TEMPAHAN MAKANAN ARAB MELALUI APLIKASI SIHAF

menerajui negara maju bukan satu sebab kita rasa selesa dengan apa yang kita ada sebaliknya menambah baik mutu perkhidmatan dan produk berdasarkan rasa tanggungjawab, sangat disarankan.. nah !! mentang-mentang zaman teknologi, semua pun main hujung jari je termasuklah tempahan makanan kegemaran korang.. ada yang minat makanan Arab tak ?

aplikasi_sihaf_google_play_apple_store

restoran Sihaf yang terletak di Seksyen 14, Shah Alam merupakan restoran makanan Timur Tengah yang dinamakan sempena konsep yang disebutkan dalam al-Quran yang bermaksud MAMPAN EMAS..


APLIKASI SIHAF


bagi memudahkan pelanggan setia, Sihaf telah melancarkan aplikasi yang bertujuan membantu memberikan yang terbaik dari segi kualiti makanan, harga dan perkhidmatan sekaligus beramal dengan setiap sumbangan pelanggan.. kalau kakak cakap, buffet Ramadhan di Sihaf Arabic Restaurant merupakan antara yang termurah dan berbaloi yang korang boleh dapat iaitu RM 39.00 / pax.. tapi !! dengan membuat tempahan menggunakan aplikasi Sihaf, ianya jauh lebih murah.. haa.. kakak serius ni.. hee~

sihaf

ya !! semuanya korang boleh lakukan dengan menggunakan Google Play Store untuk pengguna Android ataupun App Store untuk pengguna IOS.. korang akan nampak logo macam tu la nanti kalau korang taip SIHAF kat search box tu..

bila dah install, memang la kena sign up supaya data korang tersimpan dalam database dorang.. senang la tak payah nak taip banyak kali.. hee~ korang tu bukan nye rajin sangat ponnnnnnn.. dah alang-alang tu, boleh la install ye..

untuk pengguna android, korang boleh ikut step ni.. 
 
1 : buka korang punya Google Play Store
2 : dan boleh cari SIHAF SADAQAT
3 : dan install macam biasa !!
4 : bila dah siap install, korang boleh SIGN UP macam biasa

korang pakai iPhone ? maksudnya korang guna IOS la kan ? haa.. ni untuk korang plak..

1 : buka korang punya IOS App Store
3 : dan install macam biasa !!

senang kan ?
ada apa kat aplikasi Sihaf ni ?

haa.. ni kakak nak cerita la ni.. hee~ melalui aplikasi Sihaf, korang boleh buat tempahan untuk buffet Ramadhan dan buat pesanan menu berbuka puasa untuk dihantar ke lokasi korang.. nah !! senang kan ? kan ?

buffet_ramadhan_murah_shah_alam
dorang kata untuk tempoh masa terhad !! cepat !!
mempunyai lebih 50 jenis makanan yang ke semuanya sensasi dari Timur Tengah membuatkan Sihaf satu-satunya restoran Arab yang berada dalam kelas tersendiri.. dengan persekitaran eksklusif dan pelayan yang sangat mesra, kakak rasa Sihaf boleh masuk ‘port lepak Shah Alam’ lepas ni.. hisshhh.. betapa untungnya orang-orang Shah Alam yang boleh kerap singgah dan makan makanan sedap-sedap ( read : kakak jeles gak aa—)

menu_buffet_ramadhan_shah_alam_2018


SIHAF DELIVERY TEAM


meningkatkan kualiti dan kepelbagaian perkhidmatan bagi memudahkan pelanggan, Sihaf juga boleh buat penghantaran terus ke lokasi korang.. tapi bajet bajet la lokasinye eh.. tak de la sampai ke Melaka nun dorang nak hantar.. tau.. korang jangan melebih-lebih sangat.. hahahahah~

sihaf_delivery_shah_alam_arabic_foods

dengan harga mampu – makan – bayar, sudah pastinya servis ini akak membuatkan korang lebih saaaaaaayyyyyaaaannnnng kat Sihaf Arabic Restaurant ni.. mana tak nya.. sangat murah dan berbaloi.. dengan portion yang besar, sudahpastinya satu set boleh mengenyangkan korang..

REGULAR IFTAR MEAL : RM 7.90
JUMBO IFTAR MEAL : RM 9.90
PREMIUM IFTAR MEAL : RM 14.90

dan kos penghantaran cuma RM 10.00 !! korang kumpul la oder dengan kawan-kawan atau pun ahli keluarga, banyak mana pun tetaplah kos penghantarannya sebanyak itu.. kalau korang bekerja lebih masa bulan puasa nanti dan tak sempat nak berbuka kat rumah / kedai.. jadikan Sihaf pilihan pertama yang pastinya korang akan berpuas hati..









jangan lupa !!
nikmati dengan penuh rasa nikmat masakan Timur Tengah terus ke lokasi korang !!

untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi Sihaf Arabic Restaurant terus :

HOTLINE : 03 5524 6524
LOKASI : SHOP LOT VISTA ALAM, JALAN IKHTISAS, SEKSYEN 14, SHAH ALAM

blogger_malaysia

2 comments:

  1. Ini baru namanya semua di hujung jari. Sedapnyaaaaa nasi Arab. Tak perasan pulak restoran ni kat Shah Alam.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.