STEAMBOAT MURAH DI SERI KEMBANGAN ( TAPI DAH TUTUP )

May 15, 2016

pheww-- kakak tengok balik gambar gambar masa g makan kat sini aritu.. terliur.. hee~ kisahnye cam gini :

korang tau kartun Chibi Maruko Chan ? haa.. bermula dari ade satu episod ni tau.. kisah steamboat beracun.. hee~ dan aiman keep asking pasal steamboat beracun.. kenapa ? mengepa ? bagaimana ? di mana ? bla bla bla bla bla.. payah dan agak emosi bila nak menjawab.. dan ini kali ke-banyak-kali sebenarnya kakak dan encik suami bawak aiman aina makan steamboat.. sebab masa tu aiman tanya lagik soalan yang sama * penat nak jawab menggunakan lisan, maka kami praktikal kan jawapan.. *

dan pada hari yang sama adalah ulangtahun kelahiran aina.. keempat * happy birthday to you.. happy birthday to you-- * gittew-- konon makan besar la sikit..


OMAK AI STEAMBOAT & GRILL

firstime dan kami puas hati.. balik dalam keadaan kekenyangan yang teramat sangat.. hahaha~ dah memang konsep pun "MAKAN SAMPAI KENYANG" kitorang pun memang betul punya makan la.. bukan selalu nak isi tank sampai penuh.. 


benda pertama yang #duanur carik.. hee~ 4 mangkuk sorang.. matilamak nak !! tu korang nampak chocolate rice tu kan ? haa.. kat sana ade pat lima nam jenis topping untuk aiskrem.. budak dua orang ni tak gemar banyak banyak.. jadik buh la chocolate rice tu jek.. tu pun 4 mangkuk ko..


dak comot.. happy btol dapat makan aiskrem.. manis kan--


jenis sos yang ade.. hee~ banyak kan ? nanti korang pilih la.. kakak cam biasa.. suka blackpepper.. 


first round !! ting !! hahaha~  pedal ayam adalah sesuatu yang wajib.. 


masa ni tengah lapar la sikit.. jadik ade la gambar.. sebab terliurkan.. hee~ bila siap jek first round nih.. kakak da tak pegang telefon dah.. memang tak de la gambar lain.. 


my man !! beliau la tukang amik oder.. tukang amik daging daging seme.. tukang bakar bakar kan.. tukang terbalik terbalik kan.. segala tukang la kalau dah g makan kat steamboat.. hee~ thanx bro !!


interior.. simple jek.. okay la.. orang datang nak makan kan.. bukan nak tengok ape ade dalam kedai.. kalau ko punya service baik, makanan sedap.. confirm orang datang.. hee~


ni bahagian luar..




sumber : facebook OMAK AI STEAMBOAT

hee~ untuk makhluk yang suka makan macam kami berempat ni.. tempat camgini memang heaven gile ah.. dah la murah.. yang penting confirm HALAL.. haa.. kena tau tu ye..

dan..
kakak ulang..
konsep adalah MAKAN SAMPAI KENYANG..

nah !!


kami yang gembira bila perut kenyang.. hee~ 



You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS