realme 828 FAN FESTIVAL GEGARKAN SUNGAI PENCHALA, DAMANSARA

UPDATED:
Dear all,
Thanks for the registration but we regret to inform you that realme 828 Fans Festival will be celebrated entirely on the live stream. This is due to the registration limit being exceeded as well as the SOPs set by the government.
The safety of our fans, celebrities, brand partners, and crews are always our main priority hence we would be celebrating realme 828 Fans Festival together with everyone on our official Facebook page via live stream.
Truly sorry for the inconvenience caused and stay safe everyone.

Peh !! Bukan biashe-biashe bila kakak sendiri dapat jemputan untuk menjadi antara yang terawal merasai 828 Fan Festival anjuran realme Malaysia dan ia adalah kali pertama seumpamanya untuk peminat-peminat realme.


Lifestyle Blogger Malaysia

Bertempat di realme Design Studio di Kampung Sungai Penchala, Damansara – realme 828 Fan Festival akan berlangsung selama tiga hari berturut iaitu dari 28hb Ogos sehingga 31hb Ogos dengan kerjasama dari pelbagai jenama popular di Malaysia seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerdunit, Eggette Lab, BaWangChaJi dan Dissy.

Memang fun gile sebab korang semua berpeluang memenangi pelbagai barangan termasuklah pelbagai goodie bag istimewa, baucar tunai, kupon makanan dan paling menarik – korang berpeluang memenangi barangan dari realme !! Hee~ Main je semua game yang ada dan rebut sebanyak mungkin hadiah yang ada. Baru FUN !!

ITU SAJA ?

Hee~ Memang tak lah !!


BORANG PENDAFTARAN 828 FANFEST


realme akan bawa barisan artis terkemuka untuk memeriahkan festival. Siapa ? Hee~ Ada Sufian Suhaimi, Floor88, Insomniacks, Zynakal, Sophia Liana, Noki ft. Loca B, Yonnyboi, iamNeeta, Sekumpulan Orang Gila ( SOG ) dan ramai lagiiiiiiiiii~~


realme-malaysia


Lagi ???????

Kalau korang memang tengah nak tambah gadget ataupun tukar ke jenama lain – jam ni lah masa yang sesuai untuk mencuba rangkaian jenama realme yang menawarkan pelbagai promosi sempena 828 FanFest :


  • Lazada : 33% untuk realme 6, realme Buds Air, realme X2 Pro, realme C11, realme 5i, realme 6 Pro, realme X3 SuperZoom, realme Buds 2, realme Band, realme Watch, dan realme Powerbank 2 pada 28 Ogos.

  • Shopee : 24% untuk realme 6i, realme Buds 2, realme Band, realme Watch, realme Buds Air, realme Buds Air Neo, realme Buds Q, realme Powerbank 2, realme Buds Wireless dan Realbank Powerbank 30W pada 28 Ogos.

Tak nak ?

Mungkin korang lebih tertarik dengan realme C12 yang didatangkan dengan tiga kamera ( tri-camera ) dengan binaan bateri 6000mAh yang bertahan lebih lama dan juga realme Buds Classic yang menawarkan Long Live Music Bundle dengan kualiti pendengaran jauh lebih baik – kedua-dua produk ini akan berada dipasaran mulai 30hb Ogos 2020 nanti.


828 Fan Festival realme

Jadi apa tunggu lagi. Lengkapkan pendaftaran dan jumpa korang hujung minggu ini okeh.

Jangan lupa !!

28hb – 30hb Ogos 2020.

Jam 11.30 pagi hingga 10.00 malam.

30hb Ogos dari 11.30 pagi hingga 12.00 tengahmalam sempena Hari Merdeka !!

Untuk maklumat lanjut, korang boleh rujuk –> FanFest 828

#DareToBerealme #DareToBe6000mAh  #DareToBeMYrealme#ShotOnrealmeC12 #realmeFanFestival



No comments:

Powered by Blogger.