SENSASI KRAVE KOFFEE BUKAN HANYA PADA TEKAK TAPI MELENGKAPI

February 01, 2021 0
Bila bercakap pasal kopi, memang tak sah lah kakak nak berdiam diri. Hahahah~ Nikmati meneguk setiap dari satunya adalah sangat penting bag...

KAWALKENCINGMANIS.COM–MENAWARKAN PROGRAM PERCUMA UNTUK PESAKIT KENCING MANIS

January 28, 2021 0
Statistik telah merekodkan lebih 3.9 juta orang yang berumur 18 tahun ke atas menghidapi kencing manis pada tahun 2019 dan sehingga ke har...

NIXODERM MERAWAT MASALAH JERAWAT DEGIL

January 18, 2021 20
NICE !! Nak jadikan cerita, jerawat naik kat tepi pipi kakak macam tak de esok sedangkan dah umur 35 tahun ni. Hahahah~ Bila baca balik mung...

JEBAT DARI JAMU TUN TEJA MEMBANTU LELAKI TAMPIL BERTENAGA SEPANJANG HARI

January 17, 2021 0
Sebagai seorang pemimpin dan juga imam - tak salah untuk kakak katakan, lelaki perlu untuk menjaga kesihatan dan tampil bertenaga sepanjang ...

KETAGIHAN MENGUNYAH AIS ; BETUL KE IA SALAH SATU SIMPTOM ANEMIA ?

January 13, 2021 8
Fuh !! Sebenarnya lebih dua bulan kakak bergelut dengan aktiviti mengunyah ais dan ketagihan ini semakin menjadi-jadi. Kalau tak dapat men...

RMHC MALAYSIA MENYUMBANG RM 100,000.00 KEPADA 50 RUMAH ANAK YATIM DI SELURUH MALAYSIA SEMPENA TAHUN BAHARU.

January 11, 2021 17
Baru-baru ini RMHC Malaysia telah menyumbang sebanyak RM 100,000.00 kepada 50 buah rumah anak yatim diseluruh negara sebagai salah satu komi...

JO’S MARBLE COOKWARE LITTLE HOMES ; SET MEMASAK ELEGAN, MUDAH DIJAGA

January 10, 2021 11
Memasak setiap hari kadang-kadang memenatkan, apatah lagi takde motivasi langsung untuk menjadikan rutin memasak sebagai satu aktiviti yang ...

7 CADANGAN HADIAH HARIJADI UNTUK IBU YANG BOLEH BELI DI SHOPEE !!

January 01, 2021 0
Nah !! Sebenarnya kakak yang cari hadiah untuk emak tapi itu lah. Serba tak tahu nak dibelikan apa lagi sebagai hadiah tapi mata kakak terta...

THE HAVEN RESORTS, IPOH – LEPAK, TENANG LARI DARI SIBUK KUALA LUMPUR

December 31, 2020 3
IPOH !! Kami kembali dengan bahagianya !! Hee~ Setahun dua kali confirm Ipoh menjadi salah satu destinasi percutian kami sekeluarga dan ...

JUALAN AKHIR TAHUN BIG BANG LULU HYPERMARKET MENAWARKAN DISKAUN SEHINGGA 50%

December 29, 2020 1
Bila sebut je pasal hujung tahun, merata lah jualan murah dan kebanyakannya menawarkan diskaun tak masuk akal !! Sama macam LuLu Hypermarket...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes