PROMOSI SHAKLEE BULAN DISEMBER 2015

December 01, 2015

jeng.. jeng.. jeng.. hee~ datang dah bulan terakhir untuk tahun 2015.. Disember.. bila sebut Disember jek, mesti terbayang cuti sekolah.. kan ? haa.. buat ape jek aktiviti cuti sekolah tahun ni ? tak kisah la ape pun aktiviti semoga cuti sekolah ni dapat dimanfaatkan bersama anak-anak syurga tercinta kalian.. 

sesambil tu.. rebut la usha promotion Shaklee untuk bulan terakhir untuk tahun ni.. hee~




tentu-tentu la harga pasaran ya.. kalau nak harga promo boleh direct contact kakak.. hee~ harga terbaik buat anda yang terbaik sekiranya anda memang beli barang dari kakak.. haa.. kalau agak rasa nak jimat, meh le beli kat kakak.. 

LIFETIME CONSULTANCY in shaa Allah..


LOVE ;

You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS