3 February 2015

OMEGA GUARD, MINYAK IKAN TERBAIK MEMBANTU RAWAT ASTHMA KANAK-KANAK

kusut dengan masalah asthma anak-anak ?
kesiankan anak-anak ?


kalau ikut petua orang-orang lama, belut merupakan makanan alternatif untuk merawat asthma. itu kalau ikut petua orang-orang lama la. tapi, berapa ramai sanggup menyiang belut ? hee~ atie nak tengok pun takut, apatah lagi nak menyiang. mau menangis.



Harga Omega Guard Shaklee

selain dari pemakanan makanan eksotik, atie ada cadangan untuk mengurangkan asthma kanak-kanak dan juga mengurangkan kebergantunagan pada asthma inhaler iaitu dengan mengamalkan minyak omega 3 secara konsisten.



MINYAK IKAN TERBAIK UNTUK KANAK-KANAK


Omega-3 adalah nama yang diberikan kepada rantaian asid lemak politak-tepu yang panjang (yang mempuyai banyak ikatan). Asid lemak mempunyai minyak-minyak penting yg diperlukan untuk menjamin kesihatan kerana tubuh kita tidak dapat menghasilkannya sendiri. Malah, ia juga boleh mengakibatkan kegagalan untuk berkembang, melainkan asid lemak ini hadir di dalam makanan yang diambil. Asid lemak boleh ditemui di dalam ikan.

Kajian nutrisi telah membuktikan bahawa minyak ikan amat kaya denagn asid lemak Omega-3, asid lemak inilah yang melindungi ikan-ikan laut dalam kerana ia mempunyai takat beku yang rendah dan membantu memanaskan ikan ketika berada di lautan yang paling sejuk. Ikan-ikan semestinya mati kebekuan sekiranya ketiadaan lapisan lemak ini.





TAPI !!



jangan membeli sebarangan sebab minyak ikan mengandungi bahan merbahaya seperti plumbum, merkuri dan lain-lain tambahan omega 3 yang dihasilkan oleh ikan tersebut.

runsing nak pilih minyak ikan yang selamat dan terhindar dari segala bahan merbahaya untuk merawat asthma anak anda ?

Omega Guard Shaklee adalah omega 3 paling selamat kerana menjalani proses penyulingan proprietari 3 molekul yang mengekstrak omega 3 yang tulen dan juga menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB. Omega 3 Shaklee diekstrak dari ikan laut dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies) 


Best Fish Oil For Kids


harga runcit untuk sebotol Omega Guard Shaklee ( 90 biji ) adalah RM 136.00 dan sebiji berharga RM 1.50. tapi, sempena promosi beli 6 FREE 1 ni, dah tentu harganya jatuh menjunam ke ladang gandum. ha.. gittew--

Sangat berbaloi dengan wang yang anda laburkan dengan kualiti omega 3 yang tinggi dan bebas bahan kimia berbahaya. Bagi kanak-kanak yang berusia 2 tahun hingga 4 tahun hanya sebiji kapsul seminggu diperlukan.

sekarang tak payah risau lagi. kalau anda mampu membeli gadget mahal-mahal, apalah sangat makanan tambahan untuk pastikan anak anda sihat.

kan ??


Artikel berkaitan :

No comments:

Post a Comment