DYXY SHOWCASE TOUR 2018 DI EMPAT LOKASI SEKITAR MALAYSIA

menjadi pelopor dalam bidang kecantikan dengan mengeluarkan rangkaian produk bagi menjaga kesihatan kulit disamping mencantikkan pemakai, DYXY Malaysia tampil memberi peluang untuk pengguna turut sama-sama memeriahkan DYXY Showcase Tour 2018 yang akan diadakan di lokasi tertentu..

dyxy_tour_showcase_2018

telah bertapak kukuh dipasaran, DYXY diasaskan oleh Puan Dyana Roslan dan Encik Shah Hafiz, produk DYXY berjaya menembusi pasaran kosmetik dan kecantikan dengan mempertaruhkan :

  • DYXY Facemist
  • DYCY BC Cream
  • DYXY Mascara
  • DYXY Lipstick
  • DYXY Wipes

pada harga yang berpatutan disamping melahirkan usahawan yang mahu melonjak jualan dengan lebih baik, DYXY juga merupakan platform untuk menjana pendapatan.. tengok saja lah di media sosial, ada jek yang mengiklankan produk DYXY nih.. hee~ sampai kakak pun terjebak beli..

rangakaian_produk_dyxy

dan sempena tahun 2018 ni, DYXY melakar sejarah dengan mengadakan tour bersama selebriti tempatan.. bukan selebriti wanita tau, sebaliknya kesemua selebriti yang terlibat adalah lelaki.. kenapa ? pelik kan ? hee~ TAK LAH !! DYXY memang sesuai untuk lelaki dan wanita..


DYXY SHOWCASE TOUR 2018


bakal menampilkan lima nama besar dalam industri hiburan Malaysia, DYXY memilih Hael Husaini, Haqiem Rusli, Aiman Tino, Achey Bocey dan Caprice ( bang bang.. hahaha~ ) turut menjadi ‘bunga’ sepanjang showcase sekaligus merangkap pengacara majlis, Didie Alias tetap menjadi pilihan DYXY..

press_conference_dyxy_showcase_2018

pelbagai aktiviti menarik telah dirancang bagi mengisi program seperti sesi make over bersama jurusolek terkenal dan juga meet and greet bersama artis dan Instafamous yang turut turun padang bagi menjayakan showcase bertaraf 5 bintang.. korang berminat untuk mencuba nasib Face DYXY 2018 ? haa.. masa ni lah nak tunjuk bakat korang sebab korang berpeluang membawa pulang wang tunai !! best gile kan ? hee~


JADUAL DYXY SHOWCASE TOUR 2018


Aman Sentral Mall, Kedah Darul Aman
08 September 2018 ( Sabtu )

UTC Kuala Terengganu, Terengganu Darul Naim
15 September 2018 ( Sabtu )

Angsana Mall, Johor Bahru, Johor
22 September 2018 ( Sabtu )

Centre Point Kota Kinabalu, Sabah
29 September 2018 ( Sabtu )

beauty_blogger_malaysia_dyxy_malaysia

nak cari duit lebihhhhhhh ?


PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA DYXY


mempunyai beribu-ribu testimoni pengguna, DYXY sering mencari peluang untuk melahirkan lebih ramai usahawan untuk membangunkan ekonomi Bumiputera khususnya.. dengan menyalurkan ilmu perniagaan dan kemahiran produk, DYXY yakin mampu membentuk usahawan yang berdaya saing.. kalau korang nak cari duit lebih boleh la ‘curik’ peluang yang telah disediakan oleh pihak DYXY sebab mereka akan menyediakan latihan penuh termasuklah pelbagai kursus dan seminar bagi melengkapkan potensi sebagai usahawan yang berjaya.. 

berdasarkan kejayaan sebelumnya, DYXY telah melahirkan usahawan yang mampu menjana lima angka sebulan..

kentanggggggg..

banyak tu.. hee~ memang tak habis belanja pun duit ada lagi.. ha ? minat ? apa kata korang turun masa DYXY Showcase Tour 2018 nanti kat lokasi yang kakak share kat atas nun.. ataupun boleh jek korang terus korek informasi kat link bawah ni..


malaysia_blogger

2 comments:

  1. How To Use Liquid Lipsticks To Make Your Lips Beautiful.
    http://lifestylesmakeover.com/how-to-use-liquid-lipsticks-to-make-your-lips-beautiful/

    ReplyDelete
  2. Menariknya, selalu nampak berlegar di medsoc tapi belum pernah cuba lagi kosmetik DYXY nih.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.