ANCASA RESIDENCES PORT DICKSON ; LARI DARI HUTAN BATU UNTUK KETENANGAN LAUT

Kalau melalui Lebuhraya Utara – Selatan dan tak singgah Port Dickson memang belum lengkap perjalanan, mana tidaknya Port Dickson memiliki 1001 kecantikan alam dan hiburan yang tak dapat dinafikan.

hotel murah di Port Dickson

Ibarat rutin selang setiap tiga atau empat bulan, Port Dickson tetap menjadi pilihan kakak sekeluarga untuk berehat atau sekadar mengambil angin bagi melepaskan penat lelah bekerja. Anak-anak kakak memang suka lah. Hee~


ANCASA RESIDENCE, PORT DICKSON


Ancasa Residence terletak hanya 90 minit dari Kuala Lumpur dan 60 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur ( KLIA ) ini terletak betul-betul di tepi pantai yang menekankan dekorasi etnik dan alam semulajadi.




Bila dah pasang niat nak berehat, kakak memang malas nak berjalan-jalan dan kalau boleh biarlah semuanya ada kat satu tempat sebab tu lah kakak pilih menginap kat Ancasa Residence yang terletak betul-betul bersebelahan dengan Pantai Teluk Kemang dan tak payah nak drive semata-mata nak lepak pantai. Mempunyai empat bangunan yang keseluruhannya sangat sesuai untuk percutian tak kiralah apa skala pun, dorang ada kelengkapan penuh. Kira sangat okay lah kan kalau bercuti dengan keluarga sekali-sekala. Kalau untuk kami sekeluarga memang dah habis lengkap dah sebab semua ada kot.


homestay murah di Port Dickson dekat dengan laut

Apartment satu bilik dengan kelengkapan asas seperti sofa, meja makan, televisyen, peti sejuk, bilik yang lengkap dengan perabot, bilik mandi ada water heater dan pemadangan kehijauan saujana mata. Hee~ Nak apa lagi ?

homestay murah dekat dengan pantai Teluk Kemang, Port Dickson

hotel murah dekat dengan pantai Teluk Kemang, Port Dickson

ancasa hotel port dickson

Kalau nak melengkap kan kehendak anak-anak, memang cukup bila dorang dapat lepak mandi kat swimming pool. Walaupun tak besar tapi sampai kecut jugak la dorang mandi.

hotel murah dekat dengan pantai Port Dickson

aktiviti cuti sekolah 2019

Nak kata mahal pun tak jugak sebab kakak memang suka try satu persatu hotel yang menarik di sekitar Port Dickson dan harga yang dorang tawarkan serendah RM 182.00 untuk apartment satu bilik dengan keluasan yang selesa. Kalau family korang besar, boleh jek bawak toto dan tidur bergelimpangan. Best kan ? Macam balik kampung, tido ramai-ramai. Hee~ Kat bawah ni kakak ada sediakan link untuk memudahkan pencarian korang.

ALAMAT : 8 1/2 Jalan Pantai Teluk Kemang, 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia.

homestay murah dekat dengan pantai Teluk Kemang, Port Dickson

Mana lah tau, kot kot korang memang sejenis perangai kakak suka kan laut dan pantai lebih dari segalanya. Wah !!


LOVE ;
ATIE ADNAN

No comments:

Powered by Blogger.