PROMOSI JANUARI 2016 SHAKLEE

January 01, 2016



assalamualaikum JANUARI 2016 !!

hee~ kalau yang lelain dok sibuk pasang azam la, impian la.. niat la.. korang cemana ? jangan plak jawab azam tahun lepas pun tak tertunai lagik, nak tambah azam baru plak.. jangan buat kelakar okay.. hee~

kakak pun tak de azam tahun ni.. sebab azam kakak dah pasang masa Awal Muharram hari tu.. lagi pun sebagai umat Islam, kita kena berazam menjadi yang lebih baik setiap hari.. haa.. setiap hari laa.. hee~ jangan cakap atau puji kakak islamic sangat tau..

orang Islam kena la produktif.. kan ?


dunia semakin mencabar dik.. semakin.. <--- oopppssss !! tersasar kah ?

okay.. tak suka kan baca kakak membebel pepanjang.. bukan best pon.. hahahah~ meh le jenguk kejap PROMOSI JANUARI 2016 Shaklee.. haa.. best gak kali ni.. ye.. ye.. tetiap bulan kakak kata best kan ?


haa.. todia !! bestkan ? hee~ tu la kakak dah cakap dah.. kan best tu..

ramai gak yang tanya kat kakak "tak de ke promosi untuk skincare.." haa.. tang tu nanti kakak bawak ke pihak atas punya atas punya atas.. tapi.. tapi.. tapi.. kalau korang customers kakak, dah habis istimewa kakak bagi kan ? hee~


You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS