KELEBIHAN ZINC COMPLEX SHAKLEE

by - June 10, 2015

Kakak memang mengamalkan ZINC COMPLEX SHAKLEE.. untuk apa ? hee~ maklum la.. kakak dah nak masuk 30 tahun.. dok macam-macam cara kakak buat untuk jaga kesihatan.. tapi kaka tak lupa kesihatan rambut.. haa.. ye la.. nak flip flip rambut depan encik suami.. kena la rambut kuat dan cantik mengurai.. tak gitu ?

Lepas kakak gigih dok merawat masalah rambut gugur, rupanya ZINC COMPLEX nih boleh sembuhkan luka dengan cepat.. target kakak ? jerawat kat muka.. woah-- tanjat kakak bila jerawat kat pipi kakak yang sedang meriah naik, tetiba kecut.. hee~

Syok kan ? ala.. kalau korang takat baca dah rasa seronok, tu blom try lagik tu.. jom la kita borak kelebihan lain ZINC COMPLEX SHAKLEE nih..
  • mengaktifkan 200 jenis enzim
    • zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA, dan Protein dan seterusnya merangsang regenerasi sel..
    • ia juga mengaktifkan lebih 200 jenis enzim di dalam badan untuk memelihara metabolisme gigi dan pertumbuhan para remaja..
  • membentuk kolagen
    • zinc membantu pembentukan kolagen dan protein untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ..
  • merawat diabetes
    • zinc membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki diabetes..
  • bintik putih di kuku
    • bintik putih di kuku adalah tanda defisiensi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan..
  • mempertingkatkan sistem imun
    • membantu pengeluaran kelenjar thrymus..
    • kelenjar thrymus mempertingkatkan sistem imun dengan pengeluran T-Cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit..
  • mempercepatkan pemulihan luka
    • mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan, memperbaiki alergi dan bintik di kulit..
  • memperbaiki masalah prostat
    • melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing..
    • kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly / pembengkakan prostat dalam kadar 70%..
  • kemampuan seks lelaki
    • pengambilan zinc untuk jangkamasa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma..
    • zinc secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga..
  • ovulasi wanita
    • wanita memerlukan zinc untuk ovulasi..
    • zinc juga membantu pengucupan uterus dan mengembalikan daya ketahanannya..
  • memperbaiki radang kulit
    • kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4 - 8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat..
  • mengekalkan deria bau
    • untuk mengekalkan deria bau yang sihat dan sensetif (rasa dan bau).


Keistimewaan Zinc Complex Shaklee 



Dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk Alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh kita. Zinc sesuai untuk pengambilan jangka masa panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadminum dan plumbum dari tubuh.

SUPPLEMENT SHAKLEE PALING MURAH ; ZINC COMPLEX SHAKLEE..
RM 35.78 JEK..
BOLEH TAHAN 4 BULAN..
HEE~
LAMAKAN ??


LOVE ;

You May Also Like

0 comments