7 January 2018

BE GORGEOUS AND HEALTHY EVERYDAY BERSAMA STEA MALAYSIA

menjadi lumrah setiap manusia yang sangat takutkan keburukan dan ‘error’ dalam kehidupan lagi-lagi pada bentuk tubuh badan dan wajah.. sedia tahu, untuk mendapat kulit yang cantik perlulah menjaga kesihatan dengan baik dan menggunakan produk terbaik.. nah !! STEA ( sebut : esti ) Malaysia pemangkin produk berasaskan teh hijau sedia membantu..

STEA_malaysia

berdiri selari dengan tagline ; “Be Gorgeous and Healthy Everyday”, produk penjagaan kulit yang berasaskan teh hijau ini mampu mengembalikan keyakinan diri pengguna dengan tampil cantik berseri sepanjang hari..

teha_hijau_STEA_malaysia

telah berlansung Majlis Perasmian Produk STEA Malaysia pada 07 Januari untuk memperkenalkan produk STEA yang telah berada dipasaran..

pada majlis tersebut, Pengasas STEA Malaysia ; Puan Mastura telah memberi penerangan tentang khasiat teh hijau dan persembahan slide testimoni keberkesanan dari pelanggan setia STEA.. tak sangka !! ramai yang sudah berjaya tampil kurus dan sihat dengan hanya minum STEA.. belum lagi korang tengok kulit dorang, memang glowing dan lembut.. kalau korang tak percaya, boleh cari testiomoni STEA yang melambak kat media sosial, confirm teruja dengan perubahan mereka..

teh_hijau_untuk_kurus
cantik dan sentiasa bertenaga : Pengasas STEA Malaysia ; Puan Mastura dan penggua setia STEA ; Amylea AF3
selalu kita dengar, pengasas lansung tidak menggunakan produk keluaran mereka ( mereka hanya bertindak sebagai pengeluar produk jek – ) tapi tidak dengan STEA Malaysia kerana pengasas juga merupakan penggemar teh hijau dan beliau sendiri telah mendedikasikan STEA untuk mereka yang sibuk dengan urusan sehari-hari.. STEA tampil memudahkan pengguna yang ingin sihat dan cantik dalam masa yang sama..

kami turut didendangkan dengan suara emas Amylia yang juga merupakan pengguna setia STEA, beliau menceritakan perjalanan beliau mengambil keputusan menjadikan STEA Teh Hijau sebagai rutin untuk mengekalkan berat badan anggun.. perempuan kan.. hee~


“kita orang perempuan kan suka makan kan.."
Amylia AF


STEA BEAUTY

STEA Beauty telah diformulasikan dari teh hijau didatangkan dalam bentuk sabun dan serum bagi merawat kulit wajah yang bermasalah ** ya.. macam kulit kakak.. hahahah~ ** uniknya, serat daun teh yang terkandung dalam sabun STEA bertindak sebagai skrub setiap kali cucian muka dilakukan.. kalau korang peka dengan kecantikan, cucian pada luaran saja tidak mampu membuang kotoran dan itulah fungsi serat daun teh hijau tersebut..


dan !! untuk yang nak masuk 30-an memang risau sangat dengan kedutan halus pada wajah.. kan ? kan ? hee~ sebab tu dalam packaging ni disertakan dengan serum STEA yang bertindak merawat kulit wajah untuk tampil lebih sihat dan bersinar.. mengandungi extract teh hijau, aloevera, kolagen, stem cell epal bertekstur jeli sejuk dan tidak melekit sudah tentunya mampu menyegarkan kulit wajah.. bestkan ?

KELEBIHAN STEA BEAUTY

set_kecantikan_STEA_malaysia

  • mengandungi anti oksidan yang tinggi bagi merawat wajah
  • mengecutkan jerawat dengan cepat
  • memudarkan jeragat dan parut jerawat
  • mengecilkan pori-pori
  • menghilangkan kulit kusam dan kasar
  • melembabkan kulit dan tidak berminyak
  • mengurangkan lingkaran gelap bawah mata
  • menjadikan tona kulit lebih sekata
  • menganjalkan kulit wajah
  • mengurangkan kedutan dan garis halus
  • mencerahkan kulit dan melindungi dari sunburn
  • agen anti penuaan
  • menanggalkan whiteheads dan blackheads

STEA TEH HIJAU

teh_hijau_STEA_malaysia

ya !! hanya menggunakan daun teh hijau yang berkualiti tinggi dari Jepun dan dipilih oleh pakar STEA Malaysia sendiri bagi memastikan rasa yang menyegarkan.. ikut selera orang Malaysia la kan.. hee~ ia sangat sesuai diminum seisi keluarga dan dijadikan ‘booster’ sebelum mulakan aktiviti bersenam..

KEBAIKAN STEA TEH HIJAU

  • mengawal berat badan
  • meningkatkan metabolisma dan mempercepatkan pembakaran lemak
  • melawaskan masalah pembuangan
  • membuang kotoran dan toksin dalam badan
  • mengawal selera makan
  • mengurangkan kolesterol
  • agen anti kemurungan
  • agen anti penuaan
  • tinggi anti oksidan
  • menambah tenaga
  • menghalang pengumpulan lemak dalam badan
produk_STEA_malaysia_hq

untuk korang yang berminat meminang sekotak dua STEA Beauty dan STEA Teh Hijau ni, korang boleh terus oder kat link bawah ni ya..

HARGA PASARAN STEA BEAUTY : RM 89.00 ( sabun + serum )
HARGA PASARAN STEA TEH HIJAU : RM 60.00 ( 28 sachet )


dan kalau korang berminat nak jadi agent pun boleh !! jangan lupa tanya dorang terus ya.. hee~ 


14 comments:

  1. hi atie, bestnya baca wei...jumpa lagi yaa

    ReplyDelete
  2. Kan, perempuan kan suka makan lepas tu bila naik berat badan mula lah meroyan macam saya hahaha. Ni saya baru nak cuba green tea STEA

    ReplyDelete
  3. lps ni bole try teh hijau ni sebelum ni minum teh biasa je

    ReplyDelete
  4. saya suka green tea, lepas ni boleh try

    ReplyDelete
  5. Ngat STEA ni munuman je..rupanya ada serum n sabun. Boleh try nanti. Akk suka produk green tea

    ReplyDelete
  6. After pregnanacy I can try out the green tea, hope it helps me slim down.

    ReplyDelete
  7. Siap ada sabun n serum lagi..terbaik. Minum teh badan cantik..guna sabun serum kulit cantik. Nampak gaya bertambah serilah atie lps ni

    ReplyDelete
  8. Teh hijau ni banyak khasiatnya .. TB suka gak minum tapi jarang beli.. selalu kalau minum pun sebab ada pi cameron highland baru saja suak2 beli teh hijau.. tertarik pulak tengok green Tea STEA ni

    ReplyDelete
  9. Akak memang consume teh hijau STEA ni sebab takde rasa atau bau..akak boleh minum compare teh hijau jenama lain..akak suka sebab akak boleh kurus dan maintain berat badan..

    ReplyDelete
  10. Teh hijau ni banyak khasiatnya , dulu untuk kecutkan jerawat Sal selalu gak tepek uncang teh yang dah guna tu .. la ni ada dah produk..teringin lak nak try STEA !

    ReplyDelete
  11. pergh..bagus ni..cantik tengok diaorang

    ReplyDelete
  12. jarang minum teh hijau, mungkin boleh cuba jenama STEA ni. produk skincare berasaskan teh hijau pun ada tuu. menarikk

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  13. huda memang suka teh hijau, biasa beli kat supermarket jer. ni nak try la brand STEA ni, cam best jer

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat cuba product yang nature macam nie. nak try jugak tea hijau boleh kuruskan sikit badan nie.

    ReplyDelete