NIXODERM MERAWAT MASALAH JERAWAT DEGIL

January 18, 2021 0
NICE !! Nak jadikan cerita, jerawat naik kat tepi pipi kakak macam tak de esok sedangkan dah umur 35 tahun ni. Hahahah~ Bila baca balik mung...

JEBAT DARI JAMU TUN TEJA MEMBANTU LELAKI TAMPIL BERTENAGA SEPANJANG HARI

January 17, 2021 0
Sebagai seorang pemimpin dan juga imam - tak salah untuk kakak katakan, lelaki perlu untuk menjaga kesihatan dan tampil bertenaga sepanjang ...

KETAGIHAN MENGUNYAH AIS ; BETUL KE IA SALAH SATU SIMPTOM ANEMIA ?

January 13, 2021 8
Fuh !! Sebenarnya lebih dua bulan kakak bergelut dengan aktiviti mengunyah ais dan ketagihan ini semakin menjadi-jadi. Kalau tak dapat men...

RMHC MALAYSIA MENYUMBANG RM 100,000.00 KEPADA 50 RUMAH ANAK YATIM DI SELURUH MALAYSIA SEMPENA TAHUN BAHARU.

January 11, 2021 17
Baru-baru ini RMHC Malaysia telah menyumbang sebanyak RM 100,000.00 kepada 50 buah rumah anak yatim diseluruh negara sebagai salah satu komi...

JO’S MARBLE COOKWARE LITTLE HOMES ; SET MEMASAK ELEGAN, MUDAH DIJAGA

January 10, 2021 11
Memasak setiap hari kadang-kadang memenatkan, apatah lagi takde motivasi langsung untuk menjadikan rutin memasak sebagai satu aktiviti yang ...

7 CADANGAN HADIAH HARIJADI UNTUK IBU YANG BOLEH BELI DI SHOPEE !!

January 01, 2021 0
Nah !! Sebenarnya kakak yang cari hadiah untuk emak tapi itu lah. Serba tak tahu nak dibelikan apa lagi sebagai hadiah tapi mata kakak terta...

THE HAVEN RESORTS, IPOH – LEPAK, TENANG LARI DARI SIBUK KUALA LUMPUR

December 31, 2020 3
IPOH !! Kami kembali dengan bahagianya !! Hee~ Setahun dua kali confirm Ipoh menjadi salah satu destinasi percutian kami sekeluarga dan ...

JUALAN AKHIR TAHUN BIG BANG LULU HYPERMARKET MENAWARKAN DISKAUN SEHINGGA 50%

December 29, 2020 1
Bila sebut je pasal hujung tahun, merata lah jualan murah dan kebanyakannya menawarkan diskaun tak masuk akal !! Sama macam LuLu Hypermarket...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes