17 January 2021

JEBAT DARI JAMU TUN TEJA MEMBANTU LELAKI TAMPIL BERTENAGA SEPANJANG HARI

Sebagai seorang pemimpin dan juga imam - tak salah untuk kakak katakan, lelaki perlu untuk menjaga kesihatan dan tampil bertenaga sepanjang masa. Bukan lah tak boleh berehat langsung tapi sepanjang tempoh bekerja pada siangnya, lelaki perlu untuk KUAT. Nah !!


Jebat

Memberi manafaat yang baik dan bertindak sebagai penambah tenaga untuk lelaki, mengurangkan bintik-bintik hitam dan putih pada wajah, membantu mengurangkan kesan gelap akibat sinaran matahari serta melancarkan proses pembuangan supaya usus bersih dan sihat.


JAMU TUN TEJA



Jamu Tun Teja dikenali sebagai produk berasaskan herba terbaik di Malaysia yang berpusat di Bukit Mertajam, Pulau Pinang telah beroperasi selama lima tahun dan diasaskan oleh Puan Hazira Azihan binti Abd Wahab bersama Tuan Syukri Hassan selaku Presiden Jamu Tun Teja.




"Tercetusnya idea untuk menghasilkan JEBAT ini sebab selalu tengok Syuk,
merangkap suami keletihan kalau kerja berterusan. Macam mana nak maju dalam 
bisnes kalau tak kental. I sendiri ialah consumer tegar Jamu Tun Teja, 24 jam ibarat 
nothing to me. I boleh kerja berterusan tanpa sempadan tapi kalau Syuk tak boleh nak 
kejar energy bekerja I, macam mana ? Oleh itu, terhasilnya JEBAT by Jamu Tun Teja ini.."
-- Puan Hazira Azihan



Jamu Tun Teja

JEBAT yang diciptakan khusus buat kaum lelaki mengandungi pelbagai bahan herba semulajadi seperti ekstrak Tongkat Ali, ginseng dan juga madu asli sangat elok untuk kesihatan dalaman lelaki. Memberi jaminan tentang pembuatan dan formulasi yang terbaik, Jamu Tun Teja sangat berpegang teguh dengan prinsip hanya produk yang berkualiti akan sampai ke tangan pelanggan.

Mengekalkan konsep pahlawan Melayu demi memartabatkan Sejarah Nusantara, JEBAT sangat berhubung kait dengan kejiwaan dan semangat kepahlawanan lelaki sejati.


"Dari awal tahun lepas lagi I dah terbayang nama produk JEBAT tu memang
ZASSS !! Kenapa bukan TUAH, sebab JEBAT ni macam bad boy sikit ada aura dan
karakter yang gagah.."




Sepanjang proses menghasilkan JEBAT, pelbagai cabaran dan ujian dihadapi oleh team Jamu Tun Teja dan mereka sendiri sedar bahawa lelaki sangat susah untuk mengambil makanan tambahan walaupun mereka sedar betapa pentingnya pengambilan makanan tambahan tersebut. Nak buat terlampau sedap nanti jadi macam rasa kordial pula, nak buat rasa lebih kepada ubatan - akan pahit dan terlampau herba.




"Kaum lelaki tak mungkin berpegang pada Beauty is Pain. Perempuan lain, perempuan gigih.
Jadi akhirnya, the taste is amazingly good !!
Dan bukan cordial taste. Lelaki yang consume JEBAT ni je akan tahu manfaat JEBAT
ni. Every single ingredient akan bagi hints in one sip.."





Selain JEBAT, Jamu Tun Teja juga telah menghasilkan produk lain yang diperbuat khusus untuk wanita antaranya adalah Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series dan LAUT Spa Series.


Makanan Tambahan Untuk Lelaki

Untuk mereka yang berminat untuk mendapatkan rangkaian produk dari Jamu Tun Teja boleh terus ke :

HOTLINE : Miss Mira - +60175173053

No comments:

Post a Comment