OLATHEE LUSLIMLABEB™ KHUSUS UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK

Nah !! Bila lepas bersalin dan mula menyusukan anak, berbakul alasan dah sedia ni kalau ada yang bertanya – kenapa badan mengembang semacam bagai dipam-pam jadinya. Segan, tapi mungkin masa tu korang belum jumpa jalan penyelesaian. Kini !! Olathee LUSLIMLABEB™ khusus untuk ibu yang menyusukan anak dah ada kat pasaran !!

Teh Kurus Untuk Ibu Menyusukan Anak

Kalau dulu tak yakin nak consume herba semasa tempoh menyusukan anak, sekarang korang dah boleh tersenyum dan letak target untuk pasang badan semula.



TEH KURUS UNTUK IBU MENYUSU LUSLIMLABEB™




Skeptikal ? Ah !! Kebanyakan rakyat Malaysia memang cam tu. Hee~ Pantang sebut kurus, mula lah nak judge semua benda sampai korek habis kandungan yang ada kat produk. Kan ? Hahahaha~ Kakak pun sama lah, sebab kakak hanya ambil makanan tambahan yang selamat dan tidak mengandungi bahan kimia bahaya yang melampau. Ye lah !! Zaman sekarang ni kena hati-hati dengan apa yang kita makan untuk memastikan tahap kesihatan kita tak terjejas.

Luslimlabeb

Baru-baru ni kakak dijemput menjadi salah seorang tetamu sempena Majlis Pelancaran Olathee LUSLIMLABEB™ For Mommies yang dibuat khusus untuk membantu ibu-ibu yang sedang menyusukan anak tetapi dalam masa yang sama mahu menurunkan berat badan dengan cara semulajadi tanpa menjejaskan kualiti susu badan dan sudah tentunya selamat. 

Kat Mana Nak Beli Luslimlabeb ?

Dah biasa sangat kita dengar – kebanyakan produk untuk turunkan berat badan TIDAK SESUAI untuk ibu yang sedang menyusukan anak kerana mengandungi bahan-bahan yang mampu mengganggu pengeluaran susu badan sebaliknya Olathee LUSLIMLABEB™ For Mommies  diadunkan dengan tujuh ramuan yang berfungsi meningkatkan pembakaran kalori dari makanan harian dan pada masa yang sama menyingkirkan toksin yang berlebihan tanpa mengganggu pengeluaran susu badan.

Antara tujuh jenis herba yang terkandung dalam uncang comel Olathee LUSLIMLABEB™ For Mommies adalah :

  • Rooibos tea
  • Roasted dandellion
  • Corn must
  • Roselle
  • Litchi core
  • Hemp seed ( hulled )
  • Perilla seed

Teh Kurus

Kakak plak sejenis yang takkan dengar bulat-bulat dari testimoni yang bertebaran kat sosial media, kakak akan geledah sampai puas hati. Hahahaha~ Walaupun pihak Olathee LUSLIMLABEB™ dah bagi disclaimer bahawa :



This tea should be consumed as part of a balanced diet. Seek professional advice before using 
if you are under medical supervision. If symptoms such as nausea, vomiting or prolonged 
diarrhea occur desist use and consult your doctor.

*This statement has not been evaluated by the FDA. This product is not intended to diagnose, 
treat, cure, or prevent any disease. Results may vary from person to person



YA !! 
 
Kakak sangat suka menyibuk untuk tahu apa yang terkandung dan bagaimana ia bertindak !! Dan kakak jumpa yang Olathee LUSLIMLABEB™ For Mommies tak memerlukan pensijilan dari KKM !! Pehhhhhhhh—Main kasar gaissssssss. Terdiam kakak jap !! Hee~





Chill !!
Chill !!

Olathee LUSLIMLABEB™ For Mommies BUKAN UBAT atau ubat-ubatan terkawal dan pihak Olathee LUSLIMLABEB™ sendiri tidak pernah mendakwa produk mereka sebagai UBAT / digunakan atas tujuan perubatan untuk merawat sebarang penyakit. Walaubagaimanapun, pihak Olathee LUSLIMLABEB™ tetap mendaftarkan produk keluaran mereka dibawah label Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) bagi mematuhi garis panduan tertentu yang telah ditetapkan.

Tips Kurus Untuk Ibu Menyusukan Anak

Caya tak caya ? Hee~ Link kat bawah ni mungkin boleh bantu korang.


LAMAN WEB : https://luslimlabeb.com/
FACEBOOK : https://www.facebook.com/olathee.luslimlabeb/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/luslimlabeb.olathee/


Kalau korang nak cuba turunkan berat badan dengan alternatif lain, mungkin boleh masukkan LUSLIMLABEB™ sebagai salah satu pilihan tapi ye lah. Testimoni dorang pun tak de lah hebat mana kalau setakat TURUN 33kg je punnnnnnnnnnnn. Kan ? Tapi tak pe lah. Sebab dorang pakai slogan REAL PEOPLE, REAL RESULT - korang cuba jek. Semoga raya 2020 ni memberi senyuman baharu kat korang lah.


LOVE ;
ATIE ADNAN


2 comments:

  1. LeYa dah cuba minum Olathee Luslimlabeb ni. Ternyata memang benar apa yang dikatakan sepertu di atas. Badan rasa lebih ringan dan berat badan berkurangan.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.