BIRDNEST ESSENCE ( BNE ) by PNA ; BANTU USAHAWAN WANITA MENJANA PENDAPATAN 7 ANGKA SEBULAN

Sinonim dengan dunia kecantikan, wanita yang akan tampil kehadapan dan menjadi pelopor dari pelbagai sudut termasuklah membina empayar dan sama juga dengan jenama skincare terkemuka di Malaysia yang diasaskan oleh Puan Nadya Abdullah ( PNA ) melalui PNA Legacy Sdn. Bhd. – kini telah berjaya melahirkan jutawan berkredibiliti.


BNFR by PNA

Baru-baru ini, PNA telah melancarkan produk keduanya iaitu Birdnest Facial Radiance ( BNFR ) yang berfungsi sebagai pencuci muka dan juga makeup remover untuk membantu menyelesaikan masalah hampir ke semua wanita yang aa di luar sana.


BIRDNEST FACIAL RADIANCE ( BNFR )


Birdnest Facial Radiance ( BNFR ) dihasilkan dapat membantu penggua mencuci makeup dengan mudah, mencegah dan mengatasi masalah jerawat, meratakan tona kulit wajah, mengurangkan jeragat, melembutkan kulit, menyingkirkan sel-sel kulit mati, memperbaiki tekstur kulit yang pernah rosak, mengatasi masalah kulit berminyak dan banyak lagi !! Kira satu tiub ni mampu memberi kesan positif terhadap masalah kulit yang dialami pengguna.

“BNFR adalah produk kedua keluaran PNA Legacy Sdn.Bhd dan telah mendapat kelulusan makmal( labtest )dan mempunyai kelulusan KKM. BNFR merupakan salah satu produk pencuci muka buatan Malaysia yang berkualiti. Oleh itu, pengguna tidak perlu risau kerana ia sememangnya selamat. Malahan proses penghasilannya juga amat teliti.”

-- Puan Nadya Abdullah


BNE by PNA

BNFR didatangkan dalam bentuk tiub mudah bawa dan boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja. Uniknya !! Harga BNFR adalah harga mampu milik – RM 20.00 sahaja dan ia telah terjual sebanyak lebih dari 450,000 unit walaupun belum sebulan dari tarikh pelancarannya.


USAHAWAN BNE


Dalam usaha untuk membantu lebih ramai wanita menceburkan diri dalam bidang perniagaan dan sama-sama seiring jalan menjadi lebih maju – PNA sentiasa membuka peluang untuk mereka yang berminat menjana pendapatan sekaligus meningkatkan nilai hidup dan mengubah kehidupan menjadi lebih baik.


BNFR

Dengan modal serendah RM 75.00 sahaja, semua orang boleh menjadi usahawan dengan bimbingan terus dari PNA dan juga #PNASquad.

Majlis pelancaran BNFR yang bertemakan Glamorous Fairytale telah dihadiri seramai 220 orang termasuklah Queen of Bird, Titan, Leader, Master Stokis dan juga Stokis yang datang dari seluruh negara.

Dalam usaha membantu #PNASquad mencapai hasil jualan maksima, PNA Legacy Sdn. Bhd. juga telah mengiklankan produk-produknya melalui empat buah bas RapidKL dan juga sebuah Rapid Penang. YA !! Satu inisiatif dari pihak syarikat yang patut dijadikan contoh oleh syarikat lain. Hee~


BNE


Selaku entiti yang turut sama menyaksikan majlis gilang gemilang ini, kakak turut bangga dan terharu sebenarnya. Hahahaha~ Tahniah dan semoga PNA Legacy Sdn. Bhd. semakin maju dan dapat melahirkan lebih ramai usahawan yang berjaya dunia dan akhirat hendaknya.


Kalau korang nak jadi salah seorang #PNASquad atau nak beli barang sebotol dua produk BNE / BNFR, mungkin link ni boleh bantu korang -- SAYA NAK CANTIK JUGA !! ; screenshot entri ni dan tanyakan tentang produk yang korang inginkan.


DEPA DAH CHANTIK AIH, HAMPA BILA LAGI ?


#BirdnestFacialRadiance #BNFR #Birdnestessence #BirdNestEssenceByPna
#PNA #PNAlegacy

No comments:

Powered by Blogger.