MAJLIS PERKAHWINAN BERSEJARAH MENJADI SEMAKIN MUDAH DENGAN WEDDING HOMESTAY BY RNN CEM SDN. BHD.

menjadi antara yang terawal menikmati segala kemudahan baharu sudah pastinya menggembirakan apatah lagi majlis yang berlansung adalah majlis yang bersejarah dan hanya berlaku sekali seumur hidup.. nah !! dah biasa berpenat-penat sampai tak sempat nak melayan tetamu kan ? kini !! Wedding Homestay by RNN CEM Sdn. Bhd. bakal memudahkan kerja majlis kalian..

HOT_catering_shah_alam

zaman semakin maju dan hampir kesemuanya mahu dipermudahkan termasuklah urusan majlis raja sehari.. siapa nak berpenat-penat kan ? hee~ kalau kakak sendiri pun tak mo berlengas basah ketiak sampai tak terlayan tetamu yang datang.. haa.. bagi mengelakkan pelbagai adegan yang tak diingini semasa majlis, inisiatif yang diambil oleh pihak RNN CEM Sdn. Bhd. dengan membuka ruang bagi pengantin baharu mencuba perkhidmatan terkini mereka iaitu ; WEDDING HOMESTAY..


WEDDING HOMESTAY BY RNN CEM SDN. BHD.


RNN Catering & Event Management yang dimiliki penuh oleh RNN CEM Sdn. Bhd. telah berpengalaman lebih 15 tahun dalam bidang penyediaan makanan dan pengurusan majlis sekali lagi mengorak satu langkah ke hadapan dengan perasmian Wedding Homestay by RNN CEM Sdn. Bhd.. korang ada lokasi lain ? tak pe.. tak jadi masalah sebab RNN CEM bersedia untuk berkhidmat.. wah !! gittew--

temasya_glenmarie_shah_alam_selangor
rumah teres dua tingkat di Temasya Glenmarie, Shah Alam
menawarkan harga serendah RM 12.50 / pax untuk sebarang majlis yang ingin dianjurkan termasuklah majlis akikah, cukur jambul, seminar, majlis harijadi, majlis pertunangan, penikahan dan resepsi dengan pelbagai menu yang pastinya menarik perhatian pengunjung.. haa.. jangan main-main dengan menu dorang tau sebab sangat jarang nak jumpa majlis perkahwinan di bandar yang menawarkan pakej makanan kampung.. hee~ terliur bila kakak tengok barisan daging salai masak lemak cili api, daging masak palembang, ayam masak merah, ikan keli goreng bercili dan pelbagai ulam-ulaman untuk dijadikan pilihan..

pakej_perkahwinan_eksklusif_shah_alam
boleh memuatkan 500 orang dalam satu-satu masa
wedding_planner_glenmarie_shah_alam
dekorasi eksklusif dari yang pakar

menjadi pengguna yang bijak adalah wajib ya kengkawan.. hee~ tak de la.. alang-alang dah buat pelaburan WAJIB pastikan ianya berbaloi.. nak tau apa itu berbaloi ? berbaloi bila :

  • pakej yang disediakan menepati ciri-ciri eksklusif yang menepati citarasa semasa
  • kawasan berpengawal dan dijamin selamat
  • homestay yang sangat luas dan lengkap mempunyai 4 bilik tidur dan 5 bilik air sangat selesa untuk keluarga yang besar
  • setiap bilik dilengkapi penghawa dingin dan set bilik tidur yang lengkap serta bersih
  • boleh buat tiga majlis terus
    • nikah
    • berinai
    • bersanding
  • lokasi yang strategik dan mudah akses – nak parking pun senang ; depan rumah jek
  • boleh memuatkan kira-kira 500 orang dalam satu-satu masa
  • dekorasi oleh interior designer terkemuka iaitu Pak Abu
  • pemilihan menu yang CONFIRM sedap – al maklumlah, dah 15 tahun pengalaman kot

pelamin_pengantin_murah_shah_alam
pelamin berhias indah !! serius cantik !!
apa lagi yang korang nak ?

salah satu bilik yang telah dihias cantik
boleh bincang terus dengan pihak RNN CEM Sdn. Bhd. kerana jaminan dorang adalah kepuasan pelanggan.. nah itu !!


RUMAH TERBUKA TERLAJAK RAYA


pada majlis perasmian Wedding Homestay, pihak penganjur juga menjemput kakak dan rakan blogger yang lain untuk sama-sama memeriahkan majlis rumah terbuka.. ya !! tu yang jadi sempat kakak merayau satu rumah riki-riki idea baharu usahawan Bumiputera yang setanding dengan idea antarabangsa.. wah !! gitu !!

kira kami ni datang serampang dua mata la.. hee~ dapat menghadiri majlis perasmian Wedding Homestay dan makan-makan..

catering_pengantin_murah_shah_alam
buah-buahan tempatan yang menjadi tarikan
antara yang turut hadir memenuhi jemputan adalah YBhg. Datuk Rashidi bin Hasbullah - Ketua Setiausaha Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Puan Seri Hajah Normala -nisteri Allahyarham Tan Seri Elyas Omar dan Datuk Jalaluddin Hassan..

demo pengantin.. one happy family stop !!
maklis_rumah_terbuka_RNN_CEM_hot_catering
sesi bergambar yang wajib.. hee~
rakan artis Malaysia yang turut hadir

bagi menambah seri majlis, pihak RNN CEM juga telah menjemput Rumah Amal Kebajikan Persatuan Islam Peribadi Mulia, Sungai Kantan, Kajang dan anak-anak dari Akademi Tahfiz Al-Abrar..

open_house_terlajak_raya_rnn_catering_sdn_bhd_shah_alam
bacaan doa

serius memang ramai jemputan yang hadir, hampir tak terkejar kakak nak mengingat satu-satu nama.. hee~ yang penting, makanan yang dihidangkan sangat in dengan selera kakak disediakan oleh Hot Catering & Event yang diketuai oleh tukang masak yang berpengalaman iaiitu chef Yang Jamil.. serius.. masa kakak tengah menaip ni pun terbayang daging salai masak lemak cili api beliau.. huu~

menu_rnn_catering_hot_catering_shah_alam

kalau korang memang berhajat melansungkan majlis-majlis tapi taknak bersusah payah mengemas rumah, idea WEDDING HOMESTAY ni memang sangat sesuai dan berbaloi.. bukan jek dorang sediakan A – Z tapi korang datang – pergi berelnggang jek.. hee~ memang heaven la.. tak terasa penat lansung.. kalau penat nanti tak dapat la nak layan tetamu dengan baik kan.. em.. kena timbang tolak jugak tu.. dan kalau korang jumpa entri kakak ni, korang memang bertuah la..

sebab !!

RNN CEM Sdn. Bhd. tengah cari 10 pelanggan bertuah untuk menerima REBAT sehingga RM 8,000.00 !! banyak tu weyhhhhh.. hahahaha~ apa tunggu lagi ? boleh hubungi nombor kat bawah ni untuk pertanyaan ataupun tempahan terus..

HOTLINE : 016 873 4032 / 012 325 2383

lifestyle_blogger_malaysia

eh !!

eh !!

ampun !! maaf !! kakak dah rasmi pelamin.. geram betul kakak ha.. hee~ tenggelam kakak bila ada kat pelamin yang chans begini.. terasa macam cekodok pisang.. serius pelamin dorang vasss sangat.. ‘dorang’ tunggu korang !! cepat tau !!

blogger_malaysia

4 comments:

  1. wahhh, mudah sangat macam ni. tuan rumah rilek je, tak yah fikir. keluarkan duit je kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnnn.. praktikal dan tuan rumah tak payah sibuk2 nak mengemas bagai.. semua serahkan pada organiser jek.. hee~

      Delete
  2. Cantik sangat rumahnya, dekorasi majlis perkahwinan tu.. Terus rasa nak kahwin semula . 12.50 /pax berpatutan harga tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaaaaannnnnn.. kalau pakai khemah dengan rewang sekampung pun mahal kot kan.. hee~ zaman sekarang manede yang murah..

      Delete

Powered by Blogger.