14 KISAH ESP SHAKLEE YANG MEMBUATKAN WANITA TERSENYUM

September 30, 2016 0
APA ITU ESP SHAKLEE ?  ESP adalah makanan nutrisi yang diperbuat dari soya yang berkualiti tinggi dan telah diproses dengan suhu yang re...

PETUA MERAWAT RAMBUT GUGUR DENGAN CARA PALING MUDAH

September 29, 2016 2
bila sebut pasal rambut jek, mesti wanita la paling risau.. kan ? wanita mana yang tak suka rambut penghurai panjang dah tu berkilat dan te...

TUTORIAL PALING MUDAH UNTUK BUAT BORANG PERTANYAAN

September 28, 2016 0
haa.. haritu ade yang tanya kakak cemana nak buat borang JADI AHLI nih.. hee~ nah la.. disebabkan kakak tak bleh nak lelap kan mata, kakak ...

KAREKTER WANG WOOK DALAM DRAMA BERSIRI SCARLET HEART RYEO

September 24, 2016 2
hee~ ye.. demam Drama Korea kembali lagik !!! dan kali nih untuk drama Scarlet Heart Ryeo  (hangul: 보보경심 려 ) kakak memang tertarik dengan k...

KESAN VIRUS ZIKA TERHADAP KANDUNGAN IBU HAMIL

September 22, 2016 2
lately, anak-anak kakak memang tak sihat dan kakak memang banyak habiskan masa untuk jaga dorang.. hee~ dan banyak jugalah masa kakak dok d...

TIPS TURUNKAN SUHU BADAN ANAK DEMAM DALAM TEMPOH 24 JAM

September 21, 2016 2
hari tu tetiba jek aina demam.. terus tinggi suhunya sampai satu rumah naik cuak.. hee~ sebab nak setahun jugak tak demam, demam kali ni me...

PERLU KE AMBIL SUPPLEMENT UNTUK HAMIL ?

September 18, 2016 0
bila sebut pasal anak, yang dah halal menjadi suami dan isteri mesti nak merasa timang anak dari darah daging sendiri.. kan ? seronok dapat...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes