6 SEBAB JONLIVIA S+ BERBEZA DENGAN HOTPANTS LAIN DIPASARAN

April 17, 2017

nah !! kakak berseluar ketat kembali kah ? hee~ YE !! betul.. memang kakak dah kembali berseluar ketat semula tapi dalam fesyen muslimah dan tidak menonjol.. untuk bagi korang lebih faham apa itu konsep tampil cantik dan confident walaupun berjubah dan pakaian longgar tapi masih dapat mengekalkan bentuk badan yang menarik.. dari dalam !! dan kakak dah seminggu cuba JONLIVIA HOTPANTS S+ dan sangat berpuas hati..

terima kasih JONLIVIA !!! hee~
sepanjang seminggu kakak pakai hotpants nih, memang secara keseluruhannya, sangat selesa dan yang penting dia tak kepam peluh dan bau.. walaupun kakak hanya buat indoor exercise jek sambil sambil tunggu nak kejut kan semua bangun pergi sekolah, tapi memang terasa best la kat kaki..

jogging ? huwaa-- kakak tak sempat lagi g jogging pakai hotpants nih, tapi akan try nanti.. hee~ tunggu tau update dari kakak..

6 SEBAB ANDA HARUS MEMILIH JONLIVIA S+

1 : DIPERBUAT DARI 100% NEOPRENE TULEN

  • bahan utama hotpants ini adalah Neoprene ( heatprene ) merupakan bahan yang terbaik untuk mengawal haba dari dalam badan semasa bersenam atau berjalan untuk membakar kalori disamping mengekalkan air yang berlebihan dalam badan..
2 : MENYERAP PELUH DENGAN BAIK

  • bila kita beraktiviti sikit jek tak pun bersukan, badan kita berpeluh.. kan ? mesti badan berbau.. kan ? tapi !! dengan teknik panel jersi khas yang digukanan oleh Jonlivia S+ ni dapat memberi keselesaan untuk pemakai kerana peluh tersebut akan diserap secara efektif.. tadaa-- tak de dah kesan seluar basah masa bersenam.. hee~
3 : POKET BELAKANG BERZIP

  • ha.. ini yang lain dari yang lain nih.. hee~ ada poket berzip !! senang dah nak letak barang-barang berharga korang sepanjang bersenam.. best kan ? kan ? kan ?

4 : STRECHABLE DAN LEMBUT

  • semasa mereka mula mencipta Jonlivia S+ ni, bermacam-macam perkara yang mereka fikir.. kebanyakkan pengguna hotpants akan melakukan aktiviti seperti yoga, menari, gym, zumba dan kesemua pergerakan tersebut sangat rumit dan perlu meregangkan sesemua otot kaki.. haa.. sebab tu la Jonlivia S+ ni mudah meregang dan lembut.. kes seluar koyak ? hee~ bukan dengan Jonlivia S+ ya..
5 : MEMBALUT KESELURUHAN PERUT

  • perut menggelebeh ? burukkan ? haa.. tapi dengan jonlivia S+ menggunakan fesyen high-waist, semua akan selesai sebab produk jonlivia S+ telah dinaik taraf untuk keselesaan pemakai.. dapat la korang bentuk tubuh badan korang dari hujung kaki sampai ke perut.. sila ucapkan selamat tinggal kat perut menggelebeh..
6 : FLATLOCK

  • Jonlivia S+ hanya menggunakan jahitan jenis flatlock untuk memastikan ianya tahan - mudah meregang - tidak mudah terkoyak dan betul-betul tahan lama..

walaupun kakak mengenakan pakaian yang longgar, tak bermakna kakak tak boleh #styleperformanceandyou !! hee~ setiap jeans, setiap skirt, setiap jubah, setiap baju kurung yang kakak pakai, kakak akan pastikan Jonlivia S+ di dalamnya..

pergerakan kakak lebih confident berbanding pakai seluar ketat brand lain..
korang nak jugak ? hee~ sebab dah baca betapa best dan sukanya kakak pada Jonlivia S+ nih kan ? kan ? kan ? dan korang pun memang berpakaian macam kakak kan ? kan ? kan ? haa.. boleh terjah :

WEBSITE : WWW.JONLIVIA.COM
INSTAGRAM : JONLIVIA®
FACEBOOK : JONLIVIA®

siapa kata muslimah tak boleh nak jaga kecantikan bentuk badan ? kakak dah buktikan, kakak masih menjaga kesihatan - kecantikan walaupun dah masuk 30-an.. hee~ korang tak jeles ke ?


You Might Also Like

14 comments

  1. nak kena dapatkan satu gak... hihihihi

    ReplyDelete
  2. Memang nampak selesalaa kakak. Saya suka jugak kalau pakai seluar kat dalam jubah. Terus rasa aktif semacam bila pakai seluar kat dalam. Tambah2 hotpants macamni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! kakak memang pilih pakai hotpants bebanding pakai kain dalam kat dalam jubah.. kalau kena kejar anjing senang nak lari.. hahahaha~

      Delete
  3. Menarik.. Boleh try beli nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. beli jangan tak beli.. hee~

      Delete
  4. Patutlah comel je sis sy tgk. Ada rahsia rupanya. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ tak de la rahsia mana ana ooi.. jangan nak mengada..

      Delete
  5. cntiknya seluar tu nampak selesa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. memang selesa syira.. hee~ kena try nanti..

      Delete
  6. Wahhh, mcm nak kene angkut 1 gaq ni nanti, hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ ape plak satu.. ape salah nya kalau dua tiga lai..

      Delete
  7. ada dapt event ni..tapi jauh..pulak tu clash dengan event lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ atie pun tak g nad.. sebab weekdays kan.. takut kacau waktu anak..

      Delete

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS