PROMOSI BAUCAR TUNAI RM 50.00 PERCUMA DI LULU HYPERMARKET, KUALA LUMPUR

Eksklusif untuk para pengunjung dan juga pembeli di LuLu Hypermarket, Kuala Lumpur yang membelanjakan setiap RM 100.00 dalam satu resit dari bahagian fesyen layak menerima baucar beli-belah sebanyak RM 50.00.


Kebiasaan bila membeli-belah kita akan memilih pulangan yang berbaloi dari segi kualiti dan juga nilai yang ditawarkan oleh pasaraya. Al maklum lah, sejenis end user yang cerewet lebih sikit, kakak memang seronok bila diberi pulangan dalam bentuk tunai ataupun baucar beli-belah. Zaman serba memerlukan duit dekkkkkkk—bila dapat tau LuLu Hypermarket buat promosi gegar Kuala Lumpur dengan pemberian baucar memang kakak tak diam.


TAWARAN PULANGAN SEPARUH HARGA


Berlansung sehingga 24hb Mac 2019, LuLu Hypermarket sekali lagi berusaha memenuhi kehendak pengunjung yang menjadikan LuLu sebagai pusat sehenti untuk membeli keperluan sehari-hari termasuklah pakaian, makanan basah dan kering, kasut, tas tangan dan juga kelengkapan perayaan. Manakan tidak, hampir 90% produk yang ada dipasaran – ada di LuLu Hypermarket.


Antara bahagian yang mempunyai tawaran pulangan baucar tunai adalah bahagaian pakaian lelaki termasuklah blazer, seluar slack, kemeja, t-shirt dan pakaian dalam. Tapi setiap jenama yang menyertai promosi ni, korang akan nampak lah poster-poster merah mak ngah ni ya.

Kalau ada poster, maksudnya jenama tersebut termasuk dalam promosi.



Bahagian kegemaran mak mak ni. Hee~ Mana taknya, ada yang berharga cuma RM 29.90 kotttttttttt--




dengan setiap pembelian RM 100.00 dari bahagian Fesyen, korang akan dapat pulangan
baucar tunai sebanyak RM 50.00 dan hanya boleh digunakan pada
bahagian yang sama ( fesyen ) merangkumi pakaian wanita, pakaian lelaki, pakaian kanak-kanak,
kasut, tas tangan, saree dan churidar.

**tertakluk pada terma & syarat



Ketujuh-tujuh model mengenakan pakaian dan aksesori yang dipasarkan di LuLu Hypermarket ya. Stylish - moden dan mempunyai saiz mengikut kesesuaian korang. Dari XS sehingga lah ke Plus Size. ADA !!


Kasut ? Ya !! Ada berpuluh jenama dengan ratusan jenis rekaan untuk dipilih. Rambang mata ? sudah tentu.


Lai !! Lai !! Lai !! Pilih handbag mana satu yang berkenan dihati. Hee~


KELENGKAPAN RUMAH DI LULU HYPERMARKET


Siapa kata kat LuLu ada baju-baju, kasut-kasut je ? Haa. Sebenarnya LuLu Hypermarket yang terletak di Capsquare Mall mempunyai tiga tingkat yang secara keseluruhannya mempunyai empat bahagian iaitu digital, fashion & lifestyle, grocery & fresh food dan home decor & household  sudah pastinya dengan pelbagai pilihan yang ditawarkan bagi mengintegrasikan keperluan pengguna di bawah satu bumbung.



Ground Floor ( GF ) – Grocery & Fresh Food
1st Floor ( 1 ) – Fashion & Lifestyle
2nd Floor ( 2 ) – Digital



Kalau korang memang rajin topup barang basah, YA ! Sila datang pagi untuk menikmati keindahan sayur-sayuran segar dan juga pelbagai ikan, sotong, ayam, daging pada harga berpatutan.



Kalau korang penggemar makanan dari Timur, kat LuLu Hypermarket pasti membuatkan korang tersenyum lebar sebab dorang ada bahagian yang menghimpunkan pelbagai jenis makanan / produk dari Timur Tengah. Nah !! Tak payah nak pergi jauh gaisss. KL je.


Psssssssstttttttt--
Dah boleh standby kelengkapan yang mungkin berguna pada masa akan datang. Hee~ Kan ? Dengan harga yang berbaloi gila, kakak rasa LuLu dah buat yang terbaik bagi memenuhi kehendak pelanggan dan juga pembeli.


Menerokai lamanweb LuLu sendiri membuatkan kakak teruja apabila menangkap bait kata-kata orang kuat tulang belakang disebalik jenama LuLu.


“business is not just about money, products or services, it’s all about people..”
- Mr. Yusuffali M.A ; Chairman & Managing Director of LuLu Group International



Kalau korang memang nak berjimat dan berada disekitar Kuala Lumpur, apa kata singgah dan manfaatkan peluang yang telah diberikan. Hey—Bukan sikit tau tapi separuh dari nilai pembelian tu. Rugi lah kalau tak grab sebab tawaran sehingga 24hb Mac ni saja tau. Dan untuk maklumat lanjut, mungkin pautan kat bawah ni boleh bantu korang.

LAMANWEB : http://uae.luluhypermarket.com
FACEBOOK : https://www.facebook.com/LuLuHypermarketKL
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/luluhypermarkets

LOVE ;
ATIE ADNAN


3 comments:

  1. rasa mcm nak pi shopping lagiiii.. best tambah bahagian groceries tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha.. jom lah !! nak kejarkan yang voucher separuh harga pembelian tu.. jimat banyak tuuuuuuuuuuuu--

      Delete
  2. xpenah pegi ke sini lagi... sbb bla msk KL igt benda lain hehehehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.