BELI BARANG KELENGKAPAN RUMAH DI PG MALL DENGAN C-WALLET

Dengan kehidupan serba sibuk menguruskan rumahtangga dan kerjaya, memang terlampau susah untuk kakak curi masa membeli barang kelengkapan rumah tapi tu lah tu – kakak masih mencuba sebaik mungkin sehingga lah kakak kenal dengan laman web PG Mall.


Public Gold Malaysia

Dah memang kalau suami isteri bekerja, masa yang terluang untuk keluarga akan kami manfaatkan sebaik mungkin tapi membeli-belah bukan lah pilihan yang tepat apatah lagi bila seluruh negara sedang berhati-hati dengan Pandemik Covid-19. Jadi !! Kami katakana tidak untuk membeli-belah di shopping mall.

 

ONLINE SHOPPING

 

Walaupun membeli-belah secara online bukan lagi perkara baharu, masih ramai memlih untuk membuat pembelian melalui online termasuklah kakak dan suami yang lebih selesa memanfaatkan teknologi terkini untuk memudahkan aktiviti seharian kami. Hee~ Kalau boleh buat kerja mudah, kenapa nak bersusah-susah. Kan ?

Jimat masa. Jimat tenaga.

 

PG MALL

 

Menurut purata trafik yang direkodkan oleh iPrice.my, platform e-dagang telah mencatatkan PG Mall menduduki tempat ketiga dalam senarai laporannya dengan mencatatkan purata jumlah kunjungan sebanyak 1,688,500 sebulan !! wah !! Bukan calang-calang ya. Hee~

Dah alang-alang kena had kan sentuhan, penggunaan e-wallet memang menjadi pilihan kami lah. Hee~ Dengan PG Mall, korang boleh guna C-Wallet untuk membuat pembelian dan tiada pembelian minimum pun.

BELI BARANG KELENGKAPAN RUMAH DI PG MALL DENGAN C-WALLET

Tapi !!

Kena ada duit lah dalam C-Wallet dan cara nak topup C-Wallet pun senang sangat :

    1. Log masuk ke akaun PG Mall 
    2. Pergi ke “My Profile” dan pilih “C-Wallet
    3. Klik “Topup”
    4. Pilih cara pembayaran dan klik “Pay Now”
    5. Sahkan pembayaran dan korang akan diarahkan terus ke laman web pembayaran yang telah dipilih
    6. Jumlah Topup akan dipaparkan serta merta sekiranya transaksi telah Berjaya



GRABPAY

 

Bermula dari 1hb Ogos hingga 30hb September 2020, korang juga boleh menggunakan GrabPay dengan diskaun hebat sehingga 31% atau RM 20.00 dengan pembelian minima serendah RM 60.00.

PENJANA 2020


Masukkan promocode ONLINEDEALS untuk nikmati tawaran dengan menggunakan GrabPay ni cumanya korang boleh redeem sebanyak dua kali sahaja ya. Walaupun begitu – rugilah kalau tak manfaatkan.. Hee~ Banyak tu !!


PG MALL OFFICIAL STORE

 

PG Mall


Menariknya, di PG Mall juga menawarkan pelbagai jenama hebat di Malaysia seperti PG Jewel, PG Gold Museum, Aurora, Nestle, Brand’s, PHILIPS, Vivo, Singer dan banyak lagi yang pastinya ASLI 100% dari kedai – turut disertakan dengan pelbagai diskaun menarik. Tidak dilupakan, ada penghantaran PERCUMA dengan pembelian yang minimum. Hee~ Style !!

 

Apa lagi ?

Lengkapkan ruang tamu, ruang dapur ataupun bilik tidur dengan barangan berkualiti yang dijual di PG Mall dan nikmati pelbagai tawaran menarik setiap hari !!

 

LAMAN WEB : https://pgmall.my  

FACEBOOK : https://www.facebook.com/PGMallofficial

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Sellnow #Goecommerce #joinusnow #Sellonline #sellonpgmall



LOVE ;

ATIE ADNAN

 


13 comments:

  1. Yes lah, sajalah ni nak hasut akak beli belah kat pgmall.. dah eyeing kuali tefal kat PGMall ni.. tergoda lah I ...

    ReplyDelete
  2. CWallet dan GrabPay tu memang mudah kalau online shop ada fungsi ni. Boleh la selalu top up dan shopping di PGMall.

    ReplyDelete
  3. best shopping online. lagi2 dah dapat epenjana hehe. nak register pun senang je

    ReplyDelete
  4. Yeah.....musim pandemic nie......online shopping shj lah kita. I miss the real mall neh.

    ReplyDelete
  5. eh macam tahu je BBL tengah pikir nak spend duit epejana ni kat mana. elok jugak beli barang2 dapur kat PG Mall.. jimat sikit duit belanja bulan ni

    ReplyDelete
  6. Wahhh dah boleh pakai Grabpay, best la nak shopping kalau macam tu. Makin ramai yang berkunjung ke PG Mall, ada can boleh naik no.2 pulak

    ReplyDelete
  7. Banyak tawaran dekat PG ma ni.. Banyak juga pilihan yang ada dekt sini.. Pernh shopoing sini lepas tu dpt cashback

    ReplyDelete
  8. Dah boleh ni nak tukar platform shopping ke PG Mall pula. banyak pula tawaran dan diskaun yang dia bagi. yang paling best boleh bayar pakai GrabPay tu

    ReplyDelete
  9. Yang suka shopping kat PG Mall ni memang sebaiknya ada C wallet... mudah.

    ReplyDelete
  10. Banyak juga diskaun yang GrabPay bagi. Nak kena singgah PG Mall. Manalah tahu ada item yang bekenan di hati.

    ReplyDelete
  11. Wah.. Online shopping baru.. Suka AM camni.. Kadang2 memang rasa malas nak bersesak keluar nak nak time covid nie.. Lebih prefer belian secara online.. Save sikit dan memudahkan..

    ReplyDelete
  12. Sekarang mudah nak belanja online, guna e-wallet atau c-wallet..tapo di PGmall ni guna c-wallet nikmat ganjaran dia berbaloi-baloi...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.