APLIKASI BOOST ; BELI BELAH DI UPTOWN PUCHONG NIGHT BAZAAR TANPA TUNAI

Hah !! Bila cakap pasal membeli-belah, dah tentulah sarat dalam kepala otak dengan pelbagai lokasi yang menarik apatah lagi port seperti Uptown Puchong Night Bazaar yang mempunyai lebih 200 kedai pelbagai pilihan untuk pengunjung telah mempergiatkan penggunaan Boost e-Wallet bagi memudahkan pelanggan dan juga peniaga.

Blogger Malaysia

Menarik bukan ? Hee~


UPTOWN PUCHONG NIGHT BAZAAR ( UPNB )



Terletak di Pulau Meranti, Puchong – Uptown Puchong Night Bazaar ( UPNB ) merupakan ruang perniagaan yang sangat meriah setiap hari terutamanya menjelang musim perayaan dengan pelbagai tawaran menarik dari para peniaga yang terdiri daripada usahawan pakaian, makanan, gadget, kosmetik, automotif dan juga mobile spa bernaung di bawah satu bumbung kelolaan MAYFAIR ASSETS SDN. BHD.

Baru-baru ni kakak sempat singgah UPNB bagi memenuhi jemputan pihak Mayfair Assets sempena majlis sambutan Tahun Baru Cina sekaligus Perasmian e-Tunai Rakyat dengan kerjasama Boost e-Wallet. Nah !! Kini !! Korang nak shopping kat UPNB pun boleh guna aplikasi Boost dan tak payah nak fikir panjang dengan memikul jumlah wang tunai dalam hangbag. Hee~ Risau kan dah kalau bawa terlampau banyak cash.

Bukan kita minta.
Kalau tak tercicir atau hilang, mungkin juga dibelanjakan tanpa had dan balik tanpa wang berbaki lagi. Hahahahah~ Ini paling sadis lah.


Majlis ringkas yang telah dirasmikan oleh YB Ng Sze Han ; Exco Kerajaan Tempatan, Pengangkutan Awam dan Pembangunan Kampung Baru turut dihadiri tetamu kehormat bagi memeriahkan lagi upacara perasmian disamping persembahan tarian singa, pemberian Ang Pow dan juga simbolik menggaul Yee Sang turut menjadi perhatian para pengunjung.

Kalau korang nak tau, UPNB merupakan UPTOWN PERTAMA yang menggunakan aplikasi Boost sebagai salah satu inisiatif pembayaran oleh pengunjung dan dianggarkan 60% unit kedai di UPNB telah mula memuatnaik aplikasi tersebut bagi memudahkan kerja-kerja pengumpulan data pembelian. Nah !! Bukan mudah pada pembeli je tapi juga untuk pengguna.

Uptown Puchong Night Bazaar
Uptown Puchong

DAN !!
Istimewa kalau korang gunakan Boost di UPNB, dengan setiap perbelanjaan RM 10.00 – korang layak menerima cashback sebanyak RM 3.00 tapi sehingga kuota masih ada tau dan sekiranya kuota dah habis, korang akan dapat point macam biasa dan kemudian boleh transfer point kepada cash. Haish—Best je. Kalau guna cash yang berkepuk dalam wallet tu, korang tak dapat cashback ni tapi bila guna Boost, memang ADA lah.

Best ke tidak ?

Lokasi Uptown Puchong

Ape lagi ?
Kaki UPNB kena install Boost dan mula gunakan sekarang !!

Uptown Puchong Night Bazaar

LOVE ;
ATIE ADNAN


15 comments:

  1. Lama tak guna boost, nanti nak install semula

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ akak suka guna Boost sebab cashback tu + banyak kedai boleh guna..

      Delete
  2. dulu ada projek di Pulau Meranti, dulu kampung je, sekrg dah pesat membangun..tak pernah pergi upttown ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha.. nanti ada masa, singgah lah.. dah pesat dah + selalu jem.. hahahaha~ serabut gak..

      Delete
  3. Seronoklah boleh pakai boost, siap dpt cashback tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul !! yang kita nak kan adalah cashback !!

      Delete
  4. Bestnya jalan-jalan uptown dah boleh cashless dah sekarang siap ada cashback!

    ReplyDelete
    Replies
    1. belanja, keluarkan duit, dapat plak duit balik.. agittew konsepnya.. hee~

      Delete
  5. wahhh membeli belah kat uptown sekarang dah makin advance

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ kan !! kalau tak sedar dalam e-wallet ada berapa RM, mau tetiba habis ni..

      Delete
  6. canggih ah dekat uptown pon dah mula guna app eh

    ReplyDelete
  7. Saya baru berjinak-jinak dengan boost. sebab sejenis tidak up to date sangat. Yang bestnya boost ini, selain dapat cash. Kita boleh track duit kita. Contoh saya masukkan rm500 untuk belanja makan, so kalau dah habis rm 500 tu tak boleh dah joli2 makan luar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ sama !!!!!!!!! kira itu je lah had perbelanjaan kita dan mudah nak track mana pergi pembaziran selama ni.. adei..

      Delete
  8. Nak cuba jugak la pakai Boost ni.. Cashback tu menarik... Tak pernah guna lagi setakat ni.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.