TESTIMONI VITAMIN C SHAKLEE

April 11, 2016

kalau dah nama pengguna tegar, cam ni celoteh dorang haa.. hee~ kemain tau.. seme dah siap rasa effect VITAMIN C ni untuk kesihtan tubuh badan masing masing.. bangga plak kakak rasa sebab kakak pun salah seorang pengguna tegar..

nah !! korang baca la testimoni dorang.. ade tu kata kulit makin cerah - jeragat da tak de - parut seme hilang - dah tak bersin pagi pagi - tak beli panadol dah - gusi dah tak berdarah dah.. hee~ seronok plak baca kisah dorang..

VITAMIN C Shaklee ni da la murah.. sebijik jatuh 51 sen jek.. dan sebotol ni untuk stok 6 bulan !! gile kentang kan ? tapi tu la.. ade jugak yang g cucuk tang sana ; cucuk tang sini lepas tu tinggalkan kesan cucukan jarum tu.. kalau makan VITAMIN C ni, terang terang tak payah nak hadap jarum suntik yang ngeri tu.. hee~











nak sebotol dan nikmati kesan terbaik dari VITAMIN C ni ? hee~ boleh KLIK icon kat bawah ni.. dan terus buat pembelian..


TAPIKAN !!
bulan April 2016 ni ade PROMO VITAMIN C tau..

beli 2 botol dapat less 5%..
beli 6 botol dapat 1 botol FREE..

kalau part tu..
korang text kakak ye..
hee~

harga terbaik punya kakak kasik..

LOVE ;


You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS