuk membentuk ‘perisai’ yang tidak kelihatan, tanpa warna dan tidak berbau pada permukaan yang dirawat.. paling best, THYMOS® ni bertindak serta merta untuk melemahkan membrane organic pathogen, memberhentikan replikasi dan akhirnya menyebabkan kematian sel pathogen.. nah !! sebab tu kakak kata, THYMOS® ni selamat digunakan seisi keluarga.. hee~

membunuh punca alergi dengan konsisten, THYMOS® terbukti secara klinikal dan LULUS ujian makmal dalam proses mengurangkan alergi yang disebabkan oleh pathogen dengan membunuh 99.999% daripada Aspergillus, Candida, MRSA, Virus Influenza A, MERS – CoV, Kulat dan Patogen Tahan Antibiotik – hanya dengan satu botol kecil, untuk mengatasi kesemua masalah tersebut..

thymos_sinus_nasal_allergies_spray

didatangkan dengan teknologi yang menakjubkan, semburan THYMOS® mampu bertahan sehingga 12 jam dengan prestasi berkekalan selari dengan misi mereka yang mahukan persekitaran bebas alergi..

teknologi “self sanitizing” ( pembersihan automatik ) yang telah dipaten ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negatif bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang.. mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 12 jam..

kini, pengguna-pengguna dari 400 bandar di 40 buah negara di seluruh dunia menggunakan THYMOS® dan menolak penggunaan ubat untuk memulihkan kembali masalah kesihatan hidung.. nah !! kan bagus kalau dapat hidup tanpa ubat dan bahan kimia.. hee~


CARA MENGGUNAKAN THYMOS® ANTI SINUS / NASAL ALLERGIES SPRAY


tak susah pun, korang mungkin boleh pelbagaikan cara penggunaan seperti :

· semburkan pada pakaian ( seperti menggunakan minyak wangi ) untuk menguatkan antibodi
· semburkan pada bantal / katil untuk mengurangkan masalah alergi sinus
· sembur ke udara untuk melegakan masalah kerengsaan

thymos_penawar_penyakit_resdung

kakak cadangkan supaya korang mengguna dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS®, sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada, dan 6 semburan pada bantal atau katil.. cukup.. kalau korang masih berperang dengan masalah yang sama saban tahun ? haa.. inilah masanya korang nak berubah kearah kesihatan yang jauh lebih baik.. hee~


HARGA THYMOS®


buat masa ni, hanya Guardian jek yang ada jual THYMOS® dengan harga RM 75.00 dan kalau korang beli SEKARANG ni jugak, korang akan dapat special price tau.. haa.. hanya RM 69.90 masalah resdung korang yang dah bertahun-tahun boleh sembuh dalam masa 3 hari sahaja.. biar betul !!! haa.. bestkan ? jimat banyak tau kalau korang melabur untuk kesihatan..

nah !!

kakak sertakan link untuk rujukan korang.. mana la tau kot berguna ke kan.. hee~


PENGEDAR SAH MALAYSIA :


kakak dan keluarga sudah, korang bila lagi ?


2 comments:

  1. Alhamdulillah.. family akak bebas sinus... bagus juga ada thymos ni kann kecil2 cili padi... sgt effective

    ReplyDelete