3 July 2021

8 MESIN KOPI BAWAH RM 100.00 DI SHOPEE UNTUK KAKI KOPI PEMULA

Kalau tanya kakak, samada borak kopi secara online atau duduk di kafe sudah pastinya kakak akan pilih untuk ambil angin dan lepak santai di kafe yang menghidangkan pelbagai jenis kopi. Tapi !! Musim terpaksa duduk rumah ni, kena banyak bertolak ansurlah termasuk dari segi kewangan. Kopi nak, jimat nak - Terhasillah entri LAPAN mesin kopi bawah RM 100.00 untuk si kaki kopi pemula.


Mesin Kopi Murah

Ini pendapat kakak tau;


Nak hasilkan kopi yang sedap bukan bergantung pada mesin kopi tetapi jenis biji kopi jenama apa dan juga apa pula kandungan yang ada pada biji kopi tersebut. Nah !! Jangan lupa bonusnya pada bagaimana ia diaduk mesra sehingga menghasilkan satu seni rasa yang mampu menyentuh jiwa. Aduh !! Terliur plak time kakak menaip ni. Hee~


Jadi !!


Jom tengok dan klik LAPAN jenis mesin kopi yang hampir sama tetapi pada harga yang korang mampu milik.



Dan kesemuanya dinilai dengan baik oleh pembeli-pembeli sebelumnya membuatkan kakak leagi teruja nak berkongsi. Hee~ Ye lah. Sebelum terus ke mesin yang lebih mencabar, mungkin ini langkah pertama yang terbaik untuk korang.


Amacam ?
Nice kan ?


Kalau korang masih baru berjinak dengan kopi mungkin artikel INI menarik untuk korang baca dan faham lebih lanjut tentang kopi.


LOVE ;

Kakak Awak Yang Tetiap Hari Kena Minum Kopi.

Keh !!



1 comment:

  1. geng la..geng coffee lover. kalau tak dpt 1 hari tu, mcm something missing la kan
    bau kopi je pun dah leh buat kita...eemmmmmm...bestnya

    ReplyDelete