TUDUNG BERTATAHKAN SWAROVSKI EKSKLUSIF HANYA DARI THE TWIQ LABEL, BANGI

bling.. bling.. hee~ wanita mana yang tak suka dengan kecantikan, mesti ada something wrong somewhere kat diri dia.. kan ? kalau macam kakak yang memang ala-ala faminist ni memang kemain suka dengan koleksi tudung bertatahkan swarovski eksklusif dari The Twiq Label ni..

the_twiq_label_banda_baru_bangi

dan..

baru-baru ni, kakak mendapat jemputan eksklusif dari The Twiq Label yang terletak di Bandar Baru Bangi, Bangi untuk sama-sama ‘cuci mata’ dihari perasmian butiknya.. em.. memang kalau berdiri dikalangan instafamous dan selebriti terkenal, kakak terasa kerdil..

yang membuatkan kakak mampu berdiri sama tinggi, bila kakak menyarungkan shawl kemasan Matte Slik Satin berwarna kuning cair.. hee~ tetiba nampak cantik plak sebab kakak tak pernah ada tudung warna kuning cair apatah lagi dari jenama terkemuka, Tracync ni..

shawl_the_twiq_label


THE TWIQ LABEL, BANGI

walaupun masih baharu dalam industri fesyen, dan membawa label Tracync ; yang juga nama pengasasnya, The Twiq Label menempa tapak yang pertama dengan butik fizikal yang terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor menekankan alemen batu kristal Swarovski buatan tangan yang membuatkan label ini unik dan sekaligus mendapat tempat di hati hijabista.. walaupun telah bermula dari dalam talian dan mempunyai agen dari seluruh Malaysia, The Twiq Label tidak menongkah arus dan sangat mementingkan kualiti berbanding kuantiti..

swarovski_tracync_bangi

pelbagai koleksi yang telah diilhamkan sendiri oleh pengasas, The Twiq Label mempertaruhkan harga yang bermula dari RM 59.00 ( basic shawl ) sehinggalah ke RM 2+++.++ mengikut perincian dan kualiti tudung yang dihasilkan..

tudung_bawal_swarovski (2)


disusuli dengan permintaan ramai, syarikat fesyen yang berasal dari Sarawak ini sangat mementingkan gaya dan perincian bagi mengekalkan kepercayaan pengguna terhadap jenama dan kualiti membuatkan Tracync semakin kukuh dan menjadi sebutan.. dan atas permintaan tersebut juga, pasaran terhadap hijab diperluaskan lagi dengan menampilkan aksesori buatan tangan dari jenama Tale .. ya.. yang kakak kata uniknya, kedua-dua hasil yang ada di The Twiq Label dihasilkan dari tangan tau..

swarovski_the_twiq_label
ada subang, anting-anting, rantai, gelang, brooch yang ke semuanya dibentuk dengan tangan sehinggalah di pasarkan di The Twiq Label..
tak main la mesin mesin bagai.. hee~

the_twiq_label_malaysia_bangi

didatangkan dengan kotak eksklusif dan ikatan reben yang menarik, pasti membuatkan ‘ketagihan’ korang untuk jadikan ia sebagai koleksi peribadi mahupun hadiah untuk yang tersayang.. haa.. jangan tak tau.. kalau nak buat hantaran pun boleh jek.. tak payah nak hias teruk-teruk, letak atas dulang dengan sedikit hiasan bunga.. siap--
pasti tersenyum si penerima nanti.. hee~

butik_the_twiq_label

yang mana digantung, tergantung lah ia.. yang mana terlipat.. pasti kemas di dalam laci.. hohoi.. rambang biji mata kakak meneliti satu persatu design yang dorang offer ni.. hee~ tak tau nak pilih yang mana satu untuk dibuat kenangan.. dan yang pastinya, kakak dah jatuh hati..

tudung_bawal_swarovski

ini kegemaran kakak !! hee~ berpusing kakak mencari ni rupanya terletak cantik pada satu sudut.. dari segi warna dan material memang JIWA kakak la dan lagi satu pastinya finishing eyelash tu ha.. ye la.. kadang-kadang kakak pakai shawl, muka kakak jadi tak senonoh.. tapi sejak jatuh hati dengan jenis jahitan eyelash ni, ada rasa jiwa muda sikit la sebab dia terbentuk helok kat muka kakak..

jahitan tetas ?

warna apa pilihan korang ? hee~ kalau semua okay tak ?
oh !! tidak dengan Tracync tau.. sebab quality control mereka sangat strick.. kepuasan pelanggan, keutamaan mereka gittew--

nah !! untuk rujukan korang tau.. hee~ kakak memang dah SETIA di sana..


atau nak walkin kat butik The Twiq Label ?

D-12-G Plaza, Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat Bandar 5,
Seksyen 9, Bandar Baru Bangi,
43650 Bangi,
Selangor  Darul Ehsan..

dah jadi fans ? hee~ jangan lupa untuk sama-sama kongsi memori korang menyarungkan Tracync ya.. boleh guna #TwiqLabel2017, TwiqLabel #Tracync #TaleJewellery


4 comments:

  1. cantik tudung bling2 tu....mmg ekslusif

    ReplyDelete
  2. kita ada shelai..owner bagi masa review butik..:)

    ReplyDelete
  3. lawa tp kan atie batunyaa kalau bsuh tanggal tak

    ReplyDelete
  4. First time dengar brand tudung ni. Minat pula dengan design eyelash tu. Tak sangka taste kita sama😉

    ReplyDelete

Powered by Blogger.