PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP BERMULA DARI RM 7,000.00 SAHAJA

by - November 09, 2017

like seriously ? hah ? hee~ ye la !! tak keje kakak nak kelepet korang lah.. kini pakej perkahwinan lengkap bermula dari RM 7,000.00 sahaja untuk setiap pasangan pengantin.. gile syok kan ??

rukun_nikah

biasa yang kakak dengar, tak cecah RM 20,000.00 memang tak dapat la kan pakej lengkap itu pun basic jek.. tak de la nak meriah betul-betul.. dan bila kakak dapat jemputan untuk bersama-sama meraikan Mega Wedding Malaysia 4.0 pada 28 Oktober 2017 kelmarin memang kakak teruja yakmat la kan.. tak pernah kot tengok 10 pasang pengantin berarak dan berkongsi pelamin bersama dengan ahli keluarga yang super ramai.. memang meriah gile !!

dalam serba semuanya mahal, tak terfikir plak kakak ada majlis yang eksklusif dan lengkap dengan hanya RM 7,000.00 jek.. em.. kalau ikut logik minda waras kita la kan, memang tak cukup kot..

mega_wedding_festival

belum habis tahun 2017, dorang dah keluarkan iklan untuk sesi 2018 plak !! RM 7,000.00 gais.. mana nak dapat dah ? hee~ kalau korang memang stok stok jimat segala benda lepas tu plan nak honeymoon gempak travel sana sini dengan pasangan sah korang.. nah !! ini la pakej perkahwinan yang kakak cadangkan untuk korang..

siap diskaun RM 500.00 gais.. mana nak dapat.. kiranya jumlah bersih cuma RM 6,500.00 jek..

wedding_planner_kl_selangor

PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP 2018

jangan pandang murah kosong gitu jek tau sebab korang akan dapat kelebihan lain seperti :

  • tajaan dan pengurusan majlis pernikahan
  • 200 pax jemputan untuk setiap pasang pengantin
    • kalau nak tambah pax pun boleh
  • menu katering yang sedap
  • live band
  • deejay jemputan dan PA system
  • doorgift untuk para tetamu
  • fotografi dan videografi sepanjang majlis
  • liputan khas media
    • untung-untung dapat masuk surat khabar / majalah.. hee~
  • hadiah misteri daripada penaja
  • pelayaran cruise dari Masjid Putrajaya ke vanue majlis
  • pelamin eksklusif ( baru )
  • pelamin nikah dalam cruise
  • pengurusan majlis akad nikah di Masjid Putra, Putrajaya
  • kad kahwin
  • kek kahwin
  • tempat letak kereta khas untuk pengantin
  • handbouquet
  • penginapan hotel 5 bintang ( satu malam ) di Putrajaya
sempoi kan ? huu~

pakerj_perkahwinan_murah_putrajaya
cruise yang bawa pengantin selepas ijab dan qabul di Masjid Putra, Putrajaya ke vanue majlis berlansung..
keluarkan duit segedebuk dan mak ayah korang tak payah berpeluh penat lelah bagai nak menguruskan majlis korang.. siap lepas majlis boleh balik hotel tanpa menyapu minyak angin untuk legakan sakit kaki.. hahaha~ kakak suka betul konsep dorang ni, memudahkan apa yang biasanya orang dok susah susahkan..

pakej_perkahwinan_selangor


"wahai para pemuda, siapa saja di antara kalian yang telah mampu untuk bernikah, 
maka hendaklah dia bernikah.. kerana dengan bernikah itu lebih dapat 
menundukkan pandangan dan lebih menjaga kemaluan..
dan barangsiapa yang belum mampu, maka hendaklah dia berpuasa, 
kerana sesungguhnya puasa itu dapat menjadi perisai baginya.."

- HR. Bukhari dan Muslim dari Ibnu Mas’ud


pakej_perkahwinan_murah
pelamin gergasi.. hee~ cantik !!
haish.. banyak yang boleh dijimatkan dengan pakej sekali harung dari MEFA ni.. kan ? siapa setuju dengan kakak dan berminat, boleh hubungi dorang tau.. jimat banyak dan lebihan bajet korang tu boleh manfaatkan untuk perjalanan kehidupan selepas ijab dan qabul.. kan ? ** angguk angguk kepala sendiri.. hahaha~ **

LAMAN WEB : www.mefa.my

atiehilmi.com

You May Also Like

5 comments

  1. Awat la time kita xde mcm ni... murah lagi... huhuhu klai xkahwin lg mmg cepat2 kahwin bila nampak package ni

    ReplyDelete
  2. wah! murah dah tu. susah nak dapatkan harga camtu sekarang

    ReplyDelete
  3. wahh.. murah tu RM7 k sahaja. :) harap2 dapat meringankan beban yang memerlukan ^^

    ReplyDelete