APA PROMOSI TERBAHARU DARI EZ BUY YANG KORANG TAK BOLEH KETINGGALAN ?

korang memang kaki shopping ? kalau sehari tak bukak laman web e-commerce memang tak sah ? ya !! kita geng !! hee~ lagi-lagi bila dapat tahu ada laman web yang menawarkan barangan dengan harga serius berbaloi dengan koleksi barangan terus dari China.. cayalah.. memang sanggup bersengkang mata la kan..


dalam usaha berterusan, EZ Buy telah memasukkan 2 ( dua ) laman e-dagang rasaksa iaitu Mogujie ( Mogu Street ) dan JD.Com ke dalam senarai vendor mereka.. kebiasaan laman web e-commerce yang menawarkan produk dari China ditulis dalam Bahasa Cina dan akan menjadi masalah sekiranya peranti yang kita gunakan tidak menyokong penggunaan Bahasa tersebut.. 

nah !! dan kakak yang merupakan pengguna bukan saja rasa ianya memudahkan sebaliknya memberi lebih banyak peluang untuk kakak berjimat dengan membeli barangan yang lebih murah dengan kualiti standing nama..

kali ini, Mogujie dan JD.Com Bersama EZ Buy bakal memberikan pengalaman baharu untuk para pengguna meneroka pelbagai produk pilihan seperti kelengkapan rumah, fesyen, peralatan teknologi, alatan kecantikan, produk kesihatan, barangan sukan, permainan dan banyak lagi !!

ezbuy.com.sg


5 BARANGAN PILIHAN KAKAK !!


dan kakak tertarik dengan 5 barang ni dan mengikut pemerhatian kakak ( read : kakak buat perbandingan harga weyh.. ) ini adalah harga terbaik yang kakak dapat..

jd.com_1
jd.com_2
harijadi Nur Aina nak dekat dan rasanya INI lah hadiah untuk Nur Aina nanti.. hee~
mogujie_1
mogujie_2
mogujie_3


KENAPA EZBUY MENJADI PILIHAN ?


1 : variasi

  • nah !! memang terlampau banyak barang yang tersenarai di laman web EZ Buy.. ni pulak ada Mogujie dan JD.Com, bertambah lagi la.. hee~ rambang biji mata nak buat pilihan..

2 : kemas dan mudah

  • kadang-kadang bila masuk sesetengah e-dagang, kakak sakit kepala.. hahahaha~ produk berterabur dan tak tau mana satu nak tengok dulu.. berbeza dengan EZ Buy, interface yang menarik dan penyusunan barangan yang sistematik memudahkan urusan pengguna..

3 : murah

  • kebanyakan barangan yang ada dipasaran adalah barangan dari China dan ramai jek kawan-kawan kakak suka shopping barang terus dari China sebab harga yang lebih murah dan kualiti yang lebih baik.. nah !! EZ Buy turut menawarkan pelbagai promosi untuk pengguna..

best kan ?

apa tunggu lagi ? jom !! kakak jamin korang akan jumpa sesuatu yang korang suka.. kakak yang baru install aplikasi EZ Buy pun dah buat pilihan beberapa barang dan masukkan ke troli.. hee~

untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :

LAMAN WEB :


FACEBOOK :


INSTAGRAM :


No comments:

Powered by Blogger.