RANGKAIAN SYAMPU SHURAH ARIANA UNTUK WANITA BERHIJAB TAMPIL YAKIN SEPANJANG HARI

September 13, 2017

siapa bertudung ? haa.. dah tentu lah ramaikan ? tapi ade masalah yang berkaitan dengan kulit kepala dan rambut tak ? hee~ okay.. okay.. ape punya soalan tah kan.. mesti la ade.. tak pe.. ni kakak nak share pengalaman kakak menggunakan rangkaian syampu Arian dari Shurah Malaysia.. best ke ? super awesome weyh..


menutup rambut sepanjang hari dalam pelbagai cuaca akan mengakibatkan muslimah berhijab mengalami keadaan rambut berpeluh dan kulit kepala berminyak.. ya !! kakak pun alami masalah yang sama.. lagi-lagi bila kena turun untuk cover event kat luar.. gatal-gatal kepala jangan cerita la.. rasa nak menggaru saja.. bila balik rumah, buka tudung.. bau peluh memang mengganggu.. sangat tak best..

SYAMPU UNTUK WANITA BERTUDUNG

ya !! memang susah nak pilih syampu yang sesuai dengan jenis rambut sebab kita kena jaga 2 perkara ; rambut + kulit kepala.. tapi !! dengan adanya Shurah Ariana yang dirumus khas dengan bahan semulajadi ( didatangkan dengan empat rangkaian berbeza ) membuatkan korang mengubah persepsi 'cemana nak cantikkan rambut walaupun korang berhijab litup'.. cia cia cia kan ? hahahaha~

dirumuskan dengan pati buah tin dan delima yang membantu melembutkan rambut disamping membersihkan kulit kepala dari kesan minyak serta kekotoran.. kandungan bahan antioksidan yang tinggi membuatkan kulit kepala sentiasa sihat walaupun korang berhijab sepanjang hari..

diformulasi dengan bahan aktif octopirox dan menthol yang mampu mengurangkan masalah kelemumur dengan mengurangkan pengeluaran minyak yang berlebihan.. disamping itu juga, ia membantu mengekalkan tahap sebum pada kadar yang optimum.. bila pakai syampu ni, ade la terasa berangin kat kulit kepala.. hee~ rambut pun rasa bersih sangat.. ya !! sebab ada menthol tu yang membuatkan kulit kepala dan arambut berasa segar sepanjang hari dan menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat menawan..

diadun dengan menggunakan ekstrak minyak Argan, minyak Jojoba bersama vitamin A, B5 dan E yang dapat membekalkan nutrisi lengkap bagi mengatasi masalah rambut kering, gugur dan bercabang.. hasilnya ? dah tentulah rambut lebih lembut, subur dan bermaya..

  • vitamin A
    • memberikan kelembapan berpanjangan untuk kulit rambut
  • vitamin B5
    • menguatkan akar rambut supaya tidak mudah gugur serta membantu mengawal kerosakan rambut jika terdedah kepada suhu panas yang melampau disamping mengurangkan masalah rambut bercabang
  • vitamin E
    • mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas dan membekalkan nutrisi yang mencukupi bagi mengatasi masalah rambut kering, gugur dan bercabang
    • rambut lebih kuat dan hitam bersinar
diperkaya dengan protein dan minyak zaitun bagi menguatkan, memperbaiki serta melindungi rambut supaya sentiasa lembut dan sihat.. kandungan minyak zaitun mampu mengawal kesan anti-radang pada kulit kepala.. bahan antioksida juga menyuburkan dan menguatkan akar rambut serta melindungi kulit kepala dapipada bersisik serta kelemumur..

SYAMPU SHURAH ARIANA

dandrilys merupakan bahan aktif semulajadi yang menyediakan penjagaan lengkap dan lebih cepat daripada molekul anti-kelemumur terkenal seperti zinc pyrithione ( ZPT ) yang mampu mengurangkan kerengsaan ddan gatal-gatal yang tidak menyenangkan dan mengawal pengeluaran minyak pada kulit rambut..

farnesol dan aroma wangian yang disertakan dengan teknologi pengurangan bau mampu membebaskan aroma wangian yang harum akan membuatkan haruman rambut kekal sepanjang hari biarpun mengenakan hijab.. best kan ? hee~ dah tak de la rasa segan nak flip hair depan suami.. ecececece--

HARGA SYAMPU SHURAH ARIANA

haa.. dah rasa BEST ke tu ? hee~ mesti la nak tau harga kan ? ye la.. barang baik, harga pun mesti la TERBAIK kan ? kan ? korang boleh beli rangkaian syampu Shurah Ariana di pasaraya terkemuka di seluruh Malaysia dan rangkaian farmasi pada harga :

  • RM 12.30 ( 330 mililiter )
  • RM 7.90 ( 170 mililiter )
untuk maklumat lanjut mengenai produk Shurah Ariana ni, korang boleh follow :


You Might Also Like

14 comments

  1. CIk adik manis kalau rambut gugur dibahagian belakang kepala .
    boleh suggest apa ya...adakah syampu ni betol2 berkessan...dalam penyelesaian masalah rambut gugur

    ReplyDelete
  2. Ty yg tak bertudung pun suka sis.. Guna my sis n mom punya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! ala.. label jek syampu hijab.. tapi semua pun boleh pakai.. suami kakak pun tala syampu ni jugak.. hahahah~

      Delete
  3. Bagusnya kan sekarang dah macam -macam shampoo untuk wanita berhijab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! wangi pun wangi.. yang penting lepas seharian berhijab, rambut masih segar..

      Delete
  4. cam best plak shampooo ni ek.. rasa nak cuba gak la

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kak lily !! hee~ serius best.. kepala rasa ringan..

      Delete
  5. Kena cubalah ni..tq,ye sis for sharing info

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. gite le wak.. hee~ kite jek tak tau kan sebab dok pakai yang tu jek la haa..

      Delete
  7. suka dengan bau shurah..wangi sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wak.. kakak pun suka.. hee~

      Delete

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS