TAK DE KAITAN DENGAN SHAKLEE

"al-fatihah buat student Nurse Semester 6 KSKB ULU KINTA yang meninggal dunia because of diagnosis 'Consume Alfalfa ( dedicated ) by Shaklee.."

dan kakak sannnnnngggggaaaaatttt terkilan..


Saat ni kakak masih dok menjawab segala pertanyaan dari prospek / customer / partner kakak pasal ke adik yang meninggal dunia kononnya disebabkan pengambilan supplement berlebihan dan salah satunya adalah ALFALFA SHAKLEE.. ye.. sedikit berpeluh ketiak.. huu~

Tapi benda camgini bukan main-main tau.. bila dah kena tempias camgini, dalam masa yang sama prospek yang baru nak menjinak kan diri dengan supplement Shaklee jadik takut dan tertanya-tanya..

Nazri Omar yang mengaku sebagai saudara mangsa merayu supaya semua spekulasi ini dihentikan serta merta..

"Saya merayu pada semua yang membuat spekulasi yang tidak sepatut terhadap student nurse kskb ulu kinta yang meninggal dunia pada petang tadi supaya menhentikan perbuatan tersebut.jgn kita share benda yg kita tidak pasti.jika tuan/puan nak kepastian boleh berhubung dgn saya," katanya..




Menurut Nazri Omar, punca kematian mangsa bukanlah kerana pengambilan makanan tambahan tersebut tetapi kerana pendarahan yang berlaku di dalam otak..






Dari sumber yang boleh dipercayai..






Petikan dari sebuah blog tempatan yang kakak pijam jap la ye.. untuk korang baca dan jadikkan teladan..

"Memang dijumpai kotak-kotak produk tersebut di dalam bilik arwah tetapi arwah sudah lama tidak menggunakan produk tersebut dan doktor sendiri mengesahkan arwah meninggal kerana salur darah pecah(aneurysm,)." -- rakan arwah..


Tolong kakak untuk tolong korang.. jangan percaya sebarang sebaran yang kurang masuk dek akal.. sila rujuk pada pihak berwajib sebelum mengemukakan sebarang status di facebook.. bertindak menggunakan akal.. bukan nafsu..

TOPIC CLOSED !!
Kakak harap lepas ni tak de lagi soalan-soalan yang berkaitan.. 


Sama-samalah kita doakan yang terbaik buat arwah Nur Idayu.. semoga arwah ditempatkan dikalangan para solihin.. al-fatihah.. aamiin..


LOVE ;

No comments:

Powered by Blogger.