KOLEKSI CASA KAYANGAN AVON MENCERIAKAN HARI RAYA 2020

Menjelang Raya yang bakal tiba nanti, sudah pastinya ramai yang berkira-kira nak kan hiasan dalaman rumah corak apa dan apa warna temanya. Haa—Kakak sempat explore design terbaharu yang dikeluarkan oleh AVON yang dinamakan Casa Kayangan.

Perabot Raya 2020

Serius lawa gaissssssssss--
Sampai rambang mata kakak dibuatnya. Hee~


CASA KAYANGAN



Dia kalau sebut je sentuhan moden yang menggabungkan keunikan rekaan tempatan – Koleksi Casa Kayangan adalah pilihan yang tepat sebab keluaran kali ni terdiri daripada langsir, set bilik tidur, lapik meja, set hidangan dan juga set balang kuih raya.

Diinspirasikan dari seni halus Songket, koleksi Casa Kayangan menggabungkan corak tradisi bunga-bungaan dan juga geometri dengan memancarkan rona Maroon bakal memberi kemeriahan dan juga keindahan disetiap sudut rumah.

Blogger Malaysia

Hampir semua koleksi Casa Kayangan bermotifkan Songket Bunga Pecah Lapan dan juga Tampuk Manggis yang rata-rata digunakan pada fabrik tenunan lama sebagai motif utama mencantikkan pakaian, namun – AVON bijak menyusun atur corak bagi menyesuaikan dengan hiasan untuk menceriakan kediaman.

Menyuaipadankan dengan langsir, runner, sarung bantal hiasan, balang kuih sudah tentunya menarik perhatian tetamu yang berkunjung nanti nanti.

Deko Raya 2020

Istimewa kakak nak highlight yang memang menarik perhatian kakak bila masuk je ruangan pameran tempoh hari, SET BILIK TIDUR Casa Kayangan yang nampak sangat selesa. Hee~ Ye lah. Dah kalau penat seharian bekerja, bilik tidur haruslah lebih selesa dan juga sedap mata memandang.

Kan ?
Diperbuat daripada fabrik serat mikro yang lembut dan sejuk sudah tentunya memberi keselesaan kepada KAKAK ( hahahaah~ ngkorang jugak !! ) selepas seharian penat bekerja.

Deko Hari Raya 2020
Hiasan Raya 2020

Masih mengetengahkan motif songket dan juga warna mewah seperti biru diraja ( set king ), maroon ( set queen ) dan kuning mustard ( set single ) bakal memberi sensasi baharu semasa dibuai mimpi.

Tapiiiiiiiiiiiii--
Koleksi Casa Kayangan ni belum ada kat pasaran tau dan korang boleh lah mula simpan duit dan standby pada 01hb April 2020 nanti. Manalah tau kot korang jadi antara yang terawal memiliki set eksklusif ni. Hee~ Bangga wey.

Kakak sediakan link kat bawah ni untuk korang ambil tindakan seterusnya ya. Manalah tau kot kot berkenan dihati.


HOTLINE : 1-800-18-2866


Ehem--
Kakak dah ada satu tau !! Hee~


LOVE ;
ATIE ADNAN


2 comments:

  1. Mertua i klu nampak ni, mesti dia borong punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ sama !! sebab tu kena rahsiakan jangan bagi dorang main Google Search !!

      Delete

Powered by Blogger.