GABUNGAN KERJASAMA SHOPEE DAN HONOR SEMPENA PELANCARAN EKSKLUSIF HONOR 9 LITE

Platforn e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan sekali lagi tampil dengan usahasama rasmi bersama Honor Malaysia untuk melancarkan telefon pintar honor 9 Lite yang akan dijual secara eksklusif di platform Shopee.

honor_9_lite_eksclusive_launch_on_shopee_malaysia
telefon pintar honor 9 Lite akan dijual secara eksklusif di Kedai Rasmi honor di platform Shopee pada 9 Mac pada harga istimewa sebanyak RM 699.00 sahaja
honor merupakan jenama terbaharu yang menyertai Shopee Mall, portal membeli-belah dalam talian khas yang membariskan lebih daripada 400 jenama terkemuka dan pengedar sah telah menandatangani usahasama yang membolehkan kira-kira 9 juta pengguna Shopee di Malaysia membel telefon pintar 4 - kamera tersebut dengan harga RM 699.00 sahaja ( harga pasaran : RM 749.00 ) pada 09 Mac 2018 ini..


“kami berbangga dapat bekerjasama dengan Honor untuk pelancaran 
eksklusif honor 9 Lite ini.. sejak beberapa tahun lalu, kami 
menyaksikan pertumbuhan bilangan pengguna yang membeli produk 
elektronik secara dalam talian, khususnya telefon pintar.. kami gembira 
dapat bekerjasama dengan Honor untuk menawarkan pelbagai 
lagi pilihan kepada pengguna kami.. sejajar dengan rancangan 2018 kami, 
kami berazam untuk mengukuhkan lagi usahasama strategik dengan 
pelbagai jenama terkemuka dengan menjual produk mereka 
di platform kami.. sebagai pemain e-dagang utama di rantau ini, 
kami mahu membantu lebih banyak jenama meluaskan rangkaian 
dalam talian mereka dan mengembangkan lagi perniagaan mereka 
dengan pengkalan pengguna yang lebih besar..”

- Ian Ho ; Pengarah Urusan Serantau Shopee


honor_9_lite_launch_shopee


“honor menjanjikan kejutan yang mengujakan untuk peminat dan pengguna kami.. 
Malaysia merupakan pasaran global pertama kami semasa pelancaran 
honor View10 Crush Red dan kini kami berbangga untuk memperkenalkan siri 
honor Lite buat pertama kali untuk pasaran tempatan - lazimnya kami melancarkan 
produk baharu di pasaran Eropah dan India.. dengan memperkenalkan 
honor 9 Lite di pasaran tempatan, kami percaya keputusan ini dapat mengukuhkan 
kedudukan dan komitmen kami di Malaysia.. honor 9 Lite akan menjadi 
teman setia peminat tegar swafoto dengan dua kamera hadapan..”

- Zhao Zhiwei ; Ketua honor Malaysia


HONOR MALAYSIA


merupakan peranti mobil terkemuka yang merupakan sebahagian daripada Kumpulan Perniagaan Pengguna HUAWEI.. seiring dengan slogan “FOR THE BRAVE”, jenama ini dibangunkan untuk memenuhi keperluan warga milenia menerusi produk yang dikuasakan oleh interneti yang menawarkan pengalaman pengguna yang hebat, memberi inspirasi, mencetuskan kreativiti dan mengilhamkangolongan muda untuk mengejar impian mereka..

honor_9_lite_shopee

dengan ini, honor telah meletakkan dirinya selangkah ke hadapan dengan pendekatan yang berani dan berbeza serta mengambil langkah perlu untuk menawarkan teknologi dan inovasi terbaharu kepada pelanggannya..


HONOR 9 LITE


menampilkan kamera dua lensa 13MP ( depan ) + 2MP ( belakang ) yang membolehkan pengguna mengambil gambar yang jelas dan cantik tanpa mengira masa, tempat dan teknik.. dengan ciri-ciri kecantikan yang telah dinaiktaraf dan boleh diubahsuai serta kesan ‘bokeh’ setaraf dengan perisian komputer, telefon pintar ini pasti menjadi peranti pilihan bagi penggemar swafoto..

honor_lite_9_huawei
boleh didapati dalam variasi Sapphire Blue dan Glacier Gray
telefon ini mempunyai skrin paparan tanpa ‘bezel’ FullView HD ( definisi tinggi ) dan kemasan seakan-akan cermin dengan nisbah skrin yang tinggi menjanjikan rekaan yang mewah.. honor 9 Lite turut dikuasakan dengan cip pemprosesan Kirin 659 dan dilengkapi dengan 3GB RAM dan ruangan storan 32GB ( boleh ditambah sehingga 256GB ) yang turut dibina dengan bateri berkuasa 3,000mAh yang boleh menampung penggunaan harian.. jadinya apa ? hee~ tak payah la korang nak pikul powerbank yang besar gedabak tu..

bagi meraikan pelancaran ini, Shopee turut menganjurkan pertandingan swafoto di Instagram dari 12 hingga 31 Mac 2018 yang memberi peluang kepada peserta untuk memenangi telefon pintar honor 9 Lite baharu ni.. korang cuma perlu memuatnaik satu swafoto dengan kawan baik korang kat Instagram, letakkan caption yang menyatakan sebab korang rasa kawan baik korang adalah orang yang paling cantik atau handsome..

jangan lupa !!

tag @shopee_my dengan hashtag ( #ShopeeXhonor )..

dua orang pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi sebuah honor 9 Lite manakala sepuluh pemenang akan menerima hadiah berbentuk 10,000 Shopee Coin setiap seorang.. dari 07 hingga 09 Mac 2018 ni, pengguna Shopee boleh bermain permainan Facebook Live untuk membuka kunci ‘Code of Honor’ yang menawarkan hadiah berupa sebuah honor 9 Lite setiap hari !!

150 pembeli pertama honor 9 Lite melalui aplikasi Shopee ataupun laman web Shopee Malaysia akan menerima set solekan khas untuk swafoto dari Maybelline New York, peneraju industri kosmetik global yang bernilai RM 50.00.. dan !! nantikan kejutan daripada jenama alat solekan No. 1 Malaysia ini pada sambutan HARI HONOR !!

untuk maklumat lanjut :

LAMAN WEB :

FACEBOOK :

INSTAGRAM :

jangan lupa install aplikasi Shopee bagi memudahkan urusan pembelian korang !! hee~


2 comments:

  1. wah terbaik lah
    terima kasih untuk info nih

    ReplyDelete
  2. kenapa la keluar lewat kalau tak mmg ni yg akak sambar..hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.