SENSASI OHSEM SMOKEY ( SOS ) MARRYBROWN – SERIUS MANTUL !!

Hahahaha~ Walaupun kakak tak berani nak overclaimed sebab sedap tu memang subjektif tapi kali ni memang kakak berani lambung lebih sikit lah menu baharu Marrybrown iaitu Sensasi Ohsem Smokey ( SOS ) BBQ Meals. Heh !!


Blogger

Ya !!

Telah pun berada dipasaran dan akan terus memberikan kepuasan kat korang sehingga 05hb Oktober 2020 nanti.


MENU BAHARU MARRYBROWN


Masih mengekalkan konsep mesra keluarga, sekali lagi Marrybrown memperkenalkan menu baharu yang sangat menarik dan sudah tentunya sangat sesuai untuk semua peringkat umur. Nah !! Tak kedekut rasa dalam setiap adunan, Sensasi Ohsem Smokey yang didatangkan dalam tiga set berbeza dijangka akan menjadi HIT sepanjang tempoh hidangan tersebut berada dipasaran.


Burger Sedap Di Selayang

Sos yang menepati selera tempatan dengan gabungan rasa manis serta bauan dapur arang yang asyik memberi sensasi unik kepada penggemar makanan barbeku. Tidak langsung mengganggu rasa hidangan asli – kakak jamin SOS BBQ kali ni akan menambat hati korang pada gigitan pertama.

Ada tiga pilihan set :


  •  SOS BBQ Box
    • ( SOS BBQ Burger – Charcoal Bun + SOS BBQ Drumette + Crispy Chicken + Potato Wedges + Onion Rings + Coke )

  • SOS BBQ Burger 
    • ( SOS BBQ Burger – Charcoal Bun + Potato Wedges + Onion Rings + Coke )


  • SOS BBQ Drummet
    • ( SOS BBQ Drumette + Potato Wedges + Onion Rings + Coke )


SERIUS !!

Sangat menarik perhatian bila roti burger yang berwarna hitam menjadi DAYA PENARIK disamping sos BBQ yang sangat padan. Hee~ Memang tak toleh kiri kanan bila mengunyah.


Sambut Harijadi Di McDonald's

Harga hidangan power ni bermula dari RM 16.90 je gais !! Diyakini kenyang tau.


SOS

Apa tunggu lagi ?

Boleh standby terjah di lebih 130 outlet Marrybrown yang ada kat Malaysia ni untuk sama-sama nikmati set hidangan super berbaloi dari segi harga dan rasa ni. Hee~

Kakak ?

Dah repeat dua kali gais !! Dan masih belum move on. Sekian. Hahahahah~ 


1 comment:

  1. Wahhhh... Sangat menarik menu baharu MB kali ni. Alaa...tapi kenapa tak dikekalkan? Nak kena terjah sekarang ni. Nanti tak dapat rasa.. Hee..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.