INSPIRASI PUDORE™ FRAGRANCE ; MURAH – TAHAN LAMA – WANGI

Korang sanggup berhabis ratusan ringgit semata-mata untuk bauan eksklusif dari pengeluar minyak wangi ternama di pasaran ? Phewww—Bukan sikit tau kalau dah RATUS RATUS tu sedangkan korang boleh memiliki Pudore™ Fragrance ; inspired perfume yang 99% sama dengan yang mahal nun..

inspired_perfume_pudore

Wajib pakai perfume ? Alahai.. Jangan kata korang tak minat bau wangi-wangi dan tak de lansung minyak wangi kat rumah.. Haa.. Tak kira lelaki ataupun perempuan, mesti ada.. Kakak sendiri masih menjaga penampilan di dalam mahupun di luar rumah dengan mengekalkan bau badan yang sentiasa wangi.. Al-maklum lah, kerja yang memerlukan kakak bergerak pantas dan berjumpa dengan ramai orang membuatkan kakak cepat berpeluh..

Bila dah berpeluh, mestilah ada bau badan kurang menyenangkan.. Fuuufffff—Rasa segan nak jumpa client / kawan-kawan kalau bau badan tak ‘secantik’ rupa.. hee~


APA ITU INSPIRED PERFUME ?


Tahun ni, sudah masuk tahun ke 12 dan kakak masih setia dengan minyak wangi jenama A ; wangian Vanila sebab kakak tak jumpa bauan yang KENA dengan bajet dan hidung kakak.. Tapi !! Sampailah kakak jumpa Pudore™ Fragrance.. Nampak ? Kesetiaan kakak digugat terok baik punya dan kakak yakin pilihan kakak adalah tepat..

harga_minyak_wangi_pudore

Korang tau tak yang Pudore™ Fragrance ni sebenarnya inspired perfume ? Ha ? Tak tau ? Apa pulak INSPIRED PERFUME ?

Inspired perfume adalah perfume yang diilhamkan dari segi bau dan ketahanan ( tempoh masa ) yang sama dengan perfume original.. Senang kata, kalau korang guna inspired perfume ni berselisih bahu dengan orang, mesti orang ingat korang pakai perfume original dari jenama terkenal tu.. Bau dia memang kuat dan wangi.. Kalau nak ikut packaging pula, memang tak sama lansung lah.. Yang original jauh lebih cantik dan berkualiti ( sebab tu mahal yakmat !! ) tapi kualiti dia memang ummmmmpppphhhh-- 
 
Tak percaya ? Korang kena try dulu sebab kakak dah try, sehari suntuk keluar dan bau Pudore™ Fragrance masih melekat pada tudung.. Macamana tak jatuh cinta ? Hee~

pudore_edt_perfume
why pay more if you have choice ?

PUDORE™ FRAGRANCE


Lambakan minyak wangi pelbagai jenama dipasaran tidak membantutkan misi Pudore™ Fragrance Team untuk sama-sama memeriahkan industri wangian di Malaysia dalam masa yang sama membantu memberi penjimatan berganda kepada pengguna.. Ye la.. Dah kalau harganya cuma RM 22.00 ( 10ml ) dan RM 59.00 ( 30ml ) sudah pastinya pengguna tersenyum lebar.. Kualiti dijamin 99% sama dan didatangkan dengan packaging yang menarik..

Pudore™ Fragrance mempunyai 22 bauan untuk wanita dan 14 bauan macho untuk lelaki sudah pastinya memberi variasi untuk pelanggan memilih dam buat koleksi.. Hadiah ? Cuba korang tengok kotak dia.. Daha cantik sangat dah untuk korang jadikan cenderahati buat yang tersayang..
Kalau kakak, kakak memang suka bau-bauan bunga – lembut – seksi macam Gucci Flora dan Victoria Secret Bombshell..

pudore_fragrance
KEPENATAN ; baru balik event.. hee~ ini !! yang 10ml, kakak letak dalam handbag ; 30ml memang sentiasa ada kat rumah
Kakak memang jarang nak letak harapan yang tinggi untuk produk tempatan ni.. Hee~ Sebab tu kakak amik masa yang lama untuk mencuba dan letak keyakinan yang tinggi supaya kakak boleh ceritakan kat korang !! Nah !! Memang tak menyesal lansung tau.. BOMBSHELL ? Mesti ramai yang minat kan ? Sebab bau dia seksi tapi lembut.. Dan kalau korang tak percaya, try dulu yang 10ml berharga RM 22.00.. Confirm lepas ni tak beli dah hat yang mahal tuuuu..

Buat masa sekarang ni Pudore™ Fragrance hanya dijual secara online jek dan kalau korang nak beli, boleh terus ke laman web dorang.. Nak raya ni.. Banyak nak kena jimat tapi jangan hadkan keperluan harian korang !! Cuma korang kena bijak sikit jek..


"you are never fully dressed without ME.."PUDORE™ FRAGRANCE



blogger_malaysia

1 comment:

Powered by Blogger.