RATU SCRUB ; RAHSIA SEMULAJADI SANG RATU TAMPIL CANTIK

by - February 25, 2017

haa.. dah kalau kulit semacam jek pelik kalernye, korang nak dok diam dan tawakkal aje ke ? hee~ jangan la gitu.. usaha la sikit untuk tampil cantik dan berseri.. gittew-- 

baru baru ni kakak ada dapat satu produk bumiputera yang memang berasaskan organik semata la * maaf.. kalau produk nih tak berkesan kat kakak, kakak tak buat review.. hee~ * walaupun baru pertama kali kakak guna, tapi dah rasa BEST..

memang kakak ada masalah warna kulit tak sekata tambah plak ade jerawat pasir halus halus kat pipi dan dagu.. memang rasa kurang keyakinan diri la bila bukak tudung.. haa.. tapi tu dulu la.. sejak kakak pandai main scrub nih, masalah tu makin lama makin kurang..
tenetttt-- inilah dia !!! Ratu Scrub..
kenapa Ratu Scrub nih best ? haa.. dah kalau nama pon scrub kan, memang ape yang terselit dalam liang pori kita dia akan keluarkan dan bersihkan dalam masa yang sama.. lagi lagi sejak kakak pandai dah pakai mekap ape segala, sedikit sebanyak mekap tu sendiri merosakkan kulit kakak.. tak best la kan..

kalau dah dalaman badan sihat, kulit pun nak la kena cantik.. tak gittew ? hee~ dan !! dan !! kebersihan kulit muka kita bukan bergantung pada pencuci muka dan krim tegang ( anti - aging ) jek.. kenapa kena scrub jugak ?

  • untuk menanggalkan sel kulit mati
  • meremajakan kulit
  • kulit sentiasa bersih dan sihat
  • kulit yang cantik dan lembap
tanak la kakak cakap glowing sebab imaginasi korang nih lain macam sket.. hee~ nanti korang ingat ade pasang spotlight plak.. tu nak kena cubit la tu.. hahahah~

kakak dah guna ke ? hee~ dah.. serius dah..


nanti ngkorang titiskan air, jangan pekat sangat, jangan cair sangat tau.. lepas tu tepek la kat muka korang dalam 15 - 20 minit atau sampai kering.. hee~ dah tu time nak bilas tu korang gosok gosok la sikit kat kulit muka korang tu kasik kengkonon meresap ke dalam kulit.. gittew--

buat la seminggu 2 - 3 kali.. pun dah okay sangat..

jeng !! ko ingat kalau benda nih tak selamat, kakak nak sapu sampai ke bibior ? hee~
bau dia macam beras.. haa.. korang pun tau kan tradisi nenek moyang kita masa zaman dulu, nak cantik cantik tu dorang serbuk kan besar dan jadikan bedak sejuk untuk tujuan kecantikan.. hee~ zaman dulu mana la ade teknologi nak hasilkan produk kecantikan berkimia bagai tu.. eh !!

nanti korang try la sebab harga dia pun tak mahal dan kakak sangat rekomen sebab hasil dia sangat superb !!

korang boleh tengok testimoni dorang kat fanpage dorang.. confirm korang tergugat punya la.. sebab semua hasil yang memberansangkan dan POSITIF !! nih nak raya nih.. korang tanak cantik ke ? hee~ rugi la.. lagi lagi anak dara.. mana tau raya nanti, dah cantik jodoh pun tiba.. hee~ mana la tau--

HOTLONE : 017 571 9091


You May Also Like

4 comments

  1. wahhhh murah sgt dah tu. jarang jumpa scrub murah cm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ kan !! murah - best - berkesan..

      Delete
  2. Menarik ya scrub nie,boleh Kak Sue cuba jugak nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kak sue.. nanti kena try.. hee~

      Delete