HARGA RUNTUH ESP SHAKLEE

haa.. entri special sket hari ni sebab kakak nak cerita pasal ESP sajo, all the time favorite product from Shaklee.. hee~ ramai pakat teruja sama macam kakak.. tak putus melayan prospek / customer yang nak tau pasal ESP ni.. kadang tu sampai kakak tak terbalas, maaf ye.. kakak balas satu satu sampai ke sudah nanti..

kalau cerita pasal promo, semua dah tau sekarang ni bulan Mac 2016 memang tengah promo ESP.. jadinya.. kakak nak cerita ape yang best sangat ESP ni sampai ramai yang tak mampu nak beralih arah ke produk lain.. 

korang tau tak ?
  • ESP dah masuk 55 tahun berada kat pasaran dunia.. haa.. lama tak ? lama tak ? hee~ dan selama itu jugak la permintaan semakin lama semakin meningkat.. berjuta juta manusia di dunia ni dah merasai kehebatan minuman soya protein ni.. bukan salah kakak la ye kalau korang tak pernah try skali pun.. jangan kata kakak tak payung..

korang tau tak ?
  • tubuh kita memerlukan protein untuk berfungsi dengan lebih baik dan sumber protein yang biasa kita ambil adalah daging, telur, ikan, produk tenusu dan pelbagai jenis kekacang..
  • otot, rambut, kulit, tisu penghubung, antibodi, enzim, hormon, kolagen terbentuk dari sumber protein yang kita amalkan dan protein juga digunakan sebagai sumber tenaga..
  • unit kecil bagi protein dipanggil asid amino dan yang membezakan protein dari sumber soya ialah, soya terbaik mampu membekalkan 9 jenis asid amino perlu dan ini yang menjadikan protein soya merupakan protein yang lengkap sama seperti protein haiwan..


okay tak buat masa ni ? hee~ haa.. sekarang kakak nak masuk bab ESP Shaklee ni..
  • ESP Shaklee ni diperbuat dari baka tulen dan ianya merupakan non-gmo soy yang diproses menggunakan air mineral dan tiada sebarang tambahan pewarna dan perasa lain yang boleh menjejaskan kualiti soya tadi..
  • ESP Shaklee menyediakan kesemua 9 jenis asid amino perlu dan setiap hidangan ESP Shaklee membekalkan tubuh badan kita 14g protein tinggi yang sesuai untuk seisi keluarga..
ni ha keistimewaan ESP Shaklee yang jadi pujaan ramai kat luar sana..
  • protein dari sumber tumbuhan dengan kualiti terbaik
  • memberikan 500mg kalsium disetiap hidangan
  • dari baka soya tulen dan bukannya soya GMO ( genetic modified organisme )
  • indeks glasemik rendah
  • bebas laktosa
  • bebas kolesterol
kalau kita nak buat perbandingan sarapan pagi dengan ESP Shaklee dan sebungkus nasi lemak, jawapan tersembunyi yang susah orang nak cari adalah nisbah indeks glisemik antara ESP Shaklee dan nasi lemak adalah 75 : 39.. indeks glisemik tinggi bermaksud makanan itu membebaskan tenaga ( gula ) sangat cepat dalam darah.. 



contoh paling senang : makan nasi lemak memang memberikan tenaga tapi sekali dia lepaskan tenaga, habis semua dan yang tinggal hanya kalori.. dah jadi kerja nak bakar kalori ape bagai..

tapi.. makanan yang rendah indeks glisemik macam ESP Shaklee ni, ianya membebaskan tenaga ( gula ) secara perlahan-lahan dlaam darah.. jadinya, bekalan tenaga ( gula ) dapat kekal secara sederhana dalam tempoh yang agak panjang.. tu yang kakak kata ESP Shaklee ni sesuai untuk yang nak diet.. hee~





dah !! tak payah nak fikir lama sangat.. kalau nak diet, nak kulit lembut, nak bina badan, nak rambut hitam berkilat.. korang disarankan untuk memiliki protein terbaik ni..

sementara tengah PROMO ESP Shaklee ni, memang ngam dah la korang beli.. kan ? dengan harga paling ekonomi sampai ade yang borong bertong tong buat stok.. dah tu ESP Shaklee yang sekarang ni stok baru yang tarikh expirednya lama lagi.. Disember 2017 kot.. ade lebih setahun tu.. kalau nak manfaat lebih, korang kongsi beli dengan kengkawan seramai 6 orang.. korang orang ketujuh.. untung orang ketujuh ni nanti dapat ESP FREE dengan pembelian pakej promo beli 6 FREE 1.. hee~ 

bukan tu jek.. siap free lifetime membership lagik yang bernilai RM 75.00.. lepas tu ade plak cashback pada tengah bulan berikutnya.. pfffftttt-- banyak nau ha kelebihan ni.. hahahah~ jeles hakak !! hubungi kakak untuk pembelian ( beli 6 FREE 1 ) ni sebab kakak kena dapatkan detail korang..

kalau nak beli satu pun boleh.. klik icon BELI SEKARANG kat bawah ni, dan ikut jek cakap dorang.. lepas tu text kakak untuk dapatkan konsultasi secara percuma.. haa.. kakak pun nak share cara buat masker untuk hilangkan parut jerawat dan jeragat.. hee~ 


LOVE ;

No comments:

Powered by Blogger.