SURYA CHLOROPHYLL KAYA DENGAN KHASIAT TUMBUHAN SEMULAJADI TANPA BAHAN PENGAWET

by - March 16, 2018

bila usia makin meningkat dengan jadual sehari-hari yang sangat sibuk membuatkan kesihatan kakak menjadi taruhan dan paling ketara apabila kulit kakak menjadi kusam dan nampak letih.. emph.. memang tak best sebab kena tepek bedak tebal-tebal untuk menghilangkan cela pada wajah..

surya_chlorophyll_lychee

tak makan sayur ? takut dengan makanan berwarna hijau ? sangat memilih dan hanya makan sayur-sayur tertentu ? hee~ biasa la tu kan.. kakak pun sama dan ianya adalah punca kesihatan terganggu sebab diet tidak seimbang.. haa.. kenapa kena makan sayur berwarna hijau ?

menurut kajian dari pakar kulit sedunia :

  • 50% daripada kerosakan kulit adalah disebabkan oleh keturunan
  • 25% disebabkan oleh makanan dan minuman
  • 15% berpunca dari alam sekitar ( pencemaran )
  • 10% melalui aktiviti seharian

dan !! 35% daripadanya boleh dikawal dan diubah oleh diri kita sendiri dengan mengamalkan makanan dan minuman yang dihat disamping menggunakan produk penjagaan kulit yang sesuai..


KHASIAT KLOROFIL


klorofil adalah sebahagian daripada tumbuhan yang mengandungi anti-oksidan yang tinggi, anti-radang yang berkhasiat untuk membantu penyembuhan kecederaan termasuk luka dalaman.. selain itu, klorofil juga mempunyai vitamin dan nutrien yang sangat diperlukan oleh sistem kardiovaskular, otot dan kesihatan saraf..

surya_chlorophyll

ia juga membantu :

  • melancarkan proses detoks ( badan dan hati )
  • meningkatkan hemoglobin dan sel darah merah
  • melindungi kulit dan menjadikan kulit lebih sihat ( rehydration )
  • mengatasi masalah badan berbau

KEISTIMEWAAN SURYA CHLOROPHYLL


penerimaan rakyat Malaysia tentang pengambilan makanan tambahan berunsur klorofil sangat rendah dan ada yang tak tau pun kepentingan klorofil dan membuatkan Surya Chlorophyll hanya dikonsumsi oleh mereka yang sangat mementingkan kesihatan.. menyedari keperluan itu, sebotol gemuk yang kaya dengan khasiat klorofil ini juga diperbaharui mengikut selera orang kita.. ya !! kakak pilih perisa Laici..

surya_chlorophyll_lychee_khasiat_klorofil

cara pengambilan pun sangat senang, korang cuma perlu campurkan 25ml Surya Chlorophyll dengan 125ml air suam dan kacau rata sebelum minum.. kakak amalkan pada waktu pagi untuk menambahkan kecergasan.. ye la.. nak berhempas pulas dengan pelbagai aktiviti kan.. hee~

siapa yang kena jadikan Surya Chlorophyll sebagai rutin ?

  • mereka yang menitik beratkan soal kecantikan kulit
  • mereka yang tak makan sayur
  • mereka yang mempunyai masalah jerawat
  • mereka yang mempunyai bau badan yang tidak menyenangkan
  • mereka yang berusia 4 ( empat ) tahun dan ke atas

kakak, suami dan anak-anak memang sangat memilih dalam soal pemakanan.. bukan memilih makanan yang seimbang sebaliknya lebih kepada makan makanan rapu yang tah pape dan kadang kala, sayur pun tak ada dalam menu.. risau dengan tumbesaran anak-anak, kakak memilih untuk mencuba Surya Chlorophyll dalam perisa Laici.. emph.. sedap dan memang rasa macam laici.. hee~ manis buah dan tak terasa macam minum minuman kesihatan pun..

semua tahu kan, kalau nak dapatkan khasiat terus dari sayur-sayuran hendaklah makan sayuran tersebut secara mentah.. tapi !! berapa ramai pulak boleh kunyah dan telan sayur mentah-mentah ? haa.. sebab tu bila ada inisiatif untuk kakak membantu menambah zat pemakanan dalam menu harian anak-anak, kakak akan buat.. tak salah mencuba kan.. lagi-lagi bekalan makanan yang diperakui kualitinya..

2017122117582103198


SURYA CHLOROPHYLL


  • didatangkan dengan perisa Peach dan Laici
  • TIDAK mengandungi bahan pengawet
  • telah diperakui HALAL / GMP / HACCP
  • mendapat pengesahan dari BioNexus Key Message Certified
  • mengandungi klorofil yang telah diekstrak dari daun Mulberry
  • sumber alkali semulajadi yang sangat sesuai untuk pembersihan dalaman

bestkan ?

mestilah !! kalau tak best, kakak tak tulis tau.. hee~ kalau korang nak rasa BEST tu jugak, boleh layari :



mekap tu mekap jugak, cantik luaran.. tapi dalaman kena jaga jugak tau.. jangan sampai berkarat teruk.. hee~

atiehilmi.com

You May Also Like

2 comments

  1. sedap ni bila ada perisa laici atau peach, jadi rasa kloforil tak la terasa sangat kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. haáh kak.. anak2 boleh telan maksudnya sedap.. hee~

      Delete