NIKMATI CIRI-CIRI ELEGAN DAN PANTAS DENGAN TELEFON PINTAR NEFFOS X1

perkembangan pesat syarikat yang mengeluarkan pelbagai jenis telefon pintar semakin mendapat tempat dipasaran teknologi di Malaysia.. mana tak nya dah kalau telefon pintar ibarat fesyen terkini.. hee~ siapa taknak ketinggalankan ? jom sama-sama nikmati spesifikasi Elegan Dan Pantas Dengan Telefon Pintar Neffos X1..

sebelumnya ; TP-Link telah mengeluarkan Neffos C5 dan diikuti Neffos Y5L yang disasarkan untuk generasi muda tapi, pada tahun 2016, TP-Link telah melancarkan rangkaian terbaru Neffos iaitu Neffos X1 dan Neffos X1 Max.. wah !! kemain kan.. laju betul dorang keluarkan model baru.. ye la.. permintaan ada, apa salahnya TP-Link memenuhi permintaan dari para pelanggan..

dengan gaya PREMIUM - nipis dan reka bentuk ergonomik, membuatkan Neffos X1 mendapat tempat dihati pembeli.. takkan gaya aje kan ? hee~ kena la tengok spesifikasi yang ditawarkan.. apa yang menarik lagi ?

SPESIFIKASI NEFFOS X1

1 : PERLINDUNGAN BELAKANG METALIK

  • dengan perlindungan logam yang terukir tepat, tahap lengkungan ini menyeimbangkan antara dinamik dan kelembutan.. ini menjadikan pengguna berasa selesa dan telefon kedap ditelapak tangan..
2 : ULTRA NIPIS

  • ya !! sangat nipis dan ringan weyh.. hee~ hanya 2.75mm membuatkan ianya lebih mesra pengguna dan lebih bergaya dengan menggunakan teknik CNC..

3 : POWER MUTE

  • kalau korang belek lebih sikit, korang akan perasan ada POWER MUTE kat belah tepi dia.. teknik yang berbeza digunakan untuk membuat permukaan setiap butang sesuai dengan penggunaannya..

4 : SENSOR CAP JARI

  • perfect sensor diletakkan dengan sempurna di belakang telefon.. haa.. maksudnya tak semua tau la kan.. hee~ biasa kalau nak lock telefon mesti kat depan.. ini rahsia ni..

5 : MIKROFON

  • disusun secara simetri untuk rupa dan penggunaan yang seimbang..

6 : KAMERA DWI PINTAR

  • kalau tanya kakak part mana yang paling kakak suka kat Neffos X1 ni.. ya !! kamera dia.. hee~ tak payah setting ape pun gambar memang cantik.. cukup cahaya, perfect !! dengan kamera belakang 13MP yang dikuasakan oleh sensor Sony IMX258 confirm gambar korang lain dari yang lain weyh !!
  • kalau nak kata laju, memang laju sebab dengan 0.2 saat kiraan shutter memberikan korang masa yang lebih panjang untuk capture pelbagai memori.. best kan ?
  • masalah besarkan kalau tangkap gambar dalam keadaan yang gelap.. hee~ tapi TIDAK lagi dengan Neffos X1 weyh !! sebab.. korang akan nikmati gambar yang macam ni..
lighting memang on the point sebab flash dari Neffos X1 ni.. hee~
7 : SKRIN LEBIH BESAR

  • dilengkapi dengan skrin HD 5 inci yang menggabungkan 2.5D memberi satu dimensi visual yang lebih cerah - tajam dan jelas dari yang sebelumnya.. TP-Link menggunakan teknologi TDDI yang sangat peka dengan sentuhan untuk pengguna mengalami pengalaman yang lebih baik..
8 : PENGECASAN CEPAT

  • siapa yang suka menunggu lama-lama ? hee~ kakak tak suka.. sebab rutin harian yang sedikit hectic membuatkan kakak perlu cepat.. nasib la dengan Neffox hanya menggambil masa 30 minit untuk 50%.. laju kan ? jadi.. tak de alasan kalau call selalu tak dapat..
9 : PRESTASI NEFFOS X1

  • processor HELA P10 octa-core yang memberi prestasi berkuasa tinggi dengan penggunaan tenaga yang rendah..

'sekotak' Neffos X1 ini didatangkan dengan :

  • pengecas
  • earphone
  • warranty card
  • quick start guide
  • kabel USB
ingat tak kakak pernah cerita pasal PROMOSI MERDEKA NEFFOS X1 dulu ? hee~ lupa lettew--




bestkan ? hee~ tak pe.. ada masa lagi korang nak kejar harga promosi ni sebab promosi tamat pada 30 September 2017 nanti.. tapi jangan lupa tau.. set awal-awal dalam calendar korang, gaji jek terus g beli eh.. 

12 comments:

  1. Saya pun kalau beli phone memang nak camera yang power... baru gambar cun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ececece.. dah nama pun blogger kan.. nak kena gambar cuns saje ni.. hee~ betul.. kalau saya diberi pilihan pun, memang nak yang kamera boleh perform.. puas hati..

      Delete
  2. macam mnenarik la henfon jenis ini..

    yang paling saya suka ialah kenipisannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. memang sesuai yang mana tak suka hp besar gedabak.. sebab HP ni nipis tau..

      Delete
  3. Jika dilihat dari segi prestasi dan harga, memang berbaloi memiliki Neffos X1 ni. Menarik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ececece.. tu dia.. orang lama dah berpesan pesan ni.. hee~ betul abg KK.. atie pun setuju..

      Delete
  4. wahh..

    not bad gak harganya tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. sebab ada promo RM 100.00 tu.. jimat banyak woo.. boleh makan KFC dinner plate 6 kali kot.. hee~

      Delete
  5. makin femes dah neffos ni.. lepas ni bleh lawan oppo

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. rasanya jugak la.. sebab dua dua ni hp yang memang jenis untuk kaki bergambar.. hee~ tapi kalau dari segi harga, mungkin Neffos lebih murah..

      Delete
  6. kamera handphone pesen gini lah yang membuatkan anak-anak muda merasakan diri mereka photogenik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahaha~ komen paling win weyh.. adoi.. tapi nak buat cemana.. sebagai blogger, gambar cantik pun perlu weyh..

      Delete

Powered by Blogger.