RAMBANG MATA DENGAN REKAAN TERBAHARU HYPERSHOE KIP MALL, BANGI

by - October 16, 2017

kalau nak cerita betapa gilanya kakak dengan kasut, memang takkan pernah habis.. hee~ sebab kakak memang sangat suka kan kasut.. dari sandal sampai la ke boots yang plain memang pilihan kakak sebab senang nak padankan dengan baju.. memang haru kejap la hidup kakak siap Rambang Mata Dengan Rekaan Terbaharu Hypershoe KIP Mall, Bangi ni..



syarikat pengedar kasut yang telah berpengalaman selama 21 tahun operasinya ini telah membuat perasmian cawangan yang ke - 32 di Bangi.. waa.. untung la orang-orang Bangi ye.. hee~



HYPERSHOE, KIP MALL BANGI

salah satu kedai kasut yang menjual pelbagai jenis kasut termasuklah :

  • Mix Point ( Kasut Lelaki ) 
  • MP Sport ( Kasut Lelaki dan Wanita ) 
  • Vetini ( Kasut Wanita ) 
  • MP Kids termasuklah kasut sekolah dan kasut MP Kids


dengan menawarkan kualiti terbaik selari dengan permintaan pasaran, Hypershoe belum pernah gagal mempamerkan pelbagai rekaan terkini mengikut perdaran masa.. haa.. kalau mana yang suka bergaya, kakak sendiri akan rekomen untuk membeli-belah kasut pilihan korang di Hypershoe..

best ke kasut-kasut kat Hypershoe ni ? hee~ soalan !! dah tentulah best sampai kakak terjebak ni.. dengan ruang yang lebih luas dan teratur, memang sangat style kakak.. kan ade sesetengah kedai kasut sangat padat sampai nak bergerak pun siap berlaga-laga punggung.. hahaha~ tapi ianya takkan terjadi di Hypershoe KIP Mall, Bangi tau..

tak percaya ??

ruang yang sangat selesa untuk keluarga.. hee~ ye la.. sebagai ibu, kakak kena ambil kira aspek keselesaan anak-anak..
bila dah terlampau banyak ni, memang akan rambang mata la.. adoi.. memang kakak tak tau nak pilih kasut yang mana satu untuk dijadikan kenang-kenangan.. hahaha~ dilema !! 

pelbagai pilihan kasut untuk wanita..
kalau kita memilih kasut, yang penting adalah keselesaan dan barulah kita akan cek harga.. kan ? kan ? ** sebab kakak pun macam tu.. hee~ ** dan kalau korang tengok semua rekaan yang ada, memang terserlah keselesaan.. harga ? dah tentulah berbaloi sebab harga yang ditawarkan serendah RM 20.00..


bila zaman berubah, begitu juga dengan kehendak anak-anak.. kan ? kalau bawa anak-anak ke kedai kasut, benda yang merunsingkan kita adalah "anak kan cepat membesar, buat apa beli kasut mahal mahal.. nanti sekejap je dah tak muat.." betul tak ? tapi tidak di Hypershoe.. kerana Hypershoe menawarkan harga yang cukup berpatutan dan kualiti yang sama seperti kasut mahal berjenama terkenal..


KEDAI KASUT MURAH DI BANGI

YA !! ini memang fakta.. hee~ korang boleh ambil seberapa banyak masa yang korang nak untuk meneliti dan menilai sendiri kualiti dan harga yang ditawarkan dengan bantuan para pekerja yang terlatih..

PERSIAPAN KE SEKOLAH

kasut sekolah pun ada !!!
pun jadi isu kan ? tak payah nak pening kepala sangatlah !! sebab kat Hypershoe KIP Mall, Bangi ada semuanya yang korang perlukan.. ya.. termasuklah kasut sekolah - stokin - beg sekolah.. lengkap !! hanya di bawah satu bumbung..

beg sekolah ( sesuai untuk tadika dan sekolah rendah ) hanya berharga RM 29.99 !!
kalau tanya kakak.. dari segi harga - kualiti - keselesaan kedai - layanan pekerja ; memang kakak bagi 5 bintang tanpa diskaun.. hee~ semuanya sangat berpuas hati..

sebab ?

kakak sendiri dah rasa pengalaman beli-belah kat Hypershoe KIP Mall, Bangi ni..


ya !! nampak ? kakak tak tipu kan ? kakak sendiri dah ada sepasang boots dari Hypershoe KIP Mall, Bangi !! hee~ jahitan dan tampalan yang kemas, setanding dengan boots mahal kakak yang dah koyak.. dan harganya pun sangat berbaloi !! cuma RM 69.99.. nak nampak kasual, sebab tu kakak pilih hitam.. sangat mendalami jiwa kakak..

kalau korang nak kan kasut yang sama macam kakak, cepat-cepat singgah KIP Mall Bangi ( untuk orang-orang Bangi dan sekitarnya ) tapi kalau tempat korang tak de kedai Hypershoe, boleh jugak buat tempahan secara online !!


cerewet dan perlu cuba-cuba di kaki ?

HYPERSHOE KIP MALL,
Lot M - 02, M - 03, M - 04, M - 05, G - 05 / 2,
KIP Mall Bangi, No. 1, Jalan Medan Bangi,
Off Persiaran Kemajuan, Seksyen 6,
Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor.


langkah yakin dan bergaya dengan Hypershoe ?

sudah tentulah..

Langkahku Langkahmu, Hypershoe Pilihanku..


You May Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. memang banyak !!! rambang mata woo.. hee~ nanti try la singgah tengok.. confirm balik dengan penuh beg di tangan..

      Delete
  2. hantu kasut jugak.. lawanyaaa tp jauh huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hantu pun tak hantu mana la.. tapi perlu kasut tu sejak rajin pergi event.. hee~ eh !! boleh jek beli online laa..

      Delete
  3. Boot brown tu similar dgn boot jenama terkenal kannn.... nmpk cantik jugak.. xpernah akak masuk hypershoe ni... nnt boleh la usha2

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. tajam !! hee~ betul kak.. mungkin material tak sama kot sebab tu murah sket.. tapi selesa.. okay la..

      Delete
  4. yeyaa...bestnya ! macam macam pilihan ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ kelabu bijik mata tak tau nak sambar yang mana satu..

      Delete
  5. GV selalu datang ke KIP Mall Bangi ni kak. hihi. Tapi GV selalu panggil nama Warta Bangi je. huhu. Tapi GV belum pernah singgah kedai kasut ni lagi. Wah, mmg cantik cantik kasut ni dan paling penting harga pun berpatutan. Nanti GV ingat nak ke sini juga la nanti. hihi. :D

    ReplyDelete