GRAND DINNER 2019 ; AL FATEH MERAIKAN LEBIH 300 ORANG PENGEDAR DAN KAKITANGAN

Sekali lagi dengan jayanya, Al Fateh Alami Sdn. Bhd. tidak melupakan kuderat dan kerjasama baik dari pada pengedar dan juga kakitangan yang telah bertungkus lumus membangunkan sahsiah perniagaan sepanjang tahun 2018.

Malam Seribu Dinar Al Fateh 2019

Dimiliki sepenuhnya oleh Encik Ariff bin Subri – Pengarah Urusan Al Fateh Alami Sdn. Bhd. yang beroperasi di Batangkali, Selangor Darul Ehsan mempunyai 150 rangkaian stokis dan lebih 1000 agen di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.




Majlis makan malam santai yang diadakan dengan tema Pahlawan Arab telah berjalan dengan lancar baru-baru turut diserikan dengan pelbagai persembahan dari wakil Master Stokis bagi menaikkan lagi seri majlis.


GRAND DINNER AL FATEH 2019


Bertujuan meraikan para pengedar dari seluruh negara yang telah banyak memberi kerjasama dari awal produk Al Fateh diusahakan secara kecil-kecilan sehinggalah kini mampu berdiri teguh dengan dalam industri makanan kesihatan khususnya untuk kanak-kanak. Tidak melupakan jasa para kakitangan, mereka turut diraikan dengan selayaknya prestasi dan komitmen yang telah diberikan.

Bagaimana Menjana Pendapatan Dengan Al Fateh

Agen Al Fateh Selangor

Pencarian Agen Al Fateh 2019

Pada tahun 2019 ini juga merupakan tahun peningkatan strategi bagi produk Al Fateh kerana telah mengikat kata janji untuk berkolaborasi bersama jenama Omar & Hana bagi menarik perhatian kanak-kanak untuk mendekatkan diri dengan pengambilan makanan tambahan supaya lebih cergas dan cerdas. Ye lah. Dari makan gula-gula yang tidak punyai khasiat, seeloknya bertukar ke Al Fateh yang mempunyai 1001 manfaat kebaikan yang terkandung dalam setiap pastil.

Kolaborasi Omar & Hana Bersama Al Fateh Alami Sdn. Bhd.

Tahniah kepada pihak pengurusan Al Fateh Alami Sdn. Bhd. dan juga barisan pengedar serta kakitangan yang telah betungkus lumus selama ini memberi yang terbaik kepada pengguna. Semoga pada tahun-tahun akan datang, Al Fateh berkembang dengan jayanya sekaligus membuka lebih banyak peluang untuk rakyat Malaysia menjana pendapatan.

Agen Al Fateh Junior

LAMANWEB : https://www.alfatehjunior.com
FACEBOOK :  https://www.facebook.com/AlFatehJuniorHQ
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/AlFatehJuniorHQ
YOUTUBE : Al Fateh Junior HQ

Dan kalau korang berminat untuk menyertai keluarga Al Fateh, pendaftaran masih dibuka dan agen masih dicari ya. Manalah tahu tahun depan kakak jumpa korang kat Grand Dinner Al Fateh 2020 plak kan.. Hee~ Aamiin – In shaa Allah.. Semoga urusan baik-baik kita dipermudahkan selalu.


LOVE ;
ATIE ADNAN

2 comments:

  1. Semakin mendapat nama Al-Fateh ni. Tapi belum dicuba lagi ke anak buah. InsyaAllah ada rezeki lebih nanti, nak diberikan kepada anak-anak buah LeYa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu leya.. mulanya bisnes dorang kat rumah je.. hee~

      Delete

Powered by Blogger.