FENOMENA UFORA® SKINCARE MEMBANTU MENYIHATKAN KULIT ORANG ASIA

salah satu produk kecantikan dan kesihatan yang telah lama berdiri sama tinggi dengan jenama lain, UFORA® SDN.BHD sekali lagi bangkit memperkenalkan produk terbaharu mereka yang berfungsi menyeluruh untuk kesihatan kulit para pengguna..

ufora_skincare

baru-baru ni kakak sempat menghadiri majlis pelancaran produk terbaharu dari jenama Ufora® yang selama ni kakak kenal dari pelbagai testimoni kolagen yang berjaya membantu pengguna mendapatkan kulit yang lebih sihat dan merawat masalah penuaan sebelum tiba masanya.. nah !! kalau hasil kolagen pun meletop, memang strategi pihak Ufora® dengan mengeluarkan skincare super terbaik lah..

kolagen membantu dari dalam..
skincare membantu dari luar..


MAJLIS PELANCARAN UFORA® SKINCARE


telah diformulasikan khusus untuk membantu pengguna merawat masalah penuaan kulit sebelum usia, Ufora® Skincare dapat membantu merawat masalah kulit dari luar dengan memperkenalkan tiga langkah yang mudah dan ringkas.. dengan rutin harian yang padat, memang tak sempat nak membelek kulit muka.. nah !! tiga langkah yang santai, semuanya dalam kawalan..

pengasas_ufora_beauty_skincare
gandingan usahasama suami – isteri menaikkan nama Ufora® ; Encik Nik Mohd Hilman dan Puan Supia Saupi
majlis_pelancaran_ufora_skincare

menjelaskan tiga langkah mudah yang merangkumi penggunaan pada waktu siang dan malam, formula antipenuaan yang terkandung dalam Ufora® Skincare mampu membuatkan kulit pengguna lebih anjal dan awet muda dengan memberi kesan berkilat pada kulit setanding dengan produk penjagaan kulit Antarabangsa.. cuma tiga produk - semua masalah seperti jerawat, parut, kulit muka berlubang, tona kulit tidak sekata, mengecilkan liang pori dan faktor penuaan sebelum usia dapat dihapuskan sekelip mata.. haa.. siapa tak nak cantik dan kulit yang sihat kan ?



pengasas_ufora_skincare

korang kena jelas ya.. penggunaan apa-apa jenama produk kesihatan kulit perlulah disiplin dan mengikut urutan yang betul untuk mendapatkan kesan yang lebih positif.. walaupun kenyataannya bergantung pada kulit masing-masing, perubahan dapat dilihat seawal dua minggu selepas penggunaan Ufora® Skincare.. tapi korang kena lah cari agent yang boleh guide cara penggunaan yang betul dan sesuai dengan masalah kulit ya..


UFORA® SKINCARE


set penjagaan kulit yang telah berada dipasaran ini ibarat meledaknya bom kecantikan untuk pengguna lebih peka betapa pentingnya memiliki kulit yang lebih sihat bukan sekadar cantik dengan tepekan alat kosmetik.. dengan pelbagai testimoni yang positif bertebaran di pelbagai media sosial, tidak mustahillah misi Ufora® untuk memberi kesedaran terhadap pengguna boleh berjaya..

ufora_skincare_merawat_masalah_kulit
tawaran terhad !! dapat FREE beauty blender !!

hanya TIGA langkah untuk mendapatkan kulit yang sihat dan awet muda bermula dengan :

FACIAL FOAM

  • kaya dengan ekstrak cranberry, ekstrak buah betik dan juga vitamin C yang bertindak membersihkan juga menyegarkan kulit disamping menanggalkan sel kulit mati..
  • facial foam ini juga mampu mencerahkan kulit dan mengembalikan seri wajah..

SUNSCREEN

  • kaya dengan vitamin E yang membantu mencerah dan memberi kesan tona yang sekata disamping melindungi dari sinar UV..
  • dengan cuaca Malaysia yang tidak menentu, penggunaan Sunscreen dari Ufora® – mengandungi SPF 50 berfungi 50 kali jauh lebih baik untuk melindungi kulit dan mampu melindungi kulit lebih dari lima jam di bawah panahan UV..

NIGHT SERUM

  • mengandungi ekstrak aloevera yang bertindak merawat pelbagai masalah kulit berkaitan jerawat serta jeragat, menjadikan kulit lebih bersih dan awet muda..
  • mudah menyerap dan tidak melekit, Night Serum Ufora® sangat sesuai untuk pelbagai jenis kulit dan lapisan umur..

dengan jumlah ‘ahli keluarga’ yang semakin membesar, Ufora® Skincare turut mengalu-alukan sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan sampingan sama seperti pemenang hasil jualan tertinggi yang mencapai 62,000 unit dalam tempoh lima bulan.. wah !! bukan sikit tu !!

kalau korang memang ada masalah kulit dan rasa tak selesa, mungkin KINI adalah masa yang sesuai untuk korang perbaiki.. buat masa ni korang boleh dapatkan produk Ufora® Skincare yang berharga RM 139.00 di :

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/uforaskincare_hq



tahniah dan semoga maju jaya buat Team Ufora® !!

malaysia_blogger

1 comment:

  1. first time dgr brand ni. menarik jugak nak kena try beli ni


    jemput join ga sha ; http://www.shfyqhazhr.com/2018/10/giveaway-planner-2019-by-shfyqhazhrcom.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.