KLEENEX® FACIAL TISSUE SKINCARE MENJAGA KULIT DAN MENGURANGKAN PENYEBARAN BAKTERIA

menjadi ibu yang sibuk dengan urusan sehari-hari membuatkan kakak kurang sempat mengambil tahu soal kebersihan kulit.. lagi-lagi kulit muka.. erk.. kadang-kadang tak sempat nak cuci muka dan tak sedar pun kulit muka kakak mula rosak perlahan-lahan..

Kleenex-Skincare-Facial-Tissue

dalam sehari, ntah berapa kali agaknya kakak mengutil permukaan kulit muka sebab tak selesa tapi terleka.. hee~ best kot kan.. dalam kakak tak sedar rupanya itu adalah cara bakteria membiak melalui kuku / tangan yang tidak bersih dan menggangu kebersihan kulit.. dah la pakai mekap tak reti nak basuh bersih..

berapa kali korang sentuh kulit muka korang dalam sehari ? haa.. mesti tak kira kan ? kan ? kalau kakak cakap, dalam sehari tak kurang dari 350 kali kita akan menyentuh kulit muka kita bermaksud, setiap minit korang akan menyentuh kulit muka korang.. erk..

kleenex_skincare_facial_tissue

masa korang tengah membaca ni pun korang dok membelek muka korang kan.. ada yang pegang dagu la, pipi la.. hee~ jom kita siasat !!

HANDS UP !!

pegang handphone, bukak pintu, pakai kasut, basuh pinggan, lap tangan kat kain buruk, buka pintu kereta dan secara automatic sebenarnya kelakuan tersebut adalah tindakan auto refleks yang kita tak sedar.. dan setiap kali kita menyentuh kulit wajah kita, penyebaran bakteria akan berlaku dan menyebabkan masalah jerawat.. larat ke korang setiap minit nak pergi cuci muka dengan pencuci muka ? hee~


kakak tak larat dekkkkk.. sebab tu kakak akan cuba cari jalan untuk memudahkan urusan sehari-hari kakak disamping menjaga kesihatan kulit untuk mengelakkan masalah bakteria semakin berleluasa.. kakak bijak kan ?

rezeki kakak..

26001327_1719910304727467_2790234515481780226_n

baru-baru ni kakak diperkenalkan dengan Kleenex ® Facial Tissue Skin Care ( 3 ply ) yang mengandungi ekstrak Shea Butter dan Vitamin E yang mampu memberikan rasa lembut pada kulit.. katanya la.. kakak tak de nak percaya sangat.. benda-benda baik ni bukan selalunya betul..

kan ?

tapi bila kakak explore dan mencari maklumat tentang Kleenex ® terkejut gak la.. tisu pun siap buat ujian klinikal untuk mendapatkan pengesahan dermatologist.. kentang a.. tisu jek pun— tisu yang datang dengan 3 lapis pada setiap keping yang turut mengandungi Shea Butter dan Vitamin E ini bertindak melembabkan serta melembutkan kulit disamping membantu mengurangkan masalah keradangan dan sebab itulah kakak cakap tisu ni istimewa !!

untuk maklumat lanjut, korang boleh explore link kat bawah ni.. 

 

LAMAN WEB : www.kleenex.com.my


6 comments:

  1. wahh siap ada ujian klinikal lagi, ye la Kleenex jenama yang tersohor dan pasti akan memberi sesuatu yang lebih istimewa buat penggunanya berbanding jenama lain..

    ReplyDelete
  2. Bahaya kalau suka suki pegang muka kan.. tu yang naik jerawat dsb tu

    ReplyDelete
  3. Pentingnya kita guna produk yang betul betul dah buat ujian bukan sahaja utk menjaga kebersihan, tapi untuk elakkan kemudaratan juga

    ReplyDelete
  4. Jom jom jom pilih produk yang berkualiti utk hidup yg berkualiti

    ReplyDelete
  5. wahhh
    bagus lah kalau siap buat ujian klinikal lagi
    terbaik lah

    ReplyDelete
  6. hai ain datang singgah sini dan follow awak. salam perkenalan :)
    sincerely , farahain zfa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.